Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Witam
posiadam WSK 125. Po remoncie i założeniu nowego zapłonu CDi z sklepu Gmoto moją WSK-ą nie wkręca się w wysokie obrotu podczas jazdy na każdym biegu. Na biegu jałowym chodzi bez zarzutu, wkręca się w obroty bez zarzutu. Odpala bez zarzutu. Próbowałem różnych ustawień. Mała jest iskra na świecy. Proszę o pomoc. Paweł
posiadam WSK 125. Po remoncie i założeniu nowego zapłonu CDi z sklepu Gmoto moją WSK-ą nie wkręca się w wysokie obrotu podczas jazdy na każdym biegu. Na biegu jałowym chodzi bez zarzutu, wkręca się w obroty bez zarzutu. Odpala bez zarzutu. Próbowałem różnych ustawień. Mała jest iskra na świecy. Proszę o pomoc. Paweł
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
A czy to na pewno wina zapłonu ?
- MotoPRLmaniak
- Posty: 240
- Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Dużo klasyków
- Lokalizacja: Malopolska
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Spróbuj regulacji kątu wyprzedzenia i regulacji gaźnika.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Zobacz jaką masz przerwę między impulsatorem a wypustką na kole magnet.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
A tłumik nie jest zapchany? Poreguluj zapłon, iskra musi być mocna i niebieska. Po prawidłowym ustawieniu zapłonu, należy wyregulowć gaźnik.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Na CDI mocna iskra ... raczej nie. Wzrokowo wygląda zawsze mizernie w stosunku do iskry na platynach, choć motor ciężej zalać, więc i tak robi robotę.
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Może być. Więc zakładając, że regulacja jest ok, pozostaje przytkany tłumik lub zalewanie silnika w zakresie wysokich obrotów. Poza tym po remoncie, nie napisał nam czy już go dotarł.
- MotoPRLmaniak
- Posty: 240
- Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Dużo klasyków
- Lokalizacja: Malopolska
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
@pawelpys Skoro dałeś nowoczesny zapłon CDI, to może daj nowoczesny gaźnik 21 mm.Tłok z cylindrem dobrze spasowany masz??
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Nowoczesny? Przecież CDI jest montowane w silnikach od wczesnych lat 80'. Ale pewnie gdyby doczytać dokładniej to będzie jeszcze wcześniej.
Do wcześniejszych uwag dorzucę nieodblokowany moduł zapłonowy. Ale jak dotąd nie ma żadnej info od autora tematu woec może dawno temat rozwiązany.
Do wcześniejszych uwag dorzucę nieodblokowany moduł zapłonowy. Ale jak dotąd nie ma żadnej info od autora tematu woec może dawno temat rozwiązany.
-
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Może wtrysk? Gaźnik taki nienowoczesny...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
gaźnik wyregulowłem. Kąt wyprzedzenia przedstawiałem i na każdym ten sam efekt
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Tłumink nowy. na wysokich obrotach jakby iskry nie było. Regulowałem tydzień czasu i nic. Na starym zapłonie chwila regulacji i chodzi jak rakieta.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
o gażniku myślałem. Nowy tłok pierścienie cylinder po szlifie wał po wywarzeniu.MotoPRLmaniak pisze: ↑2018-11-10, 01:35@pawelpys Skoro dałeś nowoczesny zapłon CDI, to może daj nowoczesny gaźnik 21 mm.Tłok z cylindrem dobrze spasowany masz??
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Przepraszam nie miałem czasu zajrzeć na stronę WSK stoi pod pokrowcem od dłuższego czasu. Straciłem cierpliwość do niejhalcik pisze: ↑2018-11-10, 08:20Nowoczesny? Przecież CDI jest montowane w silnikach od wczesnych lat 80'. Ale pewnie gdyby doczytać dokładniej to będzie jeszcze wcześniej.
Do wcześniejszych uwag dorzucę nieodblokowany moduł zapłonowy. Ale jak dotąd nie ma żadnej info od autora tematu woec może dawno temat rozwiązany.

też podejrzewam że wina w modułu. Nie mam gdzie kupić drugi a w sklepie już nie chcą wymienić bo już gwarancja się skończyła. Problem dalej istnieje. Może wiesz gdzie można sam moduł kupić.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
- MotoPRLmaniak
- Posty: 240
- Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Dużo klasyków
- Lokalizacja: Malopolska
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Witam.Myślę, że najlepej by było reklamować ten zapłon.Gmoto nie robi problemów z tego typu sprawami.Jakiekolwiek ingerencje w zapłon wiążą się z utratą gwarancji.
-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Na alle moduł kosztuje do 20 zlotych. Sugeruj się kolorami przewodów, choć z innym kompletem też zazwyczaj da się podłączyć. Nie pomysł tylko modułu ac i dc. Choć DC są raczej zawsze oznaczane
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-10-01, 12:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 rok 1977
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Już minął okres gwarancyjny już dzwoniłem. Niestety było za późnoMotoPRLmaniak pisze: ↑2018-11-10, 22:29Witam.Myślę, że najlepej by było reklamować ten zapłon.Gmoto nie robi problemów z tego typu sprawami.Jakiekolwiek ingerencje w zapłon wiążą się z utratą gwarancji.
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Brak możliwości osiągnięcia max prędkości
Więc niestety ale załóż oryginalny zapłon, w trójce nie trzeba kabli podłączać do instalacji. Ustaw jak trzeba i się przejedź. Taki test da wyraźny wynik czy to wina zapłonu z tą prędkością.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość