![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
jest to (jak każdy z Was pewnie już zauważył) WSK m06b3 ''garbata'' z '74 roku. niestety nie jest kompletna. ale nie mam problemu ze znalezieniem brakujących elementów i pomału je kompletuje. nie wiem czy jest w pełni oryginalna a na taka chciałbym ja zrobić wiec chciałbym prosić o pomoc i podpowiedz co i jak powinno być a co jest z innego modelu, z nowszego lub starszego.
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niestety nie posiadam do niej dokumentów ale szukam ramy z dowodem... wiedz jakby ktoś taka miał to jestem chętny
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Wsk stala podobno 20 lat w garazu pod jakimis workami po zbozu i dlatego taka zakurzona, to fotki zrobione zaraz po zakupie.
Nie byla na chodzie i juz rozebralem silnik. mam dwa nowe kartery ZMD nigdy nie zakladane, bez numeru silnika, jeszcze z czasow PRL-u:) oryginalny kartek byl pekniety i ciekl olej. czy jak zaloze nowe to beda jakies problemu z rejestracja jesli nie ma wybitego numeru?
![Obrazek](http://img510.imageshack.us/img510/2720/dsc03071d.th.jpg)
![Obrazek](http://img340.imageshack.us/img340/7319/dsc03072p.th.jpg)
![Obrazek](http://img340.imageshack.us/img340/4372/dsc03067n.th.jpg)
![Obrazek](http://img257.imageshack.us/img257/6889/dsc03522k.th.jpg)
![Obrazek](http://img190.imageshack.us/img190/2579/dsc03521o.th.jpg)