WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Odpowiedz
termin21

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: termin21 » 2012-05-17, 23:40

brakuje jeszcze emblematów,gum z wąsem(nie wiem czy bak jest dobry),radiatora(osłony termicznej chromowanej pod kolanko przy cylindrze),osłony łańcucha i lusterek galmot,ale to jest piękny model 8-) Fakt troche kasy popłynąłeś ,ale 060 zawsze możesz za 2 stówki pchnąć ;)

Czeczen

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Czeczen » 2012-05-18, 07:02

Bak chyba jest dobry bo widać mocowania na emblematy. Z wyposażenie typowo dudkowego to jak dotąd siedzenie tylko ;) Dokupienie kierownicy i kierunkowskazów będzie prawdopodobnie sporym wydatkiem nawet 500 zł. Do tego stopka boczna, dorobienie linek do wysokiej kierownicy. Ogólnie trzeba się dobrze złapać za kieszeń. Ale taki już urok ptaszków że trzeba dołożyć żeby zbliżyć się do stanu fabrycznego.
Ogólnie motorek dość fajny. Gratuluję zakupu i działaj działaj :D

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Johnny » 2012-05-18, 07:55

Przednie zawieszenie prawdopodobnie zwykłe bo równo na całej długości skorodowało. Zawieszenie sportowe ma tendencję do korodowania "punktowego". Poza tym koło przednie coś za blisko półki jest co sugeruje krótsze (zwykłe) zawieszenie. Odkręć korek z górnej półki i zobacz czy są stożki na końcach lag nieruchomych :)

Czeczen

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Czeczen » 2012-05-18, 10:35

Johnny też to zauaważyłem. Ale może to tylko złudzenie, nie widać dokładnie proporcji na zdjęciu bo różnicą między zwykłą zawiechą a tą od sporto to kilka cm. Odnośnie korozji to zgadzam się z tobą.

btw:
http://allegro.pl/wsk-kierunkowskazy-4s ... 95375.html
Mniej więcej takich potrzebujesz. Co prawda wszystkie są z prostymi mocowaniami a z tyłu powinny być z giętymi ( są 3 rodzaje gięć ). Zadzwoń do gościa i się targuj bo już wcześniej wystawiał je on za prawie 300 zł z tego co pamiętam. Jeśli chce sprzedać to może coś urwiesz z obecnej ceny.

termin21

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: termin21 » 2012-05-18, 19:44

napewno promocji nie miałeś żadnej ,widywałem w takiej kasie atrakcyjniejsze w necie

Czeczen

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Czeczen » 2012-05-18, 20:38

jak dolozysz do niego jakis tysiac zeby doprowadzić do stanu w jakim wyszedł z fabryki to 3 k to rozsądna cena

btw poszukaj kierunków na allegro bo są dwie aukcje

Awatar użytkownika
sieergiej
Posty: 62
Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
Lokalizacja: Andrychów
Kontaktowanie:

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: sieergiej » 2012-05-23, 22:23

Jak z papierem to się opłacało (ja bym kupił nie zastanawiając się w takiej cenie).
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.

Awatar użytkownika
Boratolo
Posty: 3
Rejestracja: 2012-06-01, 11:43
GG: 0
Moje maszyny: Lelek Custom, Citroen Berlingo 1.9D
Lokalizacja: ViceCity

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Boratolo » 2012-06-02, 17:54

Licytacja przedmiotów od Jacusia z licytacją ma tyle wspólnego że przebijasz oferty jego znajomego który podbija cenę. Na kierunkowskazy szykuj ze 300 stówki. Ta kiera z allegro może dojść nawet do 200. Życzę powodzenia w aukcjach. Do układanki brakuje ci prawdopodobnie goleni górnych nieruchomych ( napisz w ich sprawie na pw do mnie ) oraz stopki bocznej jeśli lubisz niespodzianki przy kupnie napisz do jacka p w tej sprawie. Jeśli ci się nie śpieszy to poczekaj trochę i sprawdzaj codziennie allegro i tablicę oraz inne serwisy z ogłoszeniami z których korzystasz
Kocham te barwy i nie wstydzę się tego powiedzieć. Kocham je i wszystko, co z nimi związane

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Savier » 2012-06-16, 22:16

Yellow Bahama ;).
Hartmann robi porządnie, u mnie chrom na kolanku do bąka/lelka też bez zarzutu.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Johnny » 2012-06-16, 22:46

Savier pisze:Yellow Bahama ;).
Hartmann robi porządnie,
Nie zapominajcie, że w przypadku kierownicy kształt i jakość chromów ma najmniejsze znaczenie. Kierownica powinna być wykonana z takiego materiały, który przy wypadku i uderzeniu w przód się nie złamie i nie wygnie za bardzo. Mam nadzieję, że Hartman już tyle tych kierownic narobił do różnego rodzaju sprzętów, że nie robi tego ze zwykłych rurek.

PS to nie jest moje "krytykowanie" wszystkich i wszystkiego. Kolega spędził ładnych parę miesięcy w szpitalu gdy przy ostrym hamowaniu awaryjnym ścięło mu kierownicę z jednej strony równo z cybantem ..... i to w Virago :!:

Downolander
Posty: 101
Rejestracja: 2012-02-09, 09:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Romet Ogar 205
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontaktowanie:

Re: WSK DUDEK 75r. ( jeden z pierwszych) by Lodzio

Post autor: Downolander » 2012-06-29, 20:23

http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=2399- Tu masz nowy radiator pod kolanko jakbyś potrzebował ;-) .

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości