Witam.
Mam pytanie odnośnie budowy silników do motocykli Shl m11 i M11U. Jak wiadomo różniły się mocą i cylindrami czyli odpowiednio 8 i 10 koni mechanicznych. Jednak czy na tym różnice się kończyły? Mam w zapasach dwie różne głowice, różniące się wysokością i nie wiem teraz czy to fabryczna różnica czy ktoś przy jednej grzebał tzn różniły się sprężaniem? A jak z danymi gaźnika tzn rozmiary dyszy głównej?
Shl m11 i M11U - różnice w budowie silików.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Shl m11 i M11U - różnice w budowie silików.
O różnicach dot. głowic nie słyszałem.
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: Shl m11 i M11U - różnice w budowie silików.
SHL M11 miała silnik S32 a prototyp M11U miał taki sam silnik. Jesli chodzi ci o Silnik S32U to żeczywiście różnił się troszkę od zwykłego. ale tylko troszke.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Shl m11 i M11U - różnice w budowie silików.
Witajcie,
Nie chciałem zakładać nowego wątku po to by zadać Wam t pytanie- czy wał w silniku S32 i S33 (osa M52) jest taki sam?
Nie chciałem zakładać nowego wątku po to by zadać Wam t pytanie- czy wał w silniku S32 i S33 (osa M52) jest taki sam?
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości