Gaźniki do WSK 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: ŻbiKu » 2011-03-27, 12:54

Witam, mam zamiar zamontować sobie w moim łobuzie gaźnik z Jawy TS. Oryginalnej używki nie mam zamiaru kupować, ponieważ już jeden kupiłem taki "w pełni sprawny".

Orientujecie się, który z tych nowych gaźników jest wart zachodu? Tzn. silnik będzie pracował na nim prawidłowo, ma odpowiednie dysze jak oryginał itp.

http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... tegory=156

Wybór jest dosyć spory.

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Brat » 2011-03-27, 13:06

Moim zdaniem przyszłością jest ten gaźnik:
1530163343.jpg
Ja go już kupiłem, kupiło go też wiele innych osób, sam sprzedawca, ma takie w swoich motocyklach i mówi że chodzą znacznie lepiej niż pegazy, można bez problemu zakupić każdy nowy element, łącznie z ogromem dysz. Zastanów się czy na pewno chcesz się bawić w ikova.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Wojtek » 2011-03-27, 13:48

Brat, kiedy jazda próbna?
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
vivaldi
Posty: 25
Rejestracja: 2008-04-03, 21:30
GG: 10961087
Lokalizacja: Zamość (Gdzie wiatr zawieje i koła poniosą...
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: vivaldi » 2011-03-27, 14:03

Dołączam się do tematu bo remont trwa i chętnie się dowiem na co można zamienić pegaza. Brat może jakies namiary na tego sprzedawcę?
Niema rzeczy niemożliwych!!

Awatar użytkownika
mIcHaL_027
Posty: 188
Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
GG: 5187115
Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
Lokalizacja: Kamienowola
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: mIcHaL_027 » 2011-03-27, 14:13

BRAT podał tylko nazwę sklepu u siebie w temacie z jego Kobuz-em, tu link do sklepu http://www.sklepsm.pl/index.php i gaźnika http://www.sklepsm.pl/gaznik-m11w-gazel ... l?cPath=61
Zapraszam moja WSK: viewtopic.php?f=72&t=6776

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2221
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Skinder » 2011-03-27, 15:37

Dokładnie. Gaźnik o przelocie 24mm ma dyszę 110, jest możliwość kupna od 90 do 140 - po 10zł sztuka. Teraz zastanawiam się, czy kupić taki z dyszą 90 do mojej wsk 125...

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Brat » 2011-03-27, 18:28

a tu link z aukcji http://allegro.pl/gaznik-24-26-mm-shl-a ... 63343.html.

Ja mam gaźnik fi 26 i przy kupnie dostałem gratis dyszę 90 na której 175 podobno chodzi najlepiej.

Gość robił wiele prób na różnych dyszach i średnicach gardzieli powyższa kompozycja to najlepsze rozwiązanie. Aha, sprzedawca mówił że w fabryce wkładają dysze jakie im wpadną w łapę, raz są 80 a raz 130, więc kupując gaźnik najlepiej od razu kupić odpowiednią dyszę. On dysz w gaźnikach nie ma jak sprawdzić bo gaźniki są fabrycznie zafoliowane.

Jak na razie wueska stoi, bo nadal pracuje nad sprężarką. Liczę że w tym tygodniu ją skończę, więc prawdopodobnie na przyszły weekend będę mógł założyć gaźnik, oczywiście zrobię zdjęcia, nagram filmik i opisze to w swoim temacie.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2221
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Skinder » 2011-03-27, 19:11

Brat, czyli można kupić dyszę 80? Bo z maila wnioskuje, że najmniejsza to 90.

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Brat » 2011-03-27, 20:21

ha, teraz to nie wiem czy 80 czy 90, nie pamiętam. Wiem że u siebie w sklepie miał pełno różnych dysz, więc wydaje mi się coś by się znalazło.

Awatar użytkownika
marcin jakimiuk
Posty: 5
Rejestracja: 2009-06-25, 11:07
GG: 10644030
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: marcin jakimiuk » 2011-03-28, 22:02

mam pytanie, w tym sklepie są różne rodzaje gaźników które są do WSK,widzę 24,26,28 i 30 więc który najlepiej się nadaje ? jeśli najlepszy jest 26 na dyszy 90 to po co jest ten o gardzieli 30?? do tuningu ? nie za duży? ;) pozdro

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: ŻbiKu » 2011-03-28, 22:04

Ja mam króciec rozwiercony na 28mm pod gaźnik z Jawy. Ten wygląda na prawdę obiecująco!

Teraz pytanie, jak myślicie przejściówka z Jawy TS gaźnik-króciec ssący powinna chyba pasować? Oba gaźniki mają takie samo okrągłe wyjście. W sprzedaży mają gaźniki na 28 mm, a przy 26mm trzeba będzie przerabiać cały króciec na okrągłe wejście.

Wydaje mi się, że lepiej kupić gaźnik 28mm, dać przejściówke z TSki a króciec rozwiercić na tą srednice niż go szlifować na okrąg. No chyba że ma ktoś takowy od WSK SPORT ;)

Awatar użytkownika
marcin jakimiuk
Posty: 5
Rejestracja: 2009-06-25, 11:07
GG: 10644030
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: marcin jakimiuk » 2011-03-28, 22:18

mi też się wydaje że gaźnik o przelocie 28 jest lepszy, z tego co widzę na zdjęciu to na pewno można by było go odpowiednio wyregulować bez większego problemu ;) konstrukcja nowsza niż pegaz i Ikov więc trzeba iść w nowe ;)

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: ŻbiKu » 2011-06-15, 00:18

Kupiłem gaźnik z JAWY TS. W temacie o gaźniku do WSK 125 okazuje sie że te PWK to szajs.

Polecam gościa, za 120zł czeski gaźnik do JAWY. Na żywo wygląda lepiej niż na fotach. Na gaźniku jest wybite Made in Czechoslovakia. Więc albo to nowe przeleżałe gaźniki czechosłowackie (na co śrubki nie wskazują bo są nowe) albo po prostu produkcji czeskiej. Gość się zapiera, że je z Czech przywozi. Jeszcze nie testowałem ale myśle, że będzie ok :)

http://allegro.pl/jawa-350-ts-oryginal- ... 66873.html

Awatar użytkownika
HP
Posty: 216
Rejestracja: 2007-05-05, 16:30
GG: 0
Lokalizacja: GLAIWITZ
Kontaktowanie:

Wymiana gaźnika.

Post autor: HP » 2011-07-21, 18:33

Zastanawiam sie nad wymianą gaźnika z oryginalnego Pegaza na inny, bardziej nowoczesny.
Powodów jest kilka:
1.Latają obroty.
2.Silnik wypluwa paliwo do tyłu, pomaga tylko jazda bez filtra.
3.Przy podjeździe pod duze nachylenie przelalo sie paliwo, silnik stracil moc i zgasł (foto hałdy w inym temacie)

Przejzalem allegro i zrzucilem kilka zdjęć. Jest kilka propozycji jednak nie wiem jak sie zachowa stary silnik.
Moze ktos testowal takie gaźniki w swoich 175?

To foto oreginalnego Binga ze 175 sporta.
1683583373.jpg
Tutaj bardzo podobna konstrukcja z MZ 150 równiez Bing
dacff2b07017d3b823b4f10fbd49d49819565.jpg
Lub ciekawa konstrukcja do pojemności 200ccm do 250ccm do Qłada
42060_gaznik-atv-quest-200-250-cm3_f6e9.jpg
Albo czeski Ikov jakos nie lubiany przeze mnie.
89195952606881242022.jpg
Zastanawiam sie nad tym z Mz bo to podobna konstrukcja do Binga 175.
To precyzyjny i dopracowany gażnik, jednak zastanawiam sie nad odpalaniem zimnego silnika.
Tego gaźnika sie nie przelewa a wsk potrzebuje olbrzymią dawke paliwa na rozruch.
Drugi w kolejnosci to ten do Qlada ale to do 4t więc moze nie dac rady z odbiciem.

Moze cos mi polecicie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1774
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Wymiana gaźnika.

Post autor: Szczepan » 2011-07-21, 19:03

Może regeneracja Pegaza ? Z tego co widze to założenie innego gaźnika jest bardzo problematyczną sprawą i dojście z nim do ładu może być trudne. Z tych typów to gaźnik od Jawy + przejściówka do CZ. Jeśli się nie mylę Bing od MZ 150 posiada 24mm przelotu co jest za mało dla Wsk 175. Zresztą temat już wałkowany na forum.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: Wymiana gaźnika.

Post autor: Karlicek » 2011-07-21, 19:14

Ja polecam regenerację pegaza. Koszt poniżej zakupu innego gaźnika a efekt (przynajmniej w moim przypadku) uważam za bardzo zadowalający, bez cudowania z regulacją i dopasowywaniem innego gaźnika.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Awatar użytkownika
HP
Posty: 216
Rejestracja: 2007-05-05, 16:30
GG: 0
Lokalizacja: GLAIWITZ
Kontaktowanie:

Re: Wymiana gaźnika.

Post autor: HP » 2011-07-21, 20:40

Dopasowanie krucca łączącego gaźnik z cylinderm i filtrem dla mnie to nie problem. Pospawanie w oslonie oraz dopasowanie zrobie z przyjemnościa tylko czy będą efekty w uzytkowaniu? Bing od Mz ma 24mm przelotu a Pegaz ile mm ?

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: Wymiana gaźnika.

Post autor: Karlicek » 2011-07-21, 20:43

Wueskowy Pegaz 26 mm.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wymiana gaźnika.

Post autor: Stary » 2011-07-21, 20:45

Jaki jest powód zmiany gaźnika?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1774
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Wymiana gaźnika.

Post autor: Szczepan » 2011-07-21, 20:50

1.Latają obroty.
2.Silnik wypluwa paliwo do tyłu, pomaga tylko jazda bez filtra.
3.Przy podjeździe pod duze nachylenie przelalo sie paliwo, silnik stracil moc i zgasł (foto hałdy w inym temacie)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości