
Co za piękny dzień i piękny zakup
 Proszę Państwa SHL M04 (rama kielecka + silnik warszawski). Kompletność oceniam na 80%, brakuje przede wszystkim błotnika przedniego, bagażnika, stopki centralnej, dźwigni hamulca tylnego, układu wydechowego i najbardziej kłopotliwa sprawa osprzętu kierownicy
 Proszę Państwa SHL M04 (rama kielecka + silnik warszawski). Kompletność oceniam na 80%, brakuje przede wszystkim błotnika przedniego, bagażnika, stopki centralnej, dźwigni hamulca tylnego, układu wydechowego i najbardziej kłopotliwa sprawa osprzętu kierownicy  . Chłopaki jak macie może na zbyciu błotnik albo bagażnik albo jakies inne części do M04 to piszcie mi na priwa, muszę uzupełnić braki przed renowacja. Podstawa pod pięknego klasyka idealna. niestety nie mam tabliczki znamionowej, numer ramy powyżej 20 000 bedzie to rocznik 50-51 czy wcześniejszy ? Prosze o pomoc w ustaleniu daty. Zbiornik jest w okrutnym stanie, mega wgniecenia, pod spodem dziura na 10 cm i na 2 szeroka, tylni błotnik to porazka nie wiem czy go uratuję. Ogólnie będę chciał go zrobić z dostępnych części, nie będę szukał nie wiadomo jak idealnie zgodnego z rokiem produkcji niestety kwiestie finansowe ;/ I pytanie ma ktoś może katalog częśći zamiennych lub instrukcję shl m04 w wersji pdf ? Wszystkie uwagi mile widziane (oczywiście prosze o kontakt osoby które "dorabiają" rownież części)
 . Chłopaki jak macie może na zbyciu błotnik albo bagażnik albo jakies inne części do M04 to piszcie mi na priwa, muszę uzupełnić braki przed renowacja. Podstawa pod pięknego klasyka idealna. niestety nie mam tabliczki znamionowej, numer ramy powyżej 20 000 bedzie to rocznik 50-51 czy wcześniejszy ? Prosze o pomoc w ustaleniu daty. Zbiornik jest w okrutnym stanie, mega wgniecenia, pod spodem dziura na 10 cm i na 2 szeroka, tylni błotnik to porazka nie wiem czy go uratuję. Ogólnie będę chciał go zrobić z dostępnych części, nie będę szukał nie wiadomo jak idealnie zgodnego z rokiem produkcji niestety kwiestie finansowe ;/ I pytanie ma ktoś może katalog częśći zamiennych lub instrukcję shl m04 w wersji pdf ? Wszystkie uwagi mile widziane (oczywiście prosze o kontakt osoby które "dorabiają" rownież części)



Prosze właścicieli SHL M04 o kontakt na priwa.
Pozdrawiam.

 ) , kierownica (wżery okrutne - wysłana do GRINCHa do chromu podjął się wyzwania) , siodełko w oryginale całkiem niezła skóra, oryginalne koła silnik od warszawskiej i kilka gratów jak niżej. Pisałem do Piotra Kawałka odnośnie tej SHLki i odpisał mi że raczej nie podjąłby się w takim stanie renowacji (za dużo braków itp) ale postanowiłem powalczyć z kompletacją (oryginalnych części a nie przeróbek z WFM lub innych replik które są osiągalne teraz). Poniżej fotki jak to wszystko się zmieniało. Powoli część po części kompletowałem, silnik kupiłem z bardzo niskim numerem X08000 rocznik prawdopodobnie 49 czyli SHL U48 lub sokół 125 ale montuję go bo oryginał z jednego kawałka."
 ) , kierownica (wżery okrutne - wysłana do GRINCHa do chromu podjął się wyzwania) , siodełko w oryginale całkiem niezła skóra, oryginalne koła silnik od warszawskiej i kilka gratów jak niżej. Pisałem do Piotra Kawałka odnośnie tej SHLki i odpisał mi że raczej nie podjąłby się w takim stanie renowacji (za dużo braków itp) ale postanowiłem powalczyć z kompletacją (oryginalnych części a nie przeróbek z WFM lub innych replik które są osiągalne teraz). Poniżej fotki jak to wszystko się zmieniało. Powoli część po części kompletowałem, silnik kupiłem z bardzo niskim numerem X08000 rocznik prawdopodobnie 49 czyli SHL U48 lub sokół 125 ale montuję go bo oryginał z jednego kawałka." 























