Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
-
DaViD
- Posty: 409
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75
- Lokalizacja: Opoczno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DaViD » 2019-01-25, 00:01
czankete pisze: ↑2019-01-23, 18:48
DaViD pisze: ↑2019-01-22, 17:58
Dla mnie wygląda podejrzanie ta tabliczka. Ona jest aluminiowa? Jeśli tak to w 1972 powinna być stalowa. Poza tym w polu Masa pojazdu jest 111KG, powinno być samo 111. Nie powinno też być wybitej mocy.
...niekoniecznie, aluminiowe też były. Nie dość tego nabijali na nich wszystko - od modelu, przez rok produkcji i numery ramy + silnika po moc silnika / przy obrotach, pojemność silnika skończywszy na masie własnej i ładowności łącznie z symbolami kg. Przypadki takich sprzętów opisane są na forum zdaje się nawet w kilku wątkach dotyczących 175-tek
To ciekawe. Dzięki, jestem bogatszy o nową wiedzę. Zgłębię temat tych tabliczek

-
szczurox
- Posty: 37
- Rejestracja: 2014-10-21, 20:03
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Bąk, B3, Kobuz, S1 x2
Jawa 350ts + velorex 562
- Lokalizacja: Skoczów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szczurox » 2019-02-22, 20:36
Mógłby ktoś wrzucić wymiary uchwytu trzymającego sprężynę stopki centralnej przy ramie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
morda
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-07-13, 10:29
- GG: 7197521
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: morda » 2020-01-10, 21:47
Witam. Mam pytanie do posiadaczy S1. Stopka centralna w Waszych egzemplarzach ma długość jak w tradycyjnej WSK czy jest dłuższa? Mój S1 przewraca się na centralnej, i zastanawiam się czy czasem skoro przód jest wyższy, i wahacz podwyższony, to i stopka nie powinna być dłuższa.
-
Hunterm10
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-12-27, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 (x2), Wsk 125B3
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Hunterm10 » 2020-01-11, 01:05
Jest ta sama jak w zwykłej M21W2, S2 miał wyższe stopki. Sprawdź czy stopki masz nie pogięte.
-
morda
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-07-13, 10:29
- GG: 7197521
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: morda » 2020-01-11, 11:24
Próbowałem kilka sztuk i na każdej to samo. Sprawdzę jeszcze ogranicznik na dole ramy, może się wytarł.
-
Hunterm10
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-12-27, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 (x2), Wsk 125B3
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Hunterm10 » 2020-01-11, 14:17
Zrób zdjęcie ogranicznika podstawki z podstawką.
-
bociek
- Posty: 56
- Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
- GG: 10455945
- Moje maszyny: Głównie WSK
- Lokalizacja: WLKP
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bociek » 2020-08-10, 10:52
Czy każda S1 miała wahacz tłoczony z podziałką naciągu łańcucha, a sama blaszka naciągu jest wyższa od zwykłego tłoczonego wahacza?
-
Trzcinka
- Posty: 9
- Rejestracja: 2019-04-29, 23:39
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 2350 77'
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Trzcinka » 2021-09-07, 18:26
A kiedy nastąpiło przejście z silnika w2bxS na 059?
-
Hunterm10
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-12-27, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 (x2), Wsk 125B3
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Hunterm10 » 2021-09-07, 22:15
Trzcinka pisze: ↑2021-09-07, 18:26
A kiedy nastąpiło przejście z silnika w2bxS na 059?
Przejście nastąpiło w 1974 roku.
-
Trzcinka
- Posty: 9
- Rejestracja: 2019-04-29, 23:39
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 2350 77'
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Trzcinka » 2021-09-19, 18:07
a w którym miesiącu dokładnie?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości