Post
autor: bayu » 2017-08-30, 16:58
Ale Panowie, Koledze Ząbkowi wszystko tłumaczyłem, i przedstawiłem co ile splanuje co zmienie w cylindrze tłoku głowicy i dlaczego oraz co to zmieni. - to odnośnie modyfikacji.
(zapedy Franqa jak zwykle bez podstawne to ze Ty kolego nie planujesz głowicy nie znaczy ze jest to niepotrzebne, a tak apropo co ma plan do gaznika?? kazdy wie ze 6,5st to zbyt mało do obecnego paliwa, a ile i dla czego to kolega Zombek miał wyjasniane oraz tłumaczone co i jak)
Kolega Zombek był zainteresowany usprawnieniem silnika co uczyniłem. A teraz Franq sie czepia poco to, co i dlaczego, bo tak miało być.
Fachowiec docierajacy silnik stacjonarnie był zachwycony pracą silnika, reakcja na gaz i mocą, i jak sam stwierdził nigdy tak super pracujacego silnika nie miał więc moje zabiegi przyniosły efekt.
Składał to kto inny, ja chłopakowi chciałem pomóc, i prosze zrozumieć ze ja na to wpływu co mechanik zrobił źle, czy że chorowal (bo on sam na to pewnie wpływu nie miał), też nie mam nie jest to mój wspólnik podwykonawca czy pracownik, ja mu przekazałem co miałem i składał. Dał gwarancje ROK!!!. Co zrobił z łozyskami pojęcia nie mam dowiaduje sie z tąd mi one nie potrzebne. A tikmena bym nie wkładał jak już coś. Bo wole FAGA czy NTN. NSK podobna jakosć może sie pomylił nie wiem wystarczyło zadzwonić i powiedzieć o co chodzi.
A czy ma być suwliwie łozysko to Wy twierdzicie ze nie a Mechanik że tak, ja sam nie wiem, Ja zwracałem mu uwagę zeby to kleić, mechanik twierdzi że nie bo tak ma być wiec on bierze odpowiedzialność jak coś się stanie, a Gwarancje dał. Chcesz to wklej opisałem jak to odtłuścić i wkleić. Bicie piany nie jest tu potrzebne. Sprawa do zrobienia nawet bez wyciągania silnika.
Z tego co wiem nie doliczono koledze za Przylutowanie cewek, klejenie, niepotrzebnej rozbiórki w ramach gwarancji, ani modyfikacje usprawniających silnik, dodatkowy kpl uszczelniaczy który był potrzebny przy rozbiórce reklamacyjnej i kpl uszczelek, dojazd czas itd. ( mimo iż potwierdzono fakt ze podkładka na wałku jest, ) i dorzucono automat zmiany biegów oddając stary.
A gdyby było tak ze mechanik rozebrał silnik przecinakiem co sugeruje kolega Zombek to były by nowe świeże odkształcenia na karterach czy czopie wału który trzeba było by centrować po takim demontażu, wiec ma ściągacze co widać i co potwierdził, Prosze Aby kolega przyjrzał sie czy po rozbiórce reklamacyjnej sa jakieś nowe slady zanim napisze ze ktoś mu kartery popsuł, a defakto już były pokancerowane ??.
Leho6694 przejawia normalne zrozumienie sprawy za co dziekuje. Bo jest Prawidłowe.
Stożek był ok ale mechanik ma taki zwyczaj ze na wszelki wypadek daje na kleju pewnie z racji bezpieczeństwa nic w tym złego, generalnie dobry pomysł nawet po dotarciu przy kiepskich stożkach więc mozna wypożyczyć pomysł.
Spawać by mozna było karter ale to koszt ok 100zł zresztą ja nic nie wiedziałem o tym a miała być rozsądna cena i była ustalona z góry, owszem powinien mnie mechanik poinformować i dopytał bym kolegi jak to robić, ale tego nawet nie widać, a mechanik zabezpieczył po prostu bez kosztowo nadłamany element by czasem nie odpadł i by nie przepuszczał zanieczyszczeń na cewki, i kolega nie zgłaszał sprzeciwu tylko pytał czemu to oklejone, więc nie rozumie nagłych zmian nastroju czy pretensji przeciez przy reklamacji luzu mógł się domagać pospawania za dopłatą było by zrobione?? Ale nic nie mówił i wydawało sie ze rozumie skąd to sie wzięło i mu to nie przeszkadza bo tłumaczyłem. I przytakiwał. tego nie widać mozna kleic mozna spawać kwestia ceny.
Ostatnio zmieniony 2017-08-30, 17:19 przez bayu, łącznie zmieniany 1 raz.