- 
				
																			
								Palejszon							 
									
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: 2015-04-22, 08:15
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK B1 1968r
 
												- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Palejszon » 2015-04-30, 12:53
			
			
			
			
			Kupiona za 900zł z papierami , przebieg 4,800km od około 20 lat stała w komórce . Po wymianie gaźnika , świecy i kranika paliwa odpaliła ale było z 3 dni kopania  

  teraz pali z drugiego przeważnie . Niedługo zostanie rozebrana i oddana do piaskowania
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=zr540Pn ... e=youtu.be[/youtube]
 
			
													
					Ostatnio zmieniony 2015-04-30, 14:22 przez 
Palejszon, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								czankete							
 
									
		- Posty: 1329
 		- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
 
												- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czankete » 2015-04-30, 14:01
			
			
			
			
			Palejszon pisze:Niedługo zostanie rozebrana i oddana do piaskowania
....eeee, nie niszcz jej żadnym piaskowaniem i kompleksową renowacją 

 , wygląda super, coraz rzadziej spotkać spotkać moto w takim stanie. Skłaniałbym się jeżeli już jedynie do drobnych zaprawek i obowiązkowo na zabiegach konserwacyjnych lakieru 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Palejszon							 
									
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: 2015-04-22, 08:15
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK B1 1968r
 
												- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Palejszon » 2015-04-30, 14:12
			
			
			
			
			konserwator zabytków mówił mi to samo żeby ja zostawić w w takim stanie . mi jej wygląd nie przeszkadza bo dodaje jej uroku . Morze plany jeszcze się zmienią i zabezpieczę rdze i zostanie w takim stanie w jakim jest teraz  

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Mateusz WSK							
 
									
		- Posty: 1730
 		- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
 		
		
											- GG: 514342
 
												- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
 
												- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Mateusz WSK » 2015-05-01, 21:21
			
			
			
			
			Będziesz ją rejestrował i śmigał po drogach ? Jak tak to pasowało by przynajmniej część elementów odnowić. Co najbardziej nie podoba mi się w odrestaurowanych dwuramówkach i jednoramówkach ( garbuski ) to spieprzone szparunki i logo.
Bo jak będziesz rejestrował to też bym nie remontował  
![:]](./images/smilies/splash.gif)
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Palejszon							 
									
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: 2015-04-22, 08:15
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK B1 1968r
 
												- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Palejszon » 2015-05-02, 13:31
			
			
			
			
			Będzie zarejestrowana jako zabytek . I będę się starać by została w jak największym stopniu orginalna . teraz na sam początek muszę zrobić przednie zawieszenie bo nie pracuje i wymienić łańcuszek sprzęgła i naprawić orginalną pompkę do kół która była pod bakiem  

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								skavinsky							 
									
		- Posty: 377
 		- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO 
												- Lokalizacja: Przysucha
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skavinsky » 2015-05-10, 13:49
			
			
			
			
			Fajna WSK w fajnym stanie.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								Palejszon							 
									
		- Posty: 5
 		- Rejestracja: 2015-04-22, 08:15
 		
		
											- GG: 0
 
												- Moje maszyny: WSK B1 1968r
 
												- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontaktowanie:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Palejszon » 2015-08-29, 12:58
			
			
			
			
			Dawno mnie tu nie było ale przez ten czas WSK została zarejestrowana już jako zabytek , przegląd przeszła bez żadnych problemów chodź nie spodziewałem się że będzie tyle z tym papierkowej roboty 

 teraz jedynie mam problem bo wsk powyżej 70km/h zaczyna się dławić a jak wezmę wcisnę ssanie jedzie normalnie . gaźnik raczej dobrze wyregulowałem , świeca też jest ok . Może to być wina kranika paliwa ?

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości