
WSK 125 b1 1971r cel: ideał
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Blachy przylozone tylko na chwile zeby sprawdzic czy pasuje, chyba nie jest zle ???


-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Ładnie wygląda. Mi się tylko nie podobają szparunki na małych trójkątach trochę za długie. Ale kwestia gustu.
Bagażnik to chyba od czegoś innego ?
Bagażnik to chyba od czegoś innego ?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Szarunki ciezko znalesc jakie byly oryginalnie, bagaznik jest przerobiony i podobno pochodzi od shl.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Mam pytanie, amortyzatory zarowno przod jak i tyl zalałem olejem do amortyzatorów motul 15w. Przednie zawieszenie pracuje bez problemu ale tylne po docisnieciu wraca do gory przez kilka sekund. Cos zle zlozylem czy olej jest za gęsty ? Testy jedynie w warsztacie przez nacisniecie rekoma.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Za gęsty
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Nalej mixolu
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-09-24, 22:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilka Polskich sprzętów
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Na pewno 15W nie jest za gęsty bo na 30W te amorki powinny pracować normalnie, jak dla mnie coś jest źle złożone
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Kolego wymień amortyzatory tył na oryginalne
.Widocznie motocyklowi one się nie podobają
A tak serio piękny motocykl.


-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Silnik odpalony, po wymianie kondensatora, przerywacza, przewodu WN i swiecy iskra jak na wsk jest ogromna, po ustawieniu zaplonu po dwocha latach w kartonie odpalil po kilku kopnieciach. Niestety jest problem z drugim biegiem wiec pewnie szybko do mnie wroci na remont.
Z czystej ciekawosci jakie sprezanie ma wsk 125 swiezo po remoncie ?
Z czystej ciekawosci jakie sprezanie ma wsk 125 swiezo po remoncie ?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Mam kolejny problem czyli ładowanie. Do testów wsadziłem akumulator który jest trupem. Na podłączonym prostowniku działa pozycja, stop i sygnał. Po podpięciu prostownika do przewodu od cewek świetlnych (cewka odłączona) pokazują sie światła czyli instalacja względnie podłączona prawidłowo.
Teraz zaczynają sie schody. Po odpaleniu (bez podłaczonego prostownika) na akumulatorze pojawia sie 8-9V na wolnych obrotach i ok 13v na wysokich lecz nie ma pozycji ani stopu, światło jakoś świeci. Cewka świetlna daje prąd zmienny ok 11-12v na średnich obrotach.
Czy tak powinno być ??? dlaczego pozycja nie swieci skoro zasila ją cewka świetlna ?
Jak sprawdzić prostownik selenowy ???
Kupiłem nowy akumulator i nie chce uszkodzić go za dużym napięciem.
Nie sprawdziłem jeszcze jaki prąd jest przy tych 13v ale i tak wydaje mi sie że to za duzo jak na instalacje 6V.
Teraz zaczynają sie schody. Po odpaleniu (bez podłaczonego prostownika) na akumulatorze pojawia sie 8-9V na wolnych obrotach i ok 13v na wysokich lecz nie ma pozycji ani stopu, światło jakoś świeci. Cewka świetlna daje prąd zmienny ok 11-12v na średnich obrotach.
Czy tak powinno być ??? dlaczego pozycja nie swieci skoro zasila ją cewka świetlna ?
Jak sprawdzić prostownik selenowy ???
Kupiłem nowy akumulator i nie chce uszkodzić go za dużym napięciem.
Nie sprawdziłem jeszcze jaki prąd jest przy tych 13v ale i tak wydaje mi sie że to za duzo jak na instalacje 6V.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Ładowanie max to bodajże 7.6v i to jest prąd maksymalny, jeśli jest więcej to na pewno źle. Jak sprawdzić selen? No właśnie powinien dawać takie lądowanie. Lepiej zmienić na diodę lub przy przeróbce instalacji mostek. Selen jest mało wydajny a do naszych czasów dotarł raczej już utlsniony woec bym na niego nie liczył.
Rozwalony akumulator nie ma pojemności więc nie broni się przed większym prądem, ale też to nie utrzymuje stąd możliwy brak świateł.
Na instalacji po to są bezpieczniki (sztuk 1) żeby chroniły aku przed za dużym prądem.
Rozwalony akumulator nie ma pojemności więc nie broni się przed większym prądem, ale też to nie utrzymuje stąd możliwy brak świateł.
Na instalacji po to są bezpieczniki (sztuk 1) żeby chroniły aku przed za dużym prądem.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Jest gdzieś dostepna dioda do kupienia czy trzeba rzeźbić układ samemu ??? po montażu diody nie ma jakiś problemów ?
Nauczony doświadczeniem instalacja zostałą lekko usprawniona tzn. dodałem przewody masowe do lampy przód tył i doszedł bezpiecznik uniwersalny 10A. Piszesz że aku jest chronione bezpiecznikiem, jaki był oryginalnie 2A ?
Nauczony doświadczeniem instalacja zostałą lekko usprawniona tzn. dodałem przewody masowe do lampy przód tył i doszedł bezpiecznik uniwersalny 10A. Piszesz że aku jest chronione bezpiecznikiem, jaki był oryginalnie 2A ?
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Poczytaj na forum, cena diody to max 5zl. Bezpieczniki nie pamiętam.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Ja kupowałem tutaj:
http://allegro.pl/prostownik-zamiennik- ... 01219.html
Wiem, że wychodzi kilka razy drożej niż sama dioda ale jest gotowy produkt:) Nie krzycz Łukaszu:)
http://allegro.pl/prostownik-zamiennik- ... 01219.html
Wiem, że wychodzi kilka razy drożej niż sama dioda ale jest gotowy produkt:) Nie krzycz Łukaszu:)
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Ja krzyczeń nie będę
Ja nie z takich. Pierwszy lepszy temat znaleziony na google https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2214421.html
Choć ja się skłaniam ku mocniejszym rozwiązaniom niż tam podane. Choć u siebie mam akurat kolejną generację rozwiązania tego problemu i zastosowany mostek, czyli lekka modyfikacja oryginalnego rozwiązania (plus jeden kabelek więcej).

Choć ja się skłaniam ku mocniejszym rozwiązaniom niż tam podane. Choć u siebie mam akurat kolejną generację rozwiązania tego problemu i zastosowany mostek, czyli lekka modyfikacja oryginalnego rozwiązania (plus jeden kabelek więcej).
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Nie jestem laikiem w elektronice, na co dzień pracuje przy napięciu 3000V
Zamówię diodę i zobaczymy jak będzie ładować.
Jak ogarnę całą WSKe to nakręcę filmik na temat dokładnego pomierzenia napięć i prądów bo mimo dość prostej instalacji jest duzo niedomówień na ten temat.

Jak ogarnę całą WSKe to nakręcę filmik na temat dokładnego pomierzenia napięć i prądów bo mimo dość prostej instalacji jest duzo niedomówień na ten temat.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Halcik mozesz rozwinąć temat mostka ??? docelowo właściciel chce jeździć bezawaryjnie i to mu zapewniłem. Próbowałem nakręcić temat CDI ale puki co koszta i tak poszybowały za wysoko.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Masz rozważania plus krytykę poniżej w gratisie
http://forum.osiara.pl/viewtopic.php?f= ... 26&start=0
Jest też opcja mniej pracochłonna - odłączasz masę od cewki ładowania i kierujesz na mostek, łapiesz prąd dwiema połówkami sin i jesteś szczęśliwy z "dwa razy większego prądu"
http://forum.osiara.pl/viewtopic.php?f= ... 26&start=0
Jest też opcja mniej pracochłonna - odłączasz masę od cewki ładowania i kierujesz na mostek, łapiesz prąd dwiema połówkami sin i jesteś szczęśliwy z "dwa razy większego prądu"
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Puki co zamówię diode i zobaczymy jakie będzie ładowanie, nie chciał bym zmieniać żarówek ponieważ dopiero co kupiłem nowe i nawet ich nie zamontowałem.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:48
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 350 TS
CBR 900RR
WSK 175 do remontu - Lokalizacja: Cegłów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 b1 1971r cel: ideał
Renowacja została ukończona w 98%, niestety 4 miesiące po terminie. Zostało przykręcenie rejestracji i ewentualnie chlapaczy choć właściciel jeszcze nie podjął decyzji czy ich sobie nie darować. Drugie siedzenie "garbate" jest u tapicera i szyje się z prawdziwej skóry i oczywiście w czerwonym kolorze
Motocykl trzeba jeszcze objeździć i porządnie ustawić ale to już szczegóły.
Licze na komentarze







Zapraszam również na film
https://www.youtube.com/watch?v=R6Znq8g ... 7194089487
Jak i na mojego FB
https://www.facebook.com/AutoMotUr/

Licze na komentarze








Zapraszam również na film
https://www.youtube.com/watch?v=R6Znq8g ... 7194089487
Jak i na mojego FB
https://www.facebook.com/AutoMotUr/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość