Współczesne kraniki
- yahoo
- Posty: 118
- Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Współczesne kraniki
Hej.
Macie jakieś doświadczenia ze współczesnymi kranikami? Warte to coś, czy rozpada się w palcach? Polecicie coś?
pozdrówki
y
Macie jakieś doświadczenia ze współczesnymi kranikami? Warte to coś, czy rozpada się w palcach? Polecicie coś?
pozdrówki
y
- norek
- Posty: 161
- Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Kupiłem kranik na allegro od bartero-pl ,działa dobrze ,Płaciłem 18 zł +wysyłka.
- Posimsonowany
- Posty: 38
- Rejestracja: 2020-02-13, 19:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson’87,minsk 125typ400'88,wsk m06b3'84,wsk m06b3'79
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Kupiłem zwykły kranik do wski na jm i jestem zadowolony.Ani nie cieknie ani nie jest źle wykonany.Wręcz powiedziałbym,że jest super jakości
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- yahoo
- Posty: 118
- Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Co to jest JM?
pzdr
y.
pzdr
y.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Pewnie chodzi o JackMotors
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
W tych kranikach pojawia się problem po czasie, pęka ta gumka i zatyka kranik, lub nie zamyka paliwa. Poza tym są ok.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Ja kupilem jakiś sklepowy rzemieślniczy i o dziwo jestem zadowolony nic sie nie dzieje.
- yahoo
- Posty: 118
- Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Dzięki wszystkim. Kupię u JackMotors. Nie wiem tylko jeszcze, czy "delux" czy zwykły ;)
pozdrówki
y
pozdrówki
y
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Ja mam w motorynce i wsk 125 te kraniki po 10zł i po roku dalej jak nowe, do drugiej wski też kupiłem i czeka na montaż.
Ja mam ten najzwyklejszy.
Ja mam ten najzwyklejszy.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
A mój z GMOTO od razu przeciekał.
- yahoo
- Posty: 118
- Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Kupiłem "delux" od Jack Motors. Wygląda dobrze, zobaczymy jak się będzie sprawował :) Dziekuję wszystkim za podpowiedzi.
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
...tak naprawdę to jeżeli mechanicznie kranik nie jest zużyty a powierzchnia pokrętła odpowiadającego za odpowiednie skierowanie przepływu paliwa jest gładka i bez wżerów to kluczem do sukcesu jest dobranie / dorobienie uszczelki z odpowiedniego materiału. Podobnie uszczelka pomiędzy bakiem i kranikiem. Te uszczelki, które są dostępne ogólnie w necie czy też stosowane w nowych kranikach to w 99% badziew rozpuszczający się w niedługim czasie na skutek kontaktu z paliwem wcześniej zresztą puchną i zapychając przy okazji jego drożność.
Stąd też przestałem szukać uszczelek i wykrawam je ze skórzanego fartucha przyłbicy spawalniczej - mają idealną grubość. Jeżeli chodzi o rurki, które często są zdeformowane, obłamane lub skrócone tak, że ciężko dojść do ładu z ustaleniem poziomu głównego i rezerwy to zastępuję je nowymi kupowanymi w odcinkach na metry i wstawiam w miejsce oryginalnych - poniżej podaję link gdzie się w nie zaopatruję...
https://allegro.pl/oferta/rurka-mosiezn ... ODIzMTM%3D
Stąd też przestałem szukać uszczelek i wykrawam je ze skórzanego fartucha przyłbicy spawalniczej - mają idealną grubość. Jeżeli chodzi o rurki, które często są zdeformowane, obłamane lub skrócone tak, że ciężko dojść do ładu z ustaleniem poziomu głównego i rezerwy to zastępuję je nowymi kupowanymi w odcinkach na metry i wstawiam w miejsce oryginalnych - poniżej podaję link gdzie się w nie zaopatruję...
https://allegro.pl/oferta/rurka-mosiezn ... ODIzMTM%3D
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
A jak wyciągasz ułamane rurki z korpusu, rozwiercasz je ?
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
...fabrycznie standardowo wciśnięte są na głębokość 0,5 - 0,7cm i wystarczy ją chwycić kombinerkami i obracając wysunąć, jeżeli nie pozwala na to korozja rurki lub korpusu, lub jest najzwyczajniej urwana wystarczy użyć wiertła 3,5 do max do 4mm. Wierci się bez problemu niemalże jak w plastelinie usuwając resztki mosiądzu nie uszkadzając przy tym korpusu ze ZnAlu. Osobiście wwiercam się prawie na głębokość otworków rozdzielających przepływem paliwa - zdziwić się można ile na ich ściankach gromadzi się syfu. Nową przyciętą rurkę wpycham głębiej niż te osadzone fabrycznie - żaden klej nie jest potrzebny, jeżeli nie rozkalibruje otworu - wystarczy wcisk...
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Współczesne kraniki
Zwykle są urwane, dzięki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości