

Do dzieła! Na razie tyle zdjęć

Czy były Dudki z niskimi kierownicami?
Czy montowano fabrycznie dolne wydechy do Dudków ?
Czy były różnej długości/wysokości oparcia ?
Pozdrawiam

Regulamin działu
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Nie, nie, nie.Czy były Dudki z niskimi kierownicami?
Czy montowano fabrycznie dolne wydechy do Dudków ?
Czy były różnej długości/wysokości oparcia ?
No ale chyba masz dostęp do lasera, przecież nie wycinasz stożków szlifierką ? Wg mnie wygląda to teraz tragicznie, ja tam jakiś spawacz nie jestem pro, ale sprawia wrażenie jakby miało zaraz odpaść jak obijesz żużel.Garry1 pisze:Do wydechów tylko TIG, tutaj MAG się lepiej sprawdza Trochę się różni jedno od drugiego, ale spelni swoje zadanie a to najważniejsze.
"Obij żużel" po migomacie... jestem pewny tych spawów. Co do wydechów różnie się sprawa ma czasem wycinam laserowo czasem nożycami elektrycznymi.Skinder pisze:No ale chyba masz dostęp do lasera, przecież nie wycinasz stożków szlifierką ? Wg mnie wygląda to teraz tragicznie, ja tam jakiś spawacz nie jestem pro, ale sprawia wrażenie jakby miało zaraz odpaść jak obijesz żużel.Garry1 pisze:Do wydechów tylko TIG, tutaj MAG się lepiej sprawdza Trochę się różni jedno od drugiego, ale spelni swoje zadanie a to najważniejsze.
Faktycznie moje niedopatrzenie. Co nie zmienia faktu, że wygląda jak sraka, elektrodą by to pospawał lepiej.Garry1 pisze:"Obij żużel" po migomacie... jestem pewny tych spawów. Co do wydechów różnie się sprawa ma czasem wycinam laserowo czasem nożycami elektrycznymi.Skinder pisze:No ale chyba masz dostęp do lasera, przecież nie wycinasz stożków szlifierką ? Wg mnie wygląda to teraz tragicznie, ja tam jakiś spawacz nie jestem pro, ale sprawia wrażenie jakby miało zaraz odpaść jak obijesz żużel.Garry1 pisze:Do wydechów tylko TIG, tutaj MAG się lepiej sprawdza Trochę się różni jedno od drugiego, ale spelni swoje zadanie a to najważniejsze.
I niech tak pozostanieSkinder pisze:ja tam jakiś spawacz nie jestem pro,
A co to za różnica za co? Mieliście do tego takie same prawo jak ja, był nabór na moderatorów, później do aktywacji kont itp - chetnych nie było. Każdemu łatwo się użalać i skarżyć niż samemu podjąć temat. Z tym hejtowaniem to sprawa wygląda tak, że pisze poprostu co uważam i wymieniam co mi się nie podoba - ot taka krytyka, masz pełne prawo iść do mojego wątku i napisać na tej samej zasadzie, nikt Ci nie broni, a to w jaki sposób traktuje swoje motocykle to jest wyłącznie moja sprawa. Zawsze będzie źle powiadasz... Ty to powiedziałeś. Ale jak mam interpretować te zdjęcia i spawy, że są dobre jak poprostu wyglądają paskudnie, tymbardziej jak Twój podpis brzmi:Garry1 pisze:I niech tak pozostanieSkinder pisze:ja tam jakiś spawacz nie jestem pro,Nie wiem za co taka osoba jak Ty została administratorem na forum, hejtujesz wszelkie tematy, sam uprawiasz jakieś dzikie projekty i skutecznie odstraszasz forumowiczów, osobiście po przeczytanych postach w moim temacie mam chęć go zamknąć niż się z Tobą użerać. Podejrzewam że cobym nie zrobił i tak w Twoich oczach będzie to źle
Swoją drogą, popatrz na jakość tych zdjęć, czy dokładnie wszystko na nich widać?
Co świadczyłoby już o jakiejś konkretnej działalności, doświadczneiu, renomie itd. Ja nie posiadam ani reklamy ani jakiejś ponadprogramowej wiedzy, ale żeby ocenić wygląd spawu i jakość wykonanego elementu to nie wydaje mi się, aby potrzebna była jakaś wyspecjalizowana wiedza. Tymbardziej, przypominam Ci, że temat umieściłeś w "Profesjonalnych" więc z krytyką trzeba liczyć się podwójnie w tym przypadku
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości