CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Kermit

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kermit » 2011-11-03, 15:07

milenium5 pisze:ja bym to nazwal efektem placebo
wsk sport s2 ma 16 koni jak sie nie myle a technicznie rozni sie kolem zamachowym i gaznikiem

S2 ma 15 KM dzięki splanowanej głowicy a nie kołem zamachowym. To tak dla sprostowania.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-11-03, 15:13

Koło zamachowe może jedynie w pewnym stopniu zmienić charakterystykę silnika.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2011-11-03, 15:24

S2 nie miały koła zamachowego ani splanowej głowicy. Tylko Dudki i S1 miały większe sprężanie.
Chociaż w przypadku S2 nie można być niczego pewnym.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-11-03, 15:26

Koło zamachowe = magneto. Ale koniec offtopa.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Lukas » 2011-11-03, 15:49

Magneto pełni rolę koła zamachowego ale nie o nie chodziło. Chodziło o koło zamachowe na wale przy zębatce od strony sprzęgła.
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: z-tomek » 2011-11-04, 20:59

Przypomnę że to temat o CDI w WSK 125 ... idzie zima ja przez ten sezon nakręciłem 1274km --> mało myślałem że jest tego więcej... Zapłon nie sprawiał problemów jedynie układ ładowania akumulatora ale to postaram się przez zimę ogarnąć.
A teraz przyznać się kto ile km zrobił na CDI i z jakimi skutkami

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-11-04, 23:54

Ja ładowanie już mam ogarnięte prawie :)

I ma kilka zalet - wszystko zasilane z aku.
Światła świecą cały czas tak samo....


Jak wszystko już złożę do kupy to będzie można kupić u mnie cały gotowy wsad CDI do WSKi...
Gotowy z każdą śrubką, kupując wkręcasz ustawiasz i śmiga...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

milenium5
Posty: 50
Rejestracja: 2010-10-18, 17:51
GG: 0
Moje maszyny: simson wsk
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: milenium5 » 2011-11-06, 10:14

ja na moim zrobilem z 300 km bez tkniecia palcem i silnik sie skonczyl
cewki sa przykrecane z drugiej strony niz impulsator pod te same sruby
moze go sprzedam i zrobie drugi bo juz mam elementy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-11-21, 22:48

Ciekawie to nie wygląda - ale ważne, że spełnia swoje zadanie.

Powiedz mi czy tą blaszkę, daje sygnał czujnikowi to zrobiłeś na jakimś klinie?
Czy jeżeli popuści gwint to blaszka się rozreguluje?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-11-21, 23:15

Z czego to magneto i ile W z tego wyciągasz?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-11-21, 23:19

Magneto na 99% od chińskiego skutera 4t :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Kermit

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kermit » 2011-11-22, 00:05

Na 99% to nic tu nie można powiedzieć, bo po pierwsze po tych zdjęciach gdzie praktycznie nic nie widać nie można ocenic, po drugie magneta we wszystkich tych kosiarach i innych kocfajderach wyglądają podobnie, a po trzecie z wyglądu mam podobne magneto w GS 500, więc może być to od praktycznie wszystkiego.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-11-22, 00:11

Kermit no to zobaczysz ja daję 99% :)

Czekamy na autora zdjęcia :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Kermit

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kermit » 2011-11-22, 00:32

Hmm. Na pierwszym zdj. widać na magnecie że jest tam taki jak by znacznik (nie wiem jak to się nazywa) który daje impuls czujnikowy, więc można wnioskować że jest ze skutera, bo w lepszych np. japońskich motocyklach czujniki nie są umieszczane przy magnecie ponieważ pracuje ono cały czas w oleju i jest to po prostu nie możliwe. Po drugie wątpię żeby kolega wydawał kase na zapłon z lepszego motocykla. Powiedz teraz jak odgadłeś że jest to 4T bo nie interesuje się za bardzo tymi zapłonami i nie widzę za bardzo różnicy?

Gdyby zastosować alternator a magnetem od np. mojego GSa i czujnik z blaszką taką jak u kolegi na zdj to nie widać by było dużej różnicy.
Ostatnio zmieniony 2011-11-22, 00:35 przez Kermit, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-11-22, 00:34

Moja mała tajemnica ;-)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-11-22, 06:48

Pewnie po tych napisach F i T na magnecie :P

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1964
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Sebastian440 » 2011-11-22, 11:45

AudioBas pisze:Ja ładowanie już mam ogarnięte prawie :)

I ma kilka zalet - wszystko zasilane z aku.
Światła świecą cały czas tak samo....


Jak wszystko już złożę do kupy to będzie można kupić u mnie cały gotowy wsad CDI do WSKi...
Gotowy z każdą śrubką, kupując wkręcasz ustawiasz i śmiga...
I to mi się podoba :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

milenium5
Posty: 50
Rejestracja: 2010-10-18, 17:51
GG: 0
Moje maszyny: simson wsk
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: milenium5 » 2011-11-23, 16:22

szerokosc paska wyzwalajacego na boku magneta mowi nam o tym ze jest to 4T - waski pasek 4T szeroki i to duzo szerszy 2T
znaczniki widaczne na megnecie sa do ustawienia rozrzadu ;)
i magneto nie jest ze sqtera ;)
blaszka rzeczywiscie nie jest osadzona na klinie co ulatwia regulacje pukajac w nia i przekrecajac
sruba sama sie dokreca od obrotow , niema opcji zeby sie przekrecilo
moc hmmm ... mam wersje 12v i 6 v iskrownikow od wsk 175 , grzebanie z zaplonem bylo odpoczatku zeby aq wywalic i zeby chodzilo da rade bo na logike musi byc wyprodukowane tyle pradu zeby iskra byla i doladowalo aq pogrzebalem i chodzilo , swiatla mialem z przodu bez tylniego bezposrednio z iskrownika chyba na 4 cewki podlaczone zarowka 35 wat 12v , swiatla takie sobie bez szalu ale szlo jezdzic na wolnych nic nie bylo widac , szkoda slow
a teraz wstawilem zarowke 45 wat swiatla sa biale jasne na wolnych takie same jak na wysokich chyba ze na super wolnych to lekko pulsuja co obrot walu ...
moc ? swiatlo pozycyjne 5W + stop 21W + przednia 45W + 2 kierunki 10 i 15 wat daje nam 96wat co prawda przy miganiu kierunkow lekko siada przednie i stop wiec dajmy na to 80wat ze ma , to itak znakomity wynik, cewki fabrycznie te ktore mam maja 65 albo 70 wat jak sie nie myle ale magneto nieoryginalne od nich daje efekty

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-12-07, 13:49

Apropo impulsatorów!
Mam 3 typy impulsatorów.
Pochodzą od tego samego chińskiego iskrownika
Po prostu w paru producent zastosował impulsator o innym wyglądzie.

Wszystkie 3 mają zbliżoną rezystancje, ale jeden ma ją prawie 4 razy większą.

Może zobrazuję to.
Jak wspomniałem mam 4 impulsatory.
2 takie same, 2 różne:
Obrazek


Mierzymy pierwszy:
Obrazek

Teraz dwa takie same:
Obrazek
Obrazek

No i ostatni:
Obrazek


No i mamy dwa typy cewek - która lepsza? Tego dowiem się w praniu ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Pomiar rezystancji cewki ładowania CDI:
Obrazek
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-12-07, 15:00

Ten większy jest od crossów i atv daje ponad 2v te mniejsze ok 600mV,
Ostatnio zmieniony 2012-05-08, 12:41 przez Muciek, łącznie zmieniany 1 raz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości