-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-04-18, 22:18

kiedy zaczynam ruszac z jednyki wszystko jest ok kiedy sie rozpedze az do zmiany biegow tzn 20km/h 2 nie chce mi wskoczyc jest zgzryt w skrzyni biegow i dopiero czeba natrafic na taki moment az zejdzie z obrotow i dopiero wtedy wchodzi 2 bieg

co to moze byc ..???

-
rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rezik » 2008-04-18, 22:46
moze to być "wyjechany" zmieniacz lub wodzik lub uszkodzone kły
prorokami nie jestesmy - tak czy owak nie obejdzie sie bez rozebrania silnika
Piszę poprawnie po polsku!
-
Fenix
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fenix » 2008-04-18, 23:07
To chyba nie będzie wina samej skrzyni biegów. W jakim stanie masz sprzęgło? Jest tam coś jeszcze na tych tarczkach sprzęgłowych, czy już całkowicie zjechane?
Tak jak powiedział rezik ==> prorokami nie jestesmy - tak czy owak nie obejdzie sie bez rozebrania silnika
-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-04-19, 17:21
a mo sprzeglo jest w ***zajeb*** stanie bo zmienilem tarcze pare dni w tył:Dmoim zdaniem moze to byc wodzik lub śrut ktory jest w automacie biegow

-
qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: qwert45 » 2008-04-19, 19:09
Ja miałem to samo z jedynką w 175. Nie zdawałem sobie sprwy, że mam niedoregulowane sprzęgło, niby nic wielkiego, a trzeba je wyregulować tak dokładne jak zapłon. Powoli dawałm wiarę legendom o czwórkach, zwątpiłem. Po jakimś czasie zrobiłem sprzęglo i się nawróciłem.
To nie wina tego że tarcze są wydarte, raczej chodzi o niecałkowite rozłącznie sprzęgła, czyli ciągnie. Wyjechane kły powodowałyby wyskakiwanie biegu, jeśli to wina skrzyni to raczej wodzik albo zmieniacz.
-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-05, 20:02
panowie mam jeden problem w swojej wsce tam przy cylindrze jest gwint na kolanko od wydechu i ten gwint mi sie zepsol co mam poradzic proszze piszcie wazne:D
-
konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konan » 2008-05-05, 20:04
najlepszym sposobem było by jakoś odnowić ten gwint ale niem wiem czy to możliwe jak chcesz mieć wszystko cacy kup nowego cylka. Co prawda jest wiele sposobów na zamocowanie kolanka ale nie wygląda to estetycznie

miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-06, 20:07
To Panowie jaki jest sposob na zamocowanei i wzmocnei nnei kolanka bo musze to zamontować jakos dajvcie jakies propozycje

-
misiolek
- Posty: 287
- Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
- GG: 1970710
- Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: misiolek » 2008-05-07, 13:55
matafix6 pisze:Jeśli masz zerwany gwint nie mocuj od razu kolanka za pomocą śrub które oplatają cylinder lub tym podobnych sposobów.Spróbuj na początek owinąć teflon na gwint cylindra lub jeśli takiego nie masz to zastosuj konopie to takie włosie którego hydraulicy używają do uszczelniania połączeń rur je też musisz równomiernie owinąc w okóło gwintu .Jeśli to nie pomoże będziesz musiał kombinować.
To nazywa się pakuły.
Jeżeli nie zależy ci na cylindrze możesz jeszcze spróbować owinąć paskiem blaszki aluminiowej stary uszkodzony gwint i nakręcić nakrętkę.
"o święty benzyniarzu ... "
-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-07, 22:07
a jakby dal i by mi ktos przetoczyl gwint i niowy zrobil :...??
-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-08, 22:27
panowie juz sie uporałem z ytym problemem zawizłem cylinder do tokarza i ama mi przetoczyc caly gwint nagwintowac nowy i ma byc git dal mi gewaranvcje ze szybciej sie cylinder zepsoje jak niowy gwint wiec jak ktos ma taki problem to piszce ludzie do mnei na foru bedziemy cos ardzić:Dpozdrawiam i dzieki za propozycje naprawy mojego sprzetu pozdronka

-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-10, 09:21
mam nastepny problem czy da sie jezdzic jesli mi sie urwało kawtałek tloka z boku tak minimqlnie 1cm*0,5cm
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2008-05-10, 11:48
z boku tak minimqlnie 1cm*0,5cm
Faktycznie minimalnie..
Pewnie chciałeś to wyrazić w milimetrach. Jeździć pewnie sie da, ja bym wymienił bo to nie majątek i nie ma sensu odwalać chały.
PS. ta Wueska z avataru jest Twoja?
-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-10, 12:52
nom moja a co..??:Dheh na dole tłoka tak pyci [pyci

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2008-05-10, 22:50
nom moja a co..??
A to że całkiem ładna

Ten wydech ma jakieś bebechy?
Co do tłoka - jeśli to jest faktycznie takie 'pyci pyci' to nie powinno w niczym przeszkadzać.
-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-10, 23:29
wiem ze łądna razem mnie wyszła 1000zl z groszami

ale mam to co chcialem mama papiery i wogole mucha nei siada smykam se gdzie i kiedy chce

a ty ile sie jzu bawisz w te kulki z motorami a szczegulnie z wsk

..??:

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2008-05-10, 23:33
Motocyklami zaraziłem sie w III klasie gimnazjum...WSK kupiłem w marcu 2007 - od tego czasu zbieram części i wiedze:) w te wakacje już na pewno stanie na kołach, czekam tylko na przypływ gotówki
PS. ponawiam pytanie o wydech

-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-11, 13:09
yy o jaki wydech ..??

-
gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gremlin935 » 2008-05-19, 20:13
yyy wydech flaki ma i hcodzi bardzo ładnei płynnie i wogole wymieniłem teraz tłok,pierscienei ,tlejke na wale.sworzen i zrobiłem szliwf glowicyy jutro składam wsk i bede widzial jak ja to zrobbilem;d
-
Korpek
- Posty: 56
- Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
- Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Korpek » 2008-05-20, 22:09
gremlin935 pokaż jakąś większa fotkę swojej wski

Ring ding ding

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość