Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
	
		
					Regulamin forum
			Zakaz tworzenia nowych wątków.
		
		
	 
			
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-06-29, 01:22
			
			
			
			
			Oto moja Wuefemka 

 czekam nie mnóstwo pracy aby doprowadzić ją do stanu w jakim opuściła fabrykę 

 Niestety nie mam dokumentacji, ale to dzisiaj nie problem. Numer ramy 28989 numer silnika 72034 

 ma kilka braków, mianowicie wkład lampy przedniej, przełącznik świateł ebonitowy, kolanko i tłumik.
IMAG0266.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kuba063							
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
 MZ 5szt
 Jawa TS
 SHL M11
 WFM
 Mińsk 125
 CZ 175  ZZr
- Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba063 » 2014-06-29, 23:22
			
			
			
			
			Aj gdybyś sie pojawił wcześniej miałem komplet wydech (rybka+długie kolanko) za stówke. Ciężko kupić WFM z tych lat, dużo zapłaciłeś?
			
									
									Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-06-29, 23:31
			
			
			
			
			można powiedzieć, że po kosztach dostałem w pakiecie z wsk m06-l z 64 

 Najbardziej to mi w tej chwili zależy na lampie przedniej (taka sama jak w shl m05), bo tłumik i kolanko idzie dokupić współczesnej produkcji
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kuba063							
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
 MZ 5szt
 Jawa TS
 SHL M11
 WFM
 Mińsk 125
 CZ 175  ZZr
- Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba063 » 2014-06-30, 11:32
			
			
			
			
			Daj foto jaka dokładnie to lampa i jak wygląda w srodku bo chyba mam taka, z tym krótkim duzym kluczykiem.
			
									
									Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-07-01, 00:25
			
			
			
			
			 
Lampa nie ma żadnej stacyjki, ani licznika. Wfmke gasi sie guzikiem przy kierownicy. Foto nie moje, znalezione w sieci.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-07-28, 22:35
			
			
			
			
			Dawno nie było updatu, ale to nie znaczy że nic się nie dzieje  

  Rama na daniach wraca z proszkowania, podobnie obręcze i piasty, silnik wyszkiełkowany i poskładany, podobnie gaźnik. Ocynkowane zostały też niektóre elementy. Wszystkie śruby będą z polerowanej stali nierdzewnej. Koszt takich śrub na cały motocykl z silnikiem to mniej jak 50pln (około 10groszy za sztukę) poniżej fotki :
2014-07-26 11.49.30.jpg
2014-07-26 15.08.02.jpg
2014-07-26 15.28.07.jpg
2014-07-26 15.46.00.jpg
2014-07-28 13.57.35.jpg
2014-07-28 17.57.44.jpg
2014-07-28 17.58.04.jpg
2014-07-28 17.58.31.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-08-04, 02:26
			
			
			
			
			Powoli WFMka sie składa 
 
IMAG0305.jpg
IMAG0306.jpg
IMAG0308.jpg
EDIT:
Jakby ktoś regenerował tylne amortyzatory, a tłoczyska miał mega wytarte i zardzewiałe to polecam kupić pręt tłoczyskowy FI 10. koszt 0,5mb takiego pręta to 11,50zł 

 Wystarczy przyciąć, nagwintować i jest:
IMAG0317.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-09-09, 23:40
			
			
			
			
			Widzę, że w temacie piszę tylko ja  

  Motocykl już jeździ, zostały tylko szparunki, przełącznik świateł (nie mogę nigdzie dostać górnej części, bo spód mam) i kilka elementów chromowanych (bagażnik, korek, wsporniki błotnika).
1.jpg
 2.jpg
 3.jpg
 4.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 kanuj
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
 SHL-ki,Junak,
- Lokalizacja: Parczew
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kanuj » 2014-09-10, 09:34
			
			
			
			
			Wyszło super, moja niestety jest w o wiele gorszym stanie, ale o tym będzie w wątku WFM 1955 rok. Widziałem, że też tam pisałeś, muszę zlokalizować tylko kilka starszych zdjęć mojego motorka i pstryknąć jeszcze kilka. Odnośnie tego pręta, gdzie był kupiony ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 chemik1
- Posty: 117
- Rejestracja: 2014-01-19, 17:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06b3
 Romet kadetx2
 romet50t1
 yamaxa xs400
- Lokalizacja: Osięciny-Włocławek
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chemik1 » 2014-09-10, 10:14
			
			
			
			
			jest dobrze,dojdą te brakujące elementy i będzie miodzio.pzdro
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-09-10, 10:19
			
			
			
			
			Odnośnie pręta tłoczyskowego to kupiłem go w wawie na ul. Borowika (wesoła-zielona). Szukaj w sklepach z hydraulika siłową. Odnośnie WFM to chcę zarejestrować na żółte blachy i potrzeba mi pomocy w wypełnieniu białej karty. Jakby ktoś chciał udostępnić swojąbbyło by miło 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								zmyngut							
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zmyngut » 2014-09-10, 10:34
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-09-10, 20:21
			
			
			
			
			Dzięki za linki 

 Nie ma osoby, która by się nie obejrzała, na codzień poruszam się Kawasaki Z1000 to ginę w tłumie 

  Dzisiaj przejechałem się po osiedlu to miny przechodniów, zwłaszcza starszej daty bezcenne  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 kanuj
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
 SHL-ki,Junak,
- Lokalizacja: Parczew
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kanuj » 2014-09-10, 20:59
			
			
			
			
			Wiem coś o tym bo na razie czasami śmigam moją "ELĄ"
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 pawelo78
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-01-16, 20:06
- GG: 0
- Moje maszyny: wfm wsk gazela trophy jawa 350
- Lokalizacja: leszno
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pawelo78 » 2014-09-21, 12:28
			
			
			
			
			Witam witam
Tez bardzo interesuje sie stara motoryzacja. I kilka takich maszyn posiadam wlasnie skladam wfmke z pocztku roku 58 i koncze skladac wfke z 57r
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								daroohd							
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: daroohd » 2014-09-21, 16:29
			
			
			
			
			Świetna robota
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 ozi
- Posty: 96
- Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
- GG: 0
- Moje maszyny: m06b1
- Lokalizacja: zielona góra
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ozi » 2014-09-23, 20:31
			
			
			
			
			łał 

 świetnie Ci to wyszło
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 szczwany_bolo
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-12-06, 16:49
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
- Lokalizacja: narol
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szczwany_bolo » 2014-12-20, 15:43
			
			
			
			
			Całą malowałeś proszkowo czy tylko takie elementy jak rama, wahacz. itp?Jeżeli tak to jak to wyszło na baku , błotnikach? Jak zamierzasz zrobić szparunki?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Adaś
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adaś » 2014-12-21, 22:08
			
			
			
			
			Proszkowo malowane wszystko oprócz przedniego błotnika, lampy przedniej i baku. Błotnik przedni został początkowo pomalowany proszkowo, ale miał duże wżery i pomalowałem go na mokro. Motocykl jest już skończony, szparunki robione pędzlem od szablonu i taśmy winylowej. 
Mam takie pytanko, bo moto gubi zapłony i strasznie zalewa świecę. Przypuszczam, że winowajcą jest tutaj dysza lub iglica (albo jedno i drugie). Mógłby ktoś mi zwymiarować te elementy i dać fotki? (gaźnik G-16). Może być to też wina rozmagnesowanego koła?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								janosikmz19822							
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
- GG: 0
- Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
- Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: janosikmz19822 » 2014-12-21, 22:21
			
			
			
			
			Adaś pisze:Proszkowo malowane wszystko oprócz przedniego błotnika, lampy przedniej i baku. Błotnik przedni został początkowo pomalowany proszkowo, ale miał duże wżery i pomalowałem go na mokro. Motocykl jest już skończony, szparunki robione pędzlem od szablonu i taśmy winylowej. 
Mam takie pytanko, bo moto gubi zapłony i strasznie zalewa świecę. Przypuszczam, że winowajcą jest tutaj dysza lub iglica (albo jedno i drugie). Mógłby ktoś mi zwymiarować te elementy i dać fotki? (gaźnik G-16). Może być to też wina rozmagnesowanego koła?
Ja miałem w komarze 232 podobny problem po remoncie silnika (komar był kupiony nie na chodzie ) do sąsiada poszedłem ma jakąś starą aparaturę coś pomierzył  i powiedział ze cewka zapłonowa daje za małe napięcie i po wymianie komar od razu zagadał .
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość