WSK M06 B1 1968

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 21:50

Nabytek stał przez 35 lat w szopie.
DSC_5976.JPG
A że do przejechania z zabytkiem miałem 260 km, rozbiórka musiała być ekspresowa, 2,5 h później było już tak.
DSC_6049_2.JPG
Mam szczegółowe fotki wszystkich elementów przed rozebraniem, więc jak by ktoś potrzebował wskazówek mogę podesłać ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:57 przez Simon, łącznie zmieniany 7 razy.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 21:54

fotka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:44 przez Simon, łącznie zmieniany 2 razy.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 21:58

fotka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:45 przez Simon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Szczepan » 2012-08-29, 22:01

Świetnie zachowana :-) Powodzenia
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 22:01

Pierwsze mycie części lakierowane i cud pierwszy, farba oryginalna do uratowania, tak myślę,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 22:04

oryginalny przebieg 6523 km, lampa przed i po wstępnym oczyszczeniu,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 22:06

a tak wygląda elektryka,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 22:07

I największe wyzwanie, silnik nie był zalany, zapieczony jak diabli..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 22:17

podziękowania dla AudioBas za jego instruktaż http://www.wsk.audiobas.pl/wsk_125_1982
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:26 przez Simon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Jakub » 2012-08-29, 22:19

Motocykl piękny ale edytuj post żeby to był jeden a nie 8 ;-)
Oczywiście nie maluj :-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 22:50

Dziękuje Panowie, postaram się zachować max części w stanie oryginalnym.

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: jarek » 2012-08-29, 22:58

Jakiś papier na to masz ??, jest ona z województwa opolskiego ?
silnik tylko i wyłącznie w szkiełko :evil:

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 23:09

Motor w rodzinie od 68 roku, ale na razie odnalezienie czegokolwiek z dokumentów, np. wyrejestrowanie spełzły na niczym :-(
A wyrejestrowana była w bardzo głębokim PRL-u. Stała w szopie i tyle..

A może zdjęcie z pierwszym właścicielem wystarczy..co myślicie łyknął to..
DSC_5964_2.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 23:14 przez Simon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: jarek » 2012-08-29, 23:12

Rejestracja na błotniku OP to jaki rejon Polski, oczywiście jeśli chodzi o nomenklaturę tablic PRL-owskich

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 23:16

Olsztyńskie, Pasłęk

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-29, 23:30

Jakiej ceny mam się spodziewać za szkiełowanie silnika, ktoś ostatnio to robił?

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: chomik » 2012-08-30, 00:29

Spytaj Jarka najlepiej ;) On Ci to wyceni :D

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-30, 10:59

Wał zapieczony ale może po zalaniu się ruszy (doradzicie czym? - olejem, tak się kiedyś robiło?). Biegi też teraz nie wchodzą, ale o to się mniej martwie. Mam plan aby zostawić co się da tak jak jest i tylko odswierzyć a tam gdzie ocynk chamsko odchodzi coś pokombinować, i tu też chętnie przyjmę dobre rady bo jeszcze nie mam koncepcji. Amortyzatory pewnie zostawie jak są, ocynk ma lekkie uszkodzenia od szutru i tyle, chodzą jak trzeba. Ale teleskopy wygladaja znacznie gorzej. Tam warstwa wierzchnia odpada płatami kilkucentymetrowymi. Jak dam do całkowitego odswierzenia to nie będzie pasować do reszty. Podobny mam problem z manetkami. Wieczorem wrzucę fotki. Pozdr.

Awatar użytkownika
Konrad1
Posty: 35
Rejestracja: 2012-05-19, 22:50
GG: 0
Moje maszyny: MZtki, WueSKi i inne rakiety
Lokalizacja: Terespol
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Konrad1 » 2012-08-30, 11:24

Co do papierów to spisz sobie umowę. Jak masz numery na błotniku to jesteś w domu... Blachy, dowód zaginęły i tyle, jeżeli trafisz na normalnego urzędasa lub masz znajomego to zarejestruję bez problemu.

Simon
Posty: 18
Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Simon » 2012-08-30, 11:35

Umowa z Teściem dobre ha ha, a potem drugi syncio będzie Zygfryd "Zyguś" :evil:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości