Mam zamiar doprowadzić mojego Kobuza do stanu powiedzmy bliskiemu oryginału - przynajmniej z wyglądu.
Na początek chciałbym sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik, ale aby go uruchomić muszę doprowadzić do ładu układ paliwowy.
Szperałem po forum, ale nie znalazłem nic, co by mnie naprowadziło na nurtujące mnie pytania.
Otóż:
1. Mój gaźnik jest ukruszony u samej góry, dość znacznie - w miejscu, gdzie jest gwint na który nakręca się tę nakrętkę, która trzyma mocowanie linek i całą przepustnicę. Ubytek jest na tyle duży, że nie idzie tej nakrętki zakręcić. I teraz pytanie - próbować oddać go gdzieś, żeby go nadlali lub jakoś inaczej go ratować, czy kupić np. coś takiego:
http://allegro.pl/gaznik-pegaz-junak-ws ... cket_id=16
Tylko nie piszcie o średnicy gardzieli itd. tylko czy takie z allegro mają sens.
2. Kranik - ten to leje gdzie popadnie. Odstojnik jest plastykowy i jest na nim zerwany gwint. Przy samej dźwigience też leje na potęgę. I pytanie to co wyżej - ratować go jakoś, czy kupić jakiś na allegro
Oczywiście nie upieram się przy allegro


Pozdrawiam