

Heh no tak później skojarzyłem, to pokaż mi drugą taką stopkę bo ja szukałem i doszukać się nie mogę, i wtedy powiemy że nie unikat;)
Wydaje mi się, że to wystarczające słowa, żeby uznać stopkę za żaden rarytasWitam, takich dźwigni zniany biegów nie stosowano w polskich motocyklach a już napewno nie w WSK, nawet tych sportowych. W Wsk Trial, Formaero, MR 16, były dźwignie proste ( a nie jak ta u Pana z wygięciami) a to dlatego, że konstrukcja silnika wymusza stosowanie dźwigni prostej. Jak Pan tę swoją zamontuje do silnika np. WSK 175, to ona będzie odstawać około 4- 5cm od silnika, a tak być nie może, bo pomiędzy tę lukę mogły by się dostać różne wystające przedmioty. W Wsk Rodeo były dźwignie z tłoczonej blachy, jak np w MZ. Dodam, że ta dźwignia jest z jakiegoś enduro/cross. Pozdrawiam!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości