Wsk 175 Pare Pytań :)

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Awatar użytkownika
BrykWsk96
Posty: 37
Rejestracja: 2013-03-19, 00:11
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175,
Romet Ogar 205
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: BrykWsk96 » 2013-04-22, 19:39

Na wstępie parę fotek :)
DSC00049-zmniejszajka_pl.JPG
DSC00050-zmniejszajka_pl.JPG
DSC00051-zmniejszajka_pl.JPG
DSC00052-zmniejszajka_pl.JPG
A teraz czas na pytania :)
1. Pomoże mi ktoś zidentyfikować rok?
2. Na jaki rok najłatwiej doprowadzić do orginału?
3. Które części nie są z tego modelu?
3. Czym dobrze uszczelnić tłumik?
4. Czym dobrze wyczyścić zbiornik z rdzy?
5. Czy powodem nie dostatku paliwa na 4 biegu może być kranik od Rometa( Biorę też pod uwagę zapychanie się go przez rdze, ale mam filtr paliwa)

PS
Ta skrzynka to chwilowe rozwiązanie i nic nie było wiercone czy też klejone, przypięta na trytki przez orginalne otwory w błotniku.

Pozdrowienia dla wszystkich zmotoryzowanych :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: krzysiek200 » 2013-04-22, 19:58

Nie oryginalny tłumik i przedni błotnik, bak to najlepiej wlac fosol lub inny odrdzewiacz wsypań kamyczków nakrętek czy czegoś takiego i potrząsać bakiem i wszystko sie wytłucze, rok to lata 70, tłumik najlepiej uszczelnić takim specjalnym cementem do tłumików (do kupienia w samochodowym) lub sznurkiem takim jak do uszczelniania dzwiczek od pieca

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: Savier » 2013-04-22, 20:04

Kranik od rometa to kranik od wueski ;-).
Podaj numer ramy a stanie się światłość.

Awatar użytkownika
BrykWsk96
Posty: 37
Rejestracja: 2013-03-19, 00:11
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175,
Romet Ogar 205
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: BrykWsk96 » 2013-04-22, 21:03

Nr. ramy: S03470203

Awatar użytkownika
BrykWsk96
Posty: 37
Rejestracja: 2013-03-19, 00:11
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175,
Romet Ogar 205
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: BrykWsk96 » 2013-05-31, 01:05

:)

Awatar użytkownika
warraf
Posty: 65
Rejestracja: 2012-05-30, 20:50
GG: 0
Moje maszyny: M06 B3
Lokalizacja: Lubuskie
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: warraf » 2014-01-18, 12:43

BrykWsk96 pisze:
PS
Ta skrzynka to chwilowe rozwiązanie i nic nie było wiercone czy też klejone, przypięta na trytki przez orginalne otwory w błotniku.

Pozdrowienia dla wszystkich zmotoryzowanych :)

A te otwory w błotniku do czego?? Mam takie w swoim i nie wiem do czego służą :-)

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: peter125-175 » 2014-01-18, 16:05

BrykWsk96 pisze:Nr. ramy: S03470203
1985 rok

kar740
Posty: 9
Rejestracja: 2013-08-15, 21:21
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: kar740 » 2014-01-18, 18:13

Miałem podobną jeżeli chodzi o zbiornik i boczki 75.Jeżeli chodzi o kierownicę i błotniki to są inne,miała jeszcze pełną osłonę łańcucha.Wydaje się że twoja to składak.Co do zbiornika moja metoda to:sypiesz do zbiornika dwie garście małych gwożdzi (papiaki)wnewasz paliwka i robisz buju-buju.Co pewien czas wylewasz zawartość i ponawiasz aż do żądanego efektu.Pracochłonne ale skuteczne

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: peter125-175 » 2014-01-18, 19:15

Na 100 % składak ;) .

Awatar użytkownika
mistrzunioss
Posty: 331
Rejestracja: 2012-06-05, 17:56
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 125 Bąk 75'
M06B3 125 Kos 85'
M06B3 73' Garbuska
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175 Pare Pytań :)

Post autor: mistrzunioss » 2014-01-18, 19:54

Nie ma jak uszczelnienie tłumika leszkiem:P
Żeby coś wymyślić trzeba coś wypić a później się bierze cokolwiek pod ręka :lol: :lol:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości