Witam
Posiadam Kompletną WSK i trochę zdekompletowaną WFM i właśnie chciał bym wyremontować tą WFM... Więc problemy mam z tym takie:
-jaki silnik powinien być w tej ramie? Od kogoś słyszałem ze ma być s34.
-koła z WSK mogą być? WFM się różniły trochę ale nie pamiętam teraz czym
-jakie błotniki?
-jaki to rocznik? Po nr rami kiedyś na dorum porównałem i był to ko 65r ale czy na pewno? nr ramy 502317
-reszta wyjdzie w praniu
https://plus.google.com/photos/11177395 ... 3021472305
Przepraszam że zdjęcia dodaję w ten sposób ale już 3 razy próbowałem je dodać przez forum i za każdym razem się nie dało
Liczę na waszą pomoc
Pomoc w kompletacji WFM
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-10-07, 18:03
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 79r
WSK 125 64r
WFM 125 65r - Lokalizacja: Pszczyna, Śląskie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 2013-05-02, 20:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w kompletacji WFM
WFM ma koła 19-stki a ws 18-stki.
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w kompletacji WFM
W Wfm koła 19 na półbębnach. Błotniki płytkie. Rocznik napewno powyżej 1962. Co do silnika to w zalezności od konkretnego rocznika.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w kompletacji WFM
Straszny składak, połowa WFM, połowa WSK M06 Z. Gdzie ma nr ramy wybity?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-08-01, 17:13
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 '79
jawa 50 '82 sprzedana - Lokalizacja: Pszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w kompletacji WFM
WFM ma numery z boku na profilu
WSK ma nr na główce
Jaki silnik był montowany do WFM na koniec produkcji? Bo zastanawiam się czy nie sprzedać WSK i kupować części do WFM .
WSK ma nr na główce
Jaki silnik był montowany do WFM na koniec produkcji? Bo zastanawiam się czy nie sprzedać WSK i kupować części do WFM .
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 2014-03-18, 15:41
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 S01-Z 1965
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w kompletacji WFM
Na twoich zdjęciach widzę najpierw WFM z błotnikiem tylnym od WSK M06-Z, podobnie cały przód (zawieszenie, błotnik) jest od WSK. Także dokręcone od WSK trójkątne blachy - osłony komory akumulatora. Z tym numerem ramy (koniec 1965 r - może nawet sprzedaż z 1966, choć nie podoba mi się krój numeratora)to był montowany silnik S01-Z1, identyczny jak w twojej WSK (tylko wydech typu SHL, tłumik czarny). Z twojej WSK-i powinieneś przełożyć przednie zawieszenie i tylny błotnik do WFM (zamienić je) - byłoby poprawniej. Boczki (blachy trójkątne) do WSK. Koła - jak napisał Kuba WFM 19" WSK 18"
Pozdrawiam,
Darek
Darek
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-08-01, 17:13
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 '79
jawa 50 '82 sprzedana - Lokalizacja: Pszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc w kompletacji WFM
WSK sprzedałem już chyba 2 tygodnie temu. Powiem tylko tyle że bez właściwie żadnego wkładu finansowego zarobiłem na niej 500zł. Rama z WFM i kilka rzeczy pójdą na sprzedaż ponieważ zakupiłem ramę WFM z 1958r. Za jakiś czas będę zakładał temat związany z odbudową WFM którą muszę najpierw skompletować
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości