-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 21:50
Nabytek stał przez 35 lat w szopie.
DSC_5976.JPG
A że do przejechania z zabytkiem miałem 260 km, rozbiórka musiała być ekspresowa, 2,5 h później było już tak.
DSC_6049_2.JPG
Mam szczegółowe fotki wszystkich elementów przed rozebraniem, więc jak by ktoś potrzebował wskazówek mogę podesłać

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:57 przez
Simon, łącznie zmieniany 7 razy.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 21:54
fotka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:44 przez
Simon, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 21:58
fotka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:45 przez
Simon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2012-08-29, 22:01
Świetnie zachowana

Powodzenia
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 22:01
Pierwsze mycie części lakierowane i cud pierwszy, farba oryginalna do uratowania, tak myślę,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 22:04
oryginalny przebieg 6523 km, lampa przed i po wstępnym oczyszczeniu,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 22:06
a tak wygląda elektryka,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 22:07
I największe wyzwanie, silnik nie był zalany, zapieczony jak diabli..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 22:17
podziękowania dla
AudioBas za jego instruktaż
http://www.wsk.audiobas.pl/wsk_125_1982
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 22:26 przez
Simon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jakub » 2012-08-29, 22:19
Motocykl piękny ale edytuj post żeby to był jeden a nie 8
Oczywiście nie maluj

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 22:50
Dziękuje Panowie, postaram się zachować max części w stanie oryginalnym.
-
jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jarek » 2012-08-29, 22:58
Jakiś papier na to masz ??, jest ona z województwa opolskiego ?
silnik tylko i wyłącznie w szkiełko

-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 23:09
Motor w rodzinie od 68 roku, ale na razie odnalezienie czegokolwiek z dokumentów, np. wyrejestrowanie spełzły na niczym
A wyrejestrowana była w bardzo głębokim PRL-u. Stała w szopie i tyle..
A może zdjęcie z pierwszym właścicielem wystarczy..co myślicie łyknął to..
DSC_5964_2.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-08-29, 23:14 przez
Simon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jarek » 2012-08-29, 23:12
Rejestracja na błotniku OP to jaki rejon Polski, oczywiście jeśli chodzi o nomenklaturę tablic PRL-owskich
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 23:16
Olsztyńskie, Pasłęk
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-29, 23:30
Jakiej ceny mam się spodziewać za szkiełowanie silnika, ktoś ostatnio to robił?
-
chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: chomik » 2012-08-30, 00:29
Spytaj Jarka najlepiej

On Ci to wyceni

-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-30, 10:59
Wał zapieczony ale może po zalaniu się ruszy (doradzicie czym? - olejem, tak się kiedyś robiło?). Biegi też teraz nie wchodzą, ale o to się mniej martwie. Mam plan aby zostawić co się da tak jak jest i tylko odswierzyć a tam gdzie ocynk chamsko odchodzi coś pokombinować, i tu też chętnie przyjmę dobre rady bo jeszcze nie mam koncepcji. Amortyzatory pewnie zostawie jak są, ocynk ma lekkie uszkodzenia od szutru i tyle, chodzą jak trzeba. Ale teleskopy wygladaja znacznie gorzej. Tam warstwa wierzchnia odpada płatami kilkucentymetrowymi. Jak dam do całkowitego odswierzenia to nie będzie pasować do reszty. Podobny mam problem z manetkami. Wieczorem wrzucę fotki. Pozdr.
-
Konrad1
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-05-19, 22:50
- GG: 0
- Moje maszyny: MZtki, WueSKi i inne rakiety
- Lokalizacja: Terespol
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Konrad1 » 2012-08-30, 11:24
Co do papierów to spisz sobie umowę. Jak masz numery na błotniku to jesteś w domu... Blachy, dowód zaginęły i tyle, jeżeli trafisz na normalnego urzędasa lub masz znajomego to zarejestruję bez problemu.
-
Simon
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-08-17, 16:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B1
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Simon » 2012-08-30, 11:35
Umowa z Teściem dobre ha ha, a potem drugi syncio będzie Zygfryd "Zyguś"

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości