Witam.
Wreszcie zebrałem się żeby przedstawić swój pierwszy motocykl - WSK M06 B1 z 1969 roku.
Kupiłem go w zeszłym roku w maju. Był to dość przypadkowy zakup, bo szukałem motocykla na chodzie, z papierami, żeby móc nim jeździć bez remontu i biegania po urzędach. Jednak los chciał, że trafiłem na to czerwone cacko. I dzięki Bogu, bo teraz jest to moje oczko w głowie:)
Gdy go kupowałem moja wiedza o wueskach była dość mizerna. Od kolegi usłyszałem, że jest na sprzedaż WSK dwuramówka za nieduże pieniądze. No i pojechałem zobaczyć...
WSK M06 B1 czerwona 1969
- lucasso
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958) - Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
WSK M06 B1 czerwona 1969
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2013-01-06, 19:46
- GG: 2525952
- Moje maszyny: WSK M06B1
WSK M21W2
SHL M11
JUNAK M10 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 czerwona 1969
Ładna WSK, mam taką samą
na osłonach gaźnika masz oryginalny lakier ? Gdzie takie dorwałeś ?

- lucasso
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958) - Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 czerwona 1969
Dziękuję za uznanie. Twoja B1 też ładnie się prezentuje:)
Osłony kupiłem na allegro. Prawa jest czerwona tak jak widać na zdjęciach, ma oryginalny lakier i oryginalne szparunki. Jest naprawdę w idealnym stanie:) Prawdopodobnie nie była założona na motocyklu, dlatego zachowała się w takim stanie. Lewa niestety jest czarna, też ma oryginalny lakier, ale na krawędziach jest trochę nalotu rdzy.
WSK jest już prawie skompletowana. W garażu leży niedawno kupiony klakson, uchwyt do stawiania motocykla, oryginalna kierownica (widać na jednym zdjęciu), szkło reflektora sygnowane WSK, bo na razie jest jakiś zamiennik.
Odstępstwa od oryginału to tylne amortyzatory (szukam ori), licznik skalowany do 120 km/h (chyba tak zostawię) i silnik z B3 (zostaje).
Szukam opcjonalnego bagażnik do B1.
Osłony kupiłem na allegro. Prawa jest czerwona tak jak widać na zdjęciach, ma oryginalny lakier i oryginalne szparunki. Jest naprawdę w idealnym stanie:) Prawdopodobnie nie była założona na motocyklu, dlatego zachowała się w takim stanie. Lewa niestety jest czarna, też ma oryginalny lakier, ale na krawędziach jest trochę nalotu rdzy.
WSK jest już prawie skompletowana. W garażu leży niedawno kupiony klakson, uchwyt do stawiania motocykla, oryginalna kierownica (widać na jednym zdjęciu), szkło reflektora sygnowane WSK, bo na razie jest jakiś zamiennik.
Odstępstwa od oryginału to tylne amortyzatory (szukam ori), licznik skalowany do 120 km/h (chyba tak zostawię) i silnik z B3 (zostaje).
Szukam opcjonalnego bagażnik do B1.
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 czerwona 1969
Całkiem ładnie się zachowała 

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- lucasso
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958) - Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 czerwona 1969
Gdy pierwszy raz ją zobaczyłem, wyglądała na gorzej zniszczoną. Okazało się, że stała w szopie zabezpieczona olejem i do tego oleju przez lata przykleiło się mnóstwo kurzu. Lakier wyglądał na wypłowiały.
Po przetarciu filcową szmatką wygląda o niebo lepiej:)
Po przetarciu filcową szmatką wygląda o niebo lepiej:)
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2013-01-06, 19:46
- GG: 2525952
- Moje maszyny: WSK M06B1
WSK M21W2
SHL M11
JUNAK M10 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 czerwona 1969
Zostawiasz oryginalny lakier czy masz zamiar coś robić ?
- lucasso
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958) - Lokalizacja: Brodnica
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 czerwona 1969
Początkowo zamierzałem dać nowy lakier, ale coraz bardziej przekonuję się żeby zostawić oryginalny.
Trzeba zrobić trochę zaprawek, bo miejscami lakier jest zdarty do gołej blachy, ale cały urok starych motorów jest w oryginalnym malowaniu.
Trzeba zrobić trochę zaprawek, bo miejscami lakier jest zdarty do gołej blachy, ale cały urok starych motorów jest w oryginalnym malowaniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości