Odnośnie mocowania silnika to jeśli potrzebujesz takie wymiary, żeby odtworzyć część to będzie trudno. Nie mam drugiego egzemplarza a na złożonej ramie dokładnie tego nie pomierzę. Napracowałem się nad zmontowaniem tego i wolałbym już nie demontować

Kanuj polecam. Miły i kontaktowy człowiek. Usługa zabezpieczania zbiornika od środka kosztuje 20 złotych za litr pojemności baku. Chyba najważniejsze to dostęp tej firmy do chemii POR15. To są amerykańskie preparaty dedykowane do takich zastosowań. W Polsce niedostępne. Ich jakość jest niebywała. Mój zbiornik od zewnątrz został pokryty podkładem epoksydowym POR15 i wyprowadzając ten podkład pod lakier miałem okazję sprawdzić jego twardość i porównać z podkładem Fertan, którego użyłem gdzie indziej. Nie ma porównania! POR jest ultra twardy i odporny. Trzeba się napracować papierem ściernym aby odsłonić blachę spod tego podkładu. Fertanu nie ma po kilku ruchach. Jeśli masz możliwość wykonać jakiś zakres samemu to to zrób ale powlekanie chemią od środka i na zewnątrz koniecznie zleć tam bo ta ich chemia jest najlepsza.
Zbiornik od CZ ma bardzo mały wlew ale jutro spróbuję uwiecznić to co przez niego widać. Ale nie są to żadne cuda. Srebrna metaliczna powłoka rozlana po wnętrzu zbiornika. Pojemność to 8 litrów więc temat kosztował 160pln i chyba jeszcze parę złotych za ten podkład na zewnątrz. Z przesyłką 200.