Silnik:
typ: s06
pojemność skokowa: 148 ccm
Średnica cylindra 57 mm
skok tłoka 58 mm
stopień sprężania 6,5
Maksymalny moment obrotowy 11 Nm (1,1 kGm) przy 3500 obr/min.
Moc KW/KM 4,8/6,5 przy 4800 obr/min
sprzęgło mokre 3 tarczowe
Gaźnik typu G20, o średnicy gardzieli 20 mm
Liczba biegów 3
Podwozie
Jak w motocyklu m06-z
Rama kołyskowa, zamknięta, podwójna, spawana z rur stalowych o przekroju prostokątnym. Wsporniki podnóżków pasażera spawane do ramy.
Zawieszenie kola przedniego na widelcu teleskopowym, z tłumieniem olejowym. Sprężyny śrubowe o progresywnym działaniu. Skok koła przedniego 160 mm. Zawieszenie koła tylnego na wahaczu wleczonym, z dwoma elementami resorującymi, ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami teleskopowymi. Skok kola tylnego 93 mm.
Błotniki głęboko tłoczone. Przedni błotnik mocowany do teleskopu. Zbiornik paliwa spawany z wytłoczek stalowych, mocowany do ramy jedną śrubą. Kran paliwa dwupołożeniowy, przesuwkowy. Siodło kanapowe, dwuosobowe, poduszka z gumy mikroporowatej, pokrycie z dermatoidu, dwukolorowe. Uchwyt na akumulator, dwie skrzynki narzędziowe. Podnóżki kierowcy regulowane, z osłonami gumowymi. Podnóżki pasażera z osłonami gumowymi, składane do góry. Podstawka centralna z rur stalowych o przekroju prostokątnym.
Osłona łańcucha dwuczęściowa.
Układ wydechowy dolny, umieszczony po prawej stronie motocykla.
wymiary:
długość 2060 mm
szerokość 670 mm
wysokość nieobciążonego motocykla 1010 mm
masa motocykla 108 kg
Dane eksploatacyjne:
prędkość max 86km/h
zużycie paliwa 3,3 l/100 km
Stosowane barwy podwozia: czarna, wiśniowa, ?


Postaram się uzupełnić post w miarę zdobywania nowych informacji. Fotki przedstawiają moją m-150 która nie poraża stanem zachowania. Może BartekG wrzuci w ten temat fotki swojego motocykla bo wygląda lepiej
Załączam fotki dolnej osłony łańcucha, która jak mi się wydaje jest charakterystycznym elementem dla tego modelu.