-
mikolaj93
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-11-08, 21:49
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mikolaj93 » 2008-01-05, 22:12
Mam pytanie: jaki był montowany gaźnik w shl M11
Chciałbym się dowiedzieć gdyż za tydzień jest
http://www.motoweteranbazar.com i chciałbym go nabyć.
Czy wiecie po czym rozpoznać gaźnik w dobrym stanie
Z góry Dzięki
PS. gaźnik dla wujka
-
szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szef1990 » 2008-01-05, 22:54
W SHL były chyba pegazy tylko z oznaczeniem GM24U1 o ile dobrze pamiętam, jeśli się mylę to mnie poprawcie. Jak go sprawdzić...hmm...najlepiej wziąć w rękę i rozebrać

-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2008-01-06, 00:27
Co do stanu gaźnika-najważniejsza jest przepustnica. Resztę części można kupić w sklepie. Jeżeli przepustnica ma luz to gaźnik nie będzie działał poprawnie (lewe powietrze).
W SHLM11W był gaźnik GM24U (średnica gardzieli 24mm, inna śruba regulacji biegu jałowego) ale jak w innych SHL to nie wiem, ale pewnie podobnie

-
szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szef1990 » 2008-01-06, 01:00
ŻbiKu, w tych gaźnikach bodajże ie było ssania

-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2008-01-06, 01:12
To chyba tylko bodajże. Każdy Pegaz miał ssanie

Mam Pegaza 41 letniego z M11W.
-
szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szef1990 » 2008-01-06, 13:59
Tutaj mógłbym się kłócić bo miałem kiedyś gaźnik Pegaz bez ssania

-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2008-01-06, 15:53
Hmmm więc kolejna zagadka. Może po prostu nie było ssania bo...ktoś zgubił? Przepustnica tegoż Pegaza posiadała otwór na ssanie? I jakie miał on oznaczenie?
-
szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szef1990 » 2008-01-06, 18:16
Miał oznaczenie bodajże GM26 albo 24 U1, w dekielku ani w przepustnicy nie było otworu na ssanie. Ten gaźnik znalazłem na szrocie kilka lat temu ale sprzedałem go wraz z silnikiem. Postaram się znaleźć fotki tego gaźnika

-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2008-01-06, 22:05
Fajnie by było. Możliwe że jest od innego polskiego motocykla, jakiegoś starszego niż WSK czy Junak. Wydaje mi się, że jakiś polski przedwojenny motocykl miał montowane Pegazy (gdzieś widziałem fotkę), nie kojarzysz może takiego motocykla??
-
szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
-
Kontaktowanie:
Post
autor: szef1990 » 2008-01-06, 23:13
Głowy nie dam bo szkoda ale chodzi mi coś w myślach że w pierwszych Junakach M07 były te pegazy bez ssania a wcześniej...nie wiem ale popytam się w branży chłopaków. Pamiętam że nie spisywały one egzaminu przy niższych temperaturach i montowałem do niej coś na wzór filtra powietrza w starszych WFM z przesłonką wlotu powietrza. Mówiąc krótko na "Pegazie" ciężko jest zapalić ze ssaniem a bez niego to już wogóle katorga przy niższych temperaturach (dlatego go sprzedałem

)
-
Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
- Lokalizacja: Łowicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maciek » 2008-01-07, 17:08
ŻbiKu pisze:s Wydaje mi się, że jakiś polski przedwojenny motocykl miał montowane Pegazy (gdzieś widziałem fotkę), nie kojarzysz może takiego motocykla??
No nie wiem Żbiku czy Pegaz jest aż tak stary fotkę pewnie widziałeś w jakimś przedwojennym nawet bo wspólcześnie zakłada sie Pegaza bo są w lepszym stanie lub da sie latwiej naprawic niż orginale i tak zanjmi mają w silniku BSA czy w Awo jest to taka zamiana w stylu Ikova za Pegaza wspólcześnie w naszych Kobuzach bo w takich przedwojennych motocykla trudno wyregulować czy zregenrować te już niestety zjeżdżone gaźniki ale to głównie w motocyklach do podróżowania częściej bo prawdziwi maniacy zabytków którzy swoimi motocyklami wyjeżdzają tylko na zloty jeżdzą na orginałach bo silnik nie robi kilku tysięcy km w roku i nawet nie dopracowany gaźnik daje rade bez problemu
taki mały off top
[ Dodano: 2008-01-07, 16:10 ]
http://www.moonchopper.com/moto/bsa01/bsa01-3.htm
Na przykład tu masz Pegaza choć nie orginalny. Motocykl od nas z miasta
-
mikolaj93
- Posty: 23
- Rejestracja: 2007-11-08, 21:49
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mikolaj93 » 2008-01-07, 17:39
Dzięki za odpowiedzi napewno mi się przydadzą przy kupnie gażnika
[ Dodano: 2008-01-12, 14:38 ]
Kupiłem gaźnik do SHL M11 w bardzo dobrym stanie na MWB

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość