Łowcy wraków - Moje zdobycze
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Łowcy wraków - Moje zdobycze
Witam nabyłem za śmieszne pieniadze motocykl WFM i nie jestem pewien co do paru szczegółow
np co w wersji 125 robi wspornik głowi ramy ? Bak to ja powinienem mieć z kratą czy z paskiem, jaki tłumik ??? Najlepiej jakbym miał zdjęcie na którym jest oryginał. WFM była czerwona tylko została przemalowana.
No i pare fotek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ad ... ea308.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/360 ... f7a69.html
Tabliczka- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f8 ... fdc86.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78a ... 1b1e8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd3 ... b677a.html
np co w wersji 125 robi wspornik głowi ramy ? Bak to ja powinienem mieć z kratą czy z paskiem, jaki tłumik ??? Najlepiej jakbym miał zdjęcie na którym jest oryginał. WFM była czerwona tylko została przemalowana.
No i pare fotek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ad ... ea308.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/360 ... f7a69.html
Tabliczka- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f8 ... fdc86.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78a ... 1b1e8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd3 ... b677a.html
Ostatnio zmieniony 2010-08-26, 13:22 przez Chota, łącznie zmieniany 2 razy.
Polish motorcycles never die !!!
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
O widzę tu ciekawą sztukę
Bardzo krótka seria po zaprzestaniu produkcji WFM M06-S34 z silnikiem jak sama nazwa wskazuje S34. Rama typowa dla modelu M06-S34 więc dla tego zapewne również. Jedyna WFM z silnikiem S01-Z1 
Na necie masz instrukcję do tego typu wfm. Poszukaj, tam znajdziesz wszystkie szczegóły budowy.


Na necie masz instrukcję do tego typu wfm. Poszukaj, tam znajdziesz wszystkie szczegóły budowy.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
Stary, zauważ rok produkcji- 1966, jak wiemy produkcja w WFM zakończyła się gwałtownie w 1965r i nie było żadnej wzmianki,egzemplarza,potwierdzenia chociaż składania w 1966r. Silniki ''wsk'' pakowano już w 1965r ale wspornik i rok 1966 to jest dla mnie zagadka, wiesz coś o tym więcej?
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
No to chyba nic dziwnego bo oficjalne zakończenie produkcji WFM odbyło się z końcem marca 1966
Chyba masz nieaktualne informacje 


- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
Dzieki za rozjaśnienie
, Zawsze myślałem że koniec WFM to 1965r a gdzieś nawet o tym czytałem (widocznie to były zapowiedzi likwidacji lub coś w tym, stylu), pozatym to pierwszy egzemplarz z 1966r który widze 


MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
A zauważ, że ludzie całkowicie mylą WFM i WSK. Większość twierdzi, że WSK zaczęto produkować dopiero po zamknięciu produkcji WFM gdzieś koło 1960 roku. Nie dość, że WFM produkowano do 1966 czyli praktycznie do momentu powszechnego pojawienia się ostatniej dwuramowej WSK M06-B1 to mało tego WSK i WFM wystartowały w tym samym momencie 

- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
- qwerty
- Posty: 88
- Rejestracja: 2009-08-26, 20:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Płock
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
rozsmieszył mnie trochę szparunek na baku w tej wfm..
||| chota remontujesz swoją?

Silnik, 2 koła i mina wesoła 



- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
50 złxradusx pisze: napisz ile dałeś bo mam taką na oku ?

Remontuje ??? hmm bede się starał choc będzie ciężko ponieważ nie mam stalego źródła dochodu $$$
i pare maszyn też czeka w kolejce

Polish motorcycles never die !!!
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
qwerty co ty chcesz naklejki heheh ale bardziej chodziło mi o kompletność 
50zł
o nie no spać w nocy nie będe mógł 

50zł


- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
I mam do niej obie rejestracje i I właściciel żyjexradusx pisze: 50zło nie no spać w nocy nie będe mógł

U mnie sprzęty są dośc tanie ale to nie dobrz bo np. ostatnio WSK M06-B3 z 198x roku z papierem poszła za 150 zł i została pocieta... bo po co komu dizś WSK ?

Polish motorcycles never die !!!
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
Głupi jesteś
pisz do mnie jak jest taka okazja,niedaleko mieszkam to sie motor nie zmarnuje
a tak co do WFM to na początek ją skompletuj a potem dopiero myśl co robić 



Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
175mirek pisze:a tak co do WFM to na początek ją skompletuj a potem dopiero myśl co robić
No właśnie mam taki zamiar ,no bo jak inaczej ?

Polish motorcycles never die !!!
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
Tutaj masz tez WFM z tego samego roku 1966
http://www.allegro.pl/item854112234_wfm ... atowa.html
Tylko co dziwne dla mnie to silnik, powinien byś S34
Tutaj kolejna z 66
http://www.allegro.pl/item858763570_wfm ... bytek.html
http://www.allegro.pl/item854112234_wfm ... atowa.html
Tylko co dziwne dla mnie to silnik, powinien byś S34
Tutaj kolejna z 66
http://www.allegro.pl/item858763570_wfm ... bytek.html
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
Ehh... po zakończniu produkcji WFM M06 S34 w ramy po 150`tkach montowano silniki 125cmm3 bodajże w latach 1965-1966 ,dobrze mówię ?xradusx pisze: Tylko co dziwne dla mnie to silnik, powinien byś S34

Polish motorcycles never die !!!
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
S34 miał 125ccm, nie 150ccm. Bardzo często mylony fakt.
Tak, w 1965/66 montowano do WFM silniki S01Z.
Tak, w 1965/66 montowano do WFM silniki S01Z.
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
Pewnie ze względu na dość grubą tuleję którą można było przeszlifować do dużo większych pojemności , jednak nominalnie był to 125cm3 .Stary pisze:S34 miał 125ccm, nie 150ccm. Bardzo często mylony fakt.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
No oczywiście że S34 ma poj 125
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06
Nie wiem czy S34 miało dużą tuleję i możliwość szlifowania na 150ccm lub więcej. Na pewno S06 o pojemności 150ccm miał możliwość szlifu do 175ccm.
... http://www.allegro.pl/item876594254_wfm ... obacz.html fakt tuleja duża
... http://www.allegro.pl/item876594254_wfm ... obacz.html fakt tuleja duża

- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: Łowca wraków
Pomyślałem że nie będę zakładał oddzielnego tematu na każdy motocykl
jak by mnie ktoś jeszcze nie znał to jestem Maciek i mam 14 lat
Dziś przedstawię wam coś za zachodniej (Machnałem się wcześniej ,że zza wschodniej
) granicy ,a jest to Mz model Ts 250/1, pięć biegów ,19 koni i ta prosta kierownica
i jak widać jeszcze mam przy niej sporo do zrobienia
jest ona z 1979r. gdyby nie instalacja 6v i problemy z ładowaniem to była by całkiem bezawaryjna.A kupiłem ją w sąsiedniej miejscowości ,nie była na chodzie ale wymieniłem uszczelkę pod głowicą,filtr powietrza, przeczyściłem gaźnik i odpaliła.


jak by mnie ktoś jeszcze nie znał to jestem Maciek i mam 14 lat
Dziś przedstawię wam coś za zachodniej (Machnałem się wcześniej ,że zza wschodniej
![:]](./images/smilies/splash.gif)

jest ona z 1979r. gdyby nie instalacja 6v i problemy z ładowaniem to była by całkiem bezawaryjna.A kupiłem ją w sąsiedniej miejscowości ,nie była na chodzie ale wymieniłem uszczelkę pod głowicą,filtr powietrza, przeczyściłem gaźnik i odpaliła.


Ostatnio zmieniony 2010-08-11, 14:22 przez Chota, łącznie zmieniany 1 raz.
Polish motorcycles never die !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości