Podkładka raczej rozepchnie sprężynę i jej pręt w ladze więc bardziej usztywni mocowanie dolne niż będzie je luzować, ale faktem jest że dolne mocowanie amora - ta gwintowana końcówka pręta jest po prostu za cienkie/delikatne na ostra jazdę, trzeba by uciąć nagwintowane końce, nagwintować pręt na większą średnicę, rozwiercić lagi, tylko sprężyna zrobi się za krótka
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Shimmy jest skutkiem pojawienia się bocznej siły na osi główki ramy której nie jest w stanie wygasić geometria i zwykłe siły w występujące w ruchu moto. Ważną składową takiego tłumienia jest tarcie opony o asfalt. Konkretne przyspieszenie odciąża przód, skłonność do shimmy rośnie. Fx, cosinus, składowa wektora, ciamciaramcia, eciepecie...
W sumie to lepiej załóż ten amortyzator
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
KJ