Okazalo sie ze rok prod. to '80, w dowodzie tak jest

Lakier nie, byla malowana pedzlem i to ch***wo prawde mowiac wyszlo ;/ , wiec mam w planach zdarcie do golej blachy. Sa gdzieniegdzie wzery wiec planuje to czyms od korozji zabezpieczyc dopiero na to podklad i lakier, wiec troche zabawy z tym bedzie. I tu seria pytan, jaki preparat od rdzy zastosowac, jaki lakier najlepszy bedzie (kupic jakis w sprayu czy bawic sie sprezarka?) i czym lepiej zdzierac lakier, szlifierka czy recznie i jaki papier zastosowac?
niektore pytania moga byc glupie i jestem tego swiadom, ale pierwszy raz sie zabieram do takiej roboty od podstaw
Boczki mam, tylko dlubane bylo przy motórze dlatego zdjete.
Chcialbym wrocic do oryginalu, co prawda tlumnik od czworki wyglada kozacko masz racje, ale chcialbym ja na zolte blachy wziac, czyli chyba jednak powroce do oryginalu.
Jutro ma wpasc ziomek to wezmie aparat to cykniemy lepsze fotki
Brat gdzie taki kupiles?
Jeszcze pytanko czy amory tylnie sa oryginalne od tego modelu?