
WSK m06Z 1959 w końcu!
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
WSK m06Z 1959 w końcu!
Witam wszystkich, po długich poszukiwaniach (z 2 lata) udało mi się nabyć WSK m06Z z 1959 r. od pierwszego właściciela. Motocykl udało mi się kupić dzięki pomocy jednego z użytkowników forum za co mu bardzo dziękuje. Jestem na etapie czyszczenia wszystkiego / przeglądnięcia. Motocykl natomiast zostaje w oryginale. Jest za ładny by go remontować. Ma korozje tu i ówdzie ale w końcu to 58 lat!!! Co ciekawe nabyłem go z .... fakturą zakupu nigdy nie został zarejestrowany. A to zdjęcie na rozpoczęcie
, temat będzie się rozwijał niech to będzie niespodzianka! Chce by był 100% oryginał!

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
- Lokalizacja: Zielona Huta
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Wygląda to całkiem ciekawie, dawaj wiecej fot
Niemożliwe żeby była w tak pięknym stanie 


-
- Posty: 116
- Rejestracja: 2017-01-09, 22:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos125
WSK Garbuska 125 WSK 'dzik
Batron sprint 125 - Lokalizacja: Kruszwica
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Zbyt mało fotek by oceniać
Ale malowanie fajne

Ale malowanie fajne

-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Wczoraj i dzisiaj ogarnąłem silnik. Po tylu latach doczyścić silnik to masakra. Ale ostrożnie używając odpowiednich preparatów - wszystko ładnie puściło. Silnik nie polerowany - jedyne co dekiel przepolerowalem ale delikatnie tradycyjnie pasta temo
Luzów brak, kompresja dobra, wyczyściłem wszystko, zmienię olej w skrzyni zobaczymy czy nie kapie po tylu latach. Mam pytanie co to za znaczek na pokrywie? bo jakiś nietypowy. Zdjęcia z ostatnich prac















-
- Posty: 2257
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Znaczek jest jak najbardziej typowy, od wcześniejszych elektrowni i tyle
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Prace powoli ida do przodu. Rama oczyszczona - ma ślady korozji ale zostaje oryginał. Sztyca zamontowana nowy smar, bieżnie i kulki zostają bo nie ma się do czego doczepić, naprawdę stan dobry. Wahacz środek zabezpieczony tectylem ML będzie na lata 











-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960 - Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Zazdroszczę warunków pracy przy motocyklu
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
hahah żona już powoli traci cierpliwość
ale w garażu mam na minusie ;/


-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!

Prace idą powoli do przodu, zawieszenie przód złożone z nowymi uszczelniaczami i olejem, wszystko przeglądnięte stan naprawdę dobry jak na te lata. Linki zostawiłem oryginalne, jedyne co jedną wysłałem do dorobienia - zależało mi na oryginalnym pancerzu w kolorze motocykla. Trytytki przy linkach tylko chwilowo żeby poukladać wszystko na końcu będą ściągnięte

-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Czy ktoś ma schemat do instalacji elektrycznej do m06z z stacyjką starego typu? Proszę o pomoc
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2016-10-04, 13:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 L
Honda Shadow VLX 600 - Lokalizacja: Ciechanowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Mam taki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
dzięki na pewno się przyda!
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
czym konserwowałeś całość? Mega szacunek za to co robisz.
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Blotniki wewnatrz profile tectyl ml wysycha do sucha troche jak wosk koloru jasnego bursztynu. Jak wyschnie wlasciwie przezroczysty. Nie polecam do jazdy w terenie. Ja zamierzam przejechac sie od czasu do czasu stad taka konserwacja. Elementy ramy miejsca gdzie byla jakas korozja jedynym slusznym srodkiem na bazie lanoliny fluid film liqid A. Smarujesz zostawiasz na jakis czas i wycierasz do sucha. Ale to drogi preparat chyba z 80 zl za litr. Znany w niemczech bardzo porzadny preparat.
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Doszła instrukcja m06Z od byłego właściciela, pompka też w fajnym stanie oryginał, brakuje tylko narzedzi



-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!
Prace trwają, tył złożony, ciekawa konstrukcja tylnego koła gdzie mamy skręcaną ośkę z 2 elementów. Amortyzatory tył założone. Najwięcej pracy czeka mnie z instalacją elektryczną. Była zwyczajnie po rozłączana i bądź tu mądry jak to wszystko prawidłowo połączać. Posiłkuje się schematem wrzuconym przez uprzejmego forumowicza! Czekam na przelotki lampy stare zwyczajnie się rozpadły, wymiany wymagały też kontaktrony akumulatora ale że przykładam wagę do szczegółów wszystko zrobione zaciskarką tak jak ma być. Lampa tył jest gotowa pod automat stopu - tak samo rama - są śruby otwory - wygląda oryginalnie wiec albo wszystkie WSK były przygotowywane pod automat albo w tej był tylko ktoś zdemontował. Trafiłem na ładny egzemplarz z epoki. Jutro wrzucę zdjęcia. Staram się jak mogę by motocykl był jak z fabryki - wszystkie braki nawet przewody do automatu stopu są z epoki PRL. Problemem jest jednak tłumik. Jest w słabym stanie i tak się zastanawiam miałby ktoś z was ładny tłumik do wsk z1 z2 150?
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
Re: WSK m06Z 1959 w końcu!

Tak jest dzisiaj, silnik zamontuje już jak wrócę z motocyklem do garażu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości