
Moja wsk-1969
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
- Lokalizacja: Zielona Huta
- Kontaktowanie:
Moja wsk-1969
Lepsze zdjęcia póżniej wstawię... Wiem, wiem że bałagan, ale rodzice mają gospodarstwo, i ciężko z miejscem... ale niedługo pójdzie do nowego garażu 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-12-02, 12:44
- GG: 0
- Moje maszyny: 20-motocykli prl
- Lokalizacja: Żarnowiec
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Lakier po prostu piękny.Posiada pan do niej silnik?
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
- Lokalizacja: Zielona Huta
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Silników mam parę, ale niestety nie mam orginalnego od niej
Tzn. takiego żeby się numery zgadzały... Ale mam silnik który był w niej jak ją dostałem... teraz jest przykryta kocem, bo zimno... ;p

-
- Posty: 134
- Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
- Lokalizacja: Zielona Huta
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Właśnie biorę sie za pracę z naprawą silnika, gdy ż zbliża się wiosna... Tak więc proszę o pomoc forumowiczów
Czy robić coś z lakierem ? Mam na myśli jakąś polerkę , cz zostawić tak jak jest ?

- NocnyJastrzab
- Posty: 134
- Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V - Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Dobrze ją umyj, lakier poleruj pastą, jak lakier ma ubytki to porób zaprawki i ciesz się wiesławą 

-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2012-01-29, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk;)
- Lokalizacja: Ciążeń / Słupca
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Ja bym delikatnie pastą przeleciał ale drobna żeby tylko wyczyścić i lekko nabrała połysku,i nie po szparunkach 

-
- Posty: 134
- Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
- Lokalizacja: Zielona Huta
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
co sądzicie o tych sworzniach? Są różnych grubośći... Które to orginały produkcji zmd ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
- Lokalizacja: Zielona Huta
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Tak wygląda teraz
Oceniajcie i piście co sądzicie... Pozdrawiam

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
- Lokalizacja: Zielona Huta
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Zdobyłem siedzenie orginalne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Piękna, zastanawia mnie umiejscowienie klaksonu. W niektórych spotkałem się z umiejscowieniem nad silnikiem pod półkami.
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Rocznik 70/71 tak miały umiejscowione sygnały. Do 70 pod lampą.WSK_Poznań pisze:Piękna, zastanawia mnie umiejscowienie klaksonu. W niektórych spotkałem się z umiejscowieniem nad silnikiem pod półkami.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b1 1971
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
No właśnie w 69 przewody na długość wyglądają oryginalnie a klakson jest przykręcony do ramy a nie do półek.
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: Moja wsk-1969
Sygnały przykręcane do pólki miały ciężki żywot. Bardzo często po dłuższej eksploatacji motocykla najzwyczajniej urywały się lub pekały prawdopodobnie od wibracji. A może jedynym dostępnym sygnałem na wymiane był taki na jeden uchwyt do przykręcenia do ramy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości