WSK M06 B1 z 1969 - czarna
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Bry.
Mój pierwszy post więc witam, jestem Patryk, lat 16 z okolic Tomaszowa Lubelskiego Posiadam na stanie WSK 125 M06 B1, stała z dziesięć lat pod szopą, trochę czyszczenia i zapaliła normalnie z kopa Obecnie zastanawiam się czy jest sens ją odrestaurować i zarejestrować na żółte blachy (brak jakichkolwiek dokumentów, ale właściciel żyje) i używać jej np. do jeżdżenia w pole, na imprezę czy do roboty
Stan silnika oceniam na dobry, rozpoławiać nie trzeba, ino trza wyczyścić zbiornik bo zapycha gaźnik i dupa zbita. Poza tym rama, siedzenie, instalacja elektryczna i w ogóle wszystko co na zewnątrz do wymiany i dlatego zastanawiam się czy jest sens.
Poza tym mam pytania.
1. Gdzie można dostać dobry, najlepiej oryginalny pływak? Stary pogięty ale w przeciwieństwie do nowych jako tako domyka dopływ paliwa, te nowe już mało koniecznie
2. Czym czyścić bak? Póki co próbowałem octem, pozostał osad który przechodzi przez filtr i zapycha dyszę toteż muszę znaleźć sposób by go wyczyścić.
3. Mam wrażenie, że WSK za dużo pali. W dodatku guma od filtra powietrza jest zalana benzyną... Mam rozumieć, że motór dostaje za dużo paliwa? Jak to naprawić?
4. Ile litrów farby trzeba kupić by pomalować mój motórek? Chodzi o całą ramę ze zbiornikiem, błotnikami
i tłumikiem łącznie (chciałbym też takie złote paski na osłonach gaźnika, chyba wiadomo o co chodzi ). Jest sens malować lekko podrdzewiały cylinder?
5. Jak pozbyć się starego lakieru?
6. Jeżeli ma ktoś siedzenie z blachą to pisać
Aha, i wybaczcie, ale z moją mechaniką jest tak sobie
Pozdrawiam
PS.: Zdjęcia dam potem
Mój pierwszy post więc witam, jestem Patryk, lat 16 z okolic Tomaszowa Lubelskiego Posiadam na stanie WSK 125 M06 B1, stała z dziesięć lat pod szopą, trochę czyszczenia i zapaliła normalnie z kopa Obecnie zastanawiam się czy jest sens ją odrestaurować i zarejestrować na żółte blachy (brak jakichkolwiek dokumentów, ale właściciel żyje) i używać jej np. do jeżdżenia w pole, na imprezę czy do roboty
Stan silnika oceniam na dobry, rozpoławiać nie trzeba, ino trza wyczyścić zbiornik bo zapycha gaźnik i dupa zbita. Poza tym rama, siedzenie, instalacja elektryczna i w ogóle wszystko co na zewnątrz do wymiany i dlatego zastanawiam się czy jest sens.
Poza tym mam pytania.
1. Gdzie można dostać dobry, najlepiej oryginalny pływak? Stary pogięty ale w przeciwieństwie do nowych jako tako domyka dopływ paliwa, te nowe już mało koniecznie
2. Czym czyścić bak? Póki co próbowałem octem, pozostał osad który przechodzi przez filtr i zapycha dyszę toteż muszę znaleźć sposób by go wyczyścić.
3. Mam wrażenie, że WSK za dużo pali. W dodatku guma od filtra powietrza jest zalana benzyną... Mam rozumieć, że motór dostaje za dużo paliwa? Jak to naprawić?
4. Ile litrów farby trzeba kupić by pomalować mój motórek? Chodzi o całą ramę ze zbiornikiem, błotnikami
i tłumikiem łącznie (chciałbym też takie złote paski na osłonach gaźnika, chyba wiadomo o co chodzi ). Jest sens malować lekko podrdzewiały cylinder?
5. Jak pozbyć się starego lakieru?
6. Jeżeli ma ktoś siedzenie z blachą to pisać
Aha, i wybaczcie, ale z moją mechaniką jest tak sobie
Pozdrawiam
PS.: Zdjęcia dam potem
Ostatnio zmieniony 2013-11-07, 22:38 przez Sarmat, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-06-30, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wiele motorów ale żaden mój :p
- Lokalizacja: Róża
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Jeśli jest mozliwość Rejestracji to czemu nie
a podasz foty tej Besi
a podasz foty tej Besi

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Potrafisz czytać i rozumować ?
Profesjonalnie odrestaurowane motocykle
Regulamin działu:
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Profesjonalnie odrestaurowane motocykle
Regulamin działu:
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Kolejny .....
Na początku poświęć parę h na douczeniu sie jeśli boli cie przeglądanie i czytanie forum to poszukaj sobie na google odpowiedzi na twoje pytania.
Po 10 latach nie rozbierać silnik to długo nie popyrkasz sobie.
Jeśli właściciel motocykla żyje na którego on był zarejestrowany to spokojnie możesz zarejestrować normalnie w skrócie : piszesz umowę z poprzednim właścicielem, oraz dokument w którym będą dane motocykla i dane właściciela ze dowód został zagubiony(lepiej byłoby jakbyś go przekonała aby udał się do wydziału i wyrobił wtórnik).
Na początku poświęć parę h na douczeniu sie jeśli boli cie przeglądanie i czytanie forum to poszukaj sobie na google odpowiedzi na twoje pytania.
Po 10 latach nie rozbierać silnik to długo nie popyrkasz sobie.
Jeśli właściciel motocykla żyje na którego on był zarejestrowany to spokojnie możesz zarejestrować normalnie w skrócie : piszesz umowę z poprzednim właścicielem, oraz dokument w którym będą dane motocykla i dane właściciela ze dowód został zagubiony(lepiej byłoby jakbyś go przekonała aby udał się do wydziału i wyrobił wtórnik).
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Wybacz, myślałem, że zakaz stary i malo aktualny bo widzialem nowe wątki które nie były karane. Jeżeli można, to proszę dać do odpowiedniego dzialuSebastian440 pisze:Potrafisz czytać i rozumować ?
Profesjonalnie odrestaurowane motocykle
Regulamin działu:
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Foty mam ale na odnisniki za duże, jak pomniejsze to wrzucęlesmann pisze:Jeśli jest mozliwość Rejestracji to czemu nie
a podasz foty tej Besi

Dopiero co bylem w WK i już wiem wsio na temat rejestracjiKolejny .....
Na początku poświęć parę h na douczeniu sie jeśli boli cie przeglądanie i czytanie forum to poszukaj sobie na google odpowiedzi na twoje pytania.
Po 10 latach nie rozbierać silnik to długo nie popyrkasz sobie.
Jeśli właściciel motocykla żyje na którego on był zarejestrowany to spokojnie możesz zarejestrować normalnie w skrócie : piszesz umowę z poprzednim właścicielem, oraz dokument w którym będą dane motocykla i dane właściciela ze dowód został zagubiony(lepiej byłoby jakbyś go przekonała aby udał się do wydziału i wyrobił wtórnik).

Jedyny problem mam z pytaniem nr. 1 i 6 i tu proszę wszystkich co mają i mogą sprzedać
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Pływaki dzisiejszej produkcji nie sa najgorsze wiec mozesz smialo brac chyba ze zalezy ci na oryginale to prosze bardzo:
http://allegro.pl/nowy-plywak-gaznika-g ... 71315.html
Jeśli chodzi o siedzenie to gorsza sprawa rzadko kiedy sa w ladnym stanie za rozsądne pieniądze na allegro.Jesli masz kase to prosze bardzo:
http://allegro.pl/wsk-m06-b1-wfm-shl-si ... 59987.html
http://allegro.pl/siedzenie-wsk-i3675516857.html
P.s zapodaj fotki
http://allegro.pl/nowy-plywak-gaznika-g ... 71315.html
Jeśli chodzi o siedzenie to gorsza sprawa rzadko kiedy sa w ladnym stanie za rozsądne pieniądze na allegro.Jesli masz kase to prosze bardzo:
http://allegro.pl/wsk-m06-b1-wfm-shl-si ... 59987.html
http://allegro.pl/siedzenie-wsk-i3675516857.html
P.s zapodaj fotki
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
- Moje maszyny: WSK M06B3 1985
- Lokalizacja: Wola Wielka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
O widzę że koloega z moich okolic. W Tomaszowie masz dobrze bo rejestrują wszystko, nie to co u mnie.
- Marek.K
- Posty: 301
- Rejestracja: 2010-04-25, 20:29
- GG: 11491915
- Moje maszyny: Komary, Ogary, WSK'i
- Lokalizacja: Winda
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
jakbyś podął chocby rok i fotki to by było można coś powiedzieć a tak, magicznej kuli jak ten od komara nie mamy
Pozdrawiam Marek.
Ekipa Północ
Ekipa Północ
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Rok 69
Fotki zapodam jak naprawią mi komputer ponieważ obecnie rozmiar zdjęć za duży i do załączników nie wejdzie a regulaminu łamać nie będę
Fotki zapodam jak naprawią mi komputer ponieważ obecnie rozmiar zdjęć za duży i do załączników nie wejdzie a regulaminu łamać nie będę
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Udało mi się załączyć zdjęcia. Baku nie ma bo łatany. Nie ma blachy pod siedzenie i jest problem z obiema zębatkami od łancucha (w jednym zostało reszta gwinta a druga wypada z koła, strach jeździć
)
Swoją drogą, jak usunąć wszelakie wgniecenia przed malowaniem? Prawdopodobnie będzie to wsio piaskowane plus malowane proszkiem. Mam nadzieję zmieścić się w okolicy 350 zł

Swoją drogą, jak usunąć wszelakie wgniecenia przed malowaniem? Prawdopodobnie będzie to wsio piaskowane plus malowane proszkiem. Mam nadzieję zmieścić się w okolicy 350 zł

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Dobra, chciałbym się poradzić użytkowników wueski.pl o kupno zbiornika 
Wybrałem trzy opcje:
http://tablica.pl/oferta/bak-zbiornik-p ... 89d6210356
http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-wsk-1 ... 80145.html
http://allegro.pl/wsk-wfm-shl-zbiornik- ... 27547.html
Sęk w tym który wybrać ;/
Pierwsze dwa poszłyby do piaskowania i malowania, ew. zalewania fosolem jak zajdzie potrzeba a trzeci z kolei już raczej nie musi tego odbywać. Proszę o pomoc, nie potrzebna mi dodatkowa robota i wybulone pieniądze za bubel
Pozdawiam

Wybrałem trzy opcje:
http://tablica.pl/oferta/bak-zbiornik-p ... 89d6210356
http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-wsk-1 ... 80145.html
http://allegro.pl/wsk-wfm-shl-zbiornik- ... 27547.html
Sęk w tym który wybrać ;/
Pierwsze dwa poszłyby do piaskowania i malowania, ew. zalewania fosolem jak zajdzie potrzeba a trzeci z kolei już raczej nie musi tego odbywać. Proszę o pomoc, nie potrzebna mi dodatkowa robota i wybulone pieniądze za bubel
Pozdawiam
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 - jest sens?
Ło Jezu, jeszcze oryginalny, wczesnej produkcji kranik 
Po kupnie takiego zbiornika trzeba było by piaskować a potem malować, w przeciwieństwie do poprzedników trzeba dopłacić.
Naprawdę opłaca się bardziej niz tamte?

Po kupnie takiego zbiornika trzeba było by piaskować a potem malować, w przeciwieństwie do poprzedników trzeba dopłacić.
Naprawdę opłaca się bardziej niz tamte?
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
podesłałem ci go bo mało ma wgnieceń a kranik zawsze możesz opchnąć. A te co ty podesłałeś to nie musisz malować?
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Zbiornik i parę innych gratów właśnie leci 
Wsio rozebrane na części pierwsze. I tu dwa pytania:
1. Pod kierownicą znajdują się miski ze śrutem. Śrut albo całe miski ze śrutem są do kupienia? Jak tak to proszę o link.
2. Jak wymyć całą ramę przed piaskowaniem? Wszędzie rdza, smar i ziemia. Ropą? A może druciakiem i wodą?
Pozdr

Wsio rozebrane na części pierwsze. I tu dwa pytania:
1. Pod kierownicą znajdują się miski ze śrutem. Śrut albo całe miski ze śrutem są do kupienia? Jak tak to proszę o link.
2. Jak wymyć całą ramę przed piaskowaniem? Wszędzie rdza, smar i ziemia. Ropą? A może druciakiem i wodą?
Pozdr
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
ad.1. są do kupienia -forum nie jest wróżka nie spełnia życzeń trochu własnej inicjatywy- poszukaj na allegro
ad.2. nie czyści się elementów do piaskowania(przynajmniej tam gdzie ja oddawałem), zapytaj się zakładu do którego bedziesz oddawał części
ad.2. nie czyści się elementów do piaskowania(przynajmniej tam gdzie ja oddawałem), zapytaj się zakładu do którego bedziesz oddawał części
- grack
- Posty: 194
- Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
- Lokalizacja: Płock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
ad 1. nie szukaj "śrutu" tylko łożysk główki ramy, ewentualnie misek i kulek łożyskowych 

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Dzięki
Mam na allegro po 50 zł, ale najpierw piaskowanie a potem pomyślimy nad innymi bzdetami 
Wstawiam też trzy zdjęcia z rozebranej ramy którą nieco przeczyściłem


Wstawiam też trzy zdjęcia z rozebranej ramy którą nieco przeczyściłem

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
Chyba będę tarł bo koleś sobie liczy 250 zł za cały motor a tak będę miał co robić na feriach 
Do piaskowania oddam cylinder, felgi i chyba oslony gaźnika. Swoją drogą, wszystkie śruby i szprychy dać do cynkowania? Szkielkować tylko silnik? Poza tym chyba kartery do wymiany bo olej chyba wycieka. Się zresztą zobaczy

Do piaskowania oddam cylinder, felgi i chyba oslony gaźnika. Swoją drogą, wszystkie śruby i szprychy dać do cynkowania? Szkielkować tylko silnik? Poza tym chyba kartery do wymiany bo olej chyba wycieka. Się zresztą zobaczy

Ostatnio zmieniony 2013-11-18, 00:27 przez Sarmat, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości