Pierwszą prezentowaną WSK-ą będzie model M06Z1 z 1959r. Motór wyciągnięty z szopy, przednie kolo było zagrzebane w ziemi aż po oś. Ogólny stan przedstawiają zdjęcia. Mtocykl do renowacji. Na Zetke posiadam papiery.
http://img508.imageshack.us/img508/6449/m06z1jh0.jpg Druga WSK-a to model M06L z 1962r. Model w dość ciekawym oryginalnym niebieskim malowaniu. Uratowana przed zezłomowaniem w takim stanie jak przedstawia pierwsze zdjęcie. Elkę udało mi się już powoli skompletować, ale jeszcze nie do końca. Niestety nie posiadam na nią żadnego kwitu. Trzecia WSK to model M06-64 z 1964r. Kupiłem ją od starszego człowieka, niestety bez silnika. Silnik gdzieś podziali jego synkowie tak samo jak bawili sie w renowacje. Jeśli chodzi o silnik to był w niej S01-Z, posiadam taki, leży na półeczce. Na Wiesie posiadam papiery. Więc rejestracja bez problemu. Natomiast czwarta WSK to model M06B1 z 1970r. Bejedynka "trochę skundlona" kupilem ja tego samego dnia co M06-64. Na nią nie posiadam żadnego kwitu. Prawdopodobnie zostanie rozłożona na części.
http://img520.imageshack.us/img520/8636/b1tg5.jpg
Ostatnia WSK-a to model M06B1 z 1971r. Tą B1 również udało mi się uratować przed zezłomowaniem. Jakichkolwiek kwitów niestety brak. Jeśli chodzi o motocykle spod znaku WSK to narazie tyle

W mojej małej kolekcji znajduje sie jeszcze MZ ES 250/2 Trophy
http://img501.imageshack.us/img501/7923/mzjn1.jpg
Oraz Kasia, którą aktualnie sie zajmuje, mozolnie gdyż z czasem cienko ale powoli, powoli do przodu

http://img166.imageshack.us/img166/9562/k750tx6.jpg
Na co dzień dosiadam japońską myśl techniczna

No to na tyle. Niech MoTóR będzie z Wami ! Pozdrawiam
