![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dostałem ją za darmo od znajomego mego ojca , brakuje silnika, licznika oraz papierów
![:-/](./images/smilies/icon_curve.gif)
Planuje ją niedługo wyremontować . Zamierzam pomalować ją na zgniłą zieleń a felgi ze szprychami na czarno.
Będzie to wsk-a taka ala militari
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
heheTkn pisze:WSK Gil z późniejszych lat produkcji czyli już z czasów inwazji plastiku na Świdnik i oszczędzaniu na wszystkim...
Do 77' roku.Lopez_92 pisze:,- guma na baku z "wąsem"
Pokaż mi jakieś zdjęcie fabryczne z takimi przy Gilu to uwierzę. Mój z 77 roku ma pełne i ten na poniższym zdjęciu (pierwsza seria) tez. Chyba, że później zaczęli montować w co bardzo wątpię.Lopez_92 pisze:-amortyzatory pół kryte
Tkn pisze:Do 77' roku.Lopez_92 pisze:,- guma na baku z "wąsem"Pokaż mi jakieś zdjęcie fabryczne z takimi przy Gilu to uwierzę. Mój z 77 roku ma pełne i ten na poniższym zdjęciu (pierwsza seria) tez. Chyba, że później zaczęli montować w co bardzo wątpię.Lopez_92 pisze:-amortyzatory pół kryte
Felgi - jak najbardziej (tylko poczytaj temat, bodajże "Renowacja WSK" bo jest tam dużo ciekawych rzeczy napisanych w tym temacie)felgi , szprychy , kierownice , lagi itp
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości