To parę zdjęć ale dodam więcej

https://picasaweb.google.com/1181255360 ... /Wsk125M06#
Wszystko można znaleźć na naszym forum:pawpaw12 pisze: I tutaj mam problem bo nie wiem czy w S01-Z3 była już pokrywa od strony magneta w jednym kawałku (tak jak ma to miejsce w tym przypadku). Niech ktoś się wypowie i poda źródło swojej informacji.
Źródło: viewtopic.php?f=9&t=147#p868WSK pisze:Jako źródło napędu w motocyklach M06-64 do III kwartału 1966 roku stosowano silniki S01-Z o mocy 6,5 KM, a następnie silniki S01-Z3 o.o mocy zwiększonej do 7,3 KM i momencie 10,8 Nm przy 4600 obr/min.
Zmiany polegały na zastosowaniu innych elementów układu korbowego,zmianie przełożenia pierwszego biegu z 3.16 na 2.43. oraz zastąpienia iskrownika starego typu 31-05 (głęboki 3 cewkowy) na nowy typ 31-06 (płytki 4 cewkowy dodano cewkę ładowania) Silnik z nowym zapłonem łatwo odróżnić po jednolitej osłonie iskrownika, oraz mocowaniach zapłonu w karterze. W roku zmiany była także „przejściówka” tzn zapłon był płytki 4-cewkowy a osłona iskrownika jeszcze dzielona, takie rozwiązanie występowało tylko w momencie zmian- III kwartał 1966r.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości