-
Orzel9158
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-10-07, 18:03
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 79r
WSK 125 64r
WFM 125 65r
- Lokalizacja: Pszczyna, Śląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Orzel9158 » 2014-10-11, 15:17
Witam
Posiadam Kompletną WSK i trochę zdekompletowaną WFM i właśnie chciał bym wyremontować tą WFM... Więc problemy mam z tym takie:
-jaki silnik powinien być w tej ramie? Od kogoś słyszałem ze ma być s34.
-koła z WSK mogą być? WFM się różniły trochę ale nie pamiętam teraz czym
-jakie błotniki?
-jaki to rocznik? Po nr rami kiedyś na dorum porównałem i był to ko 65r ale czy na pewno? nr ramy 502317
-reszta wyjdzie w praniu
https://plus.google.com/photos/11177395 ... 3021472305
Przepraszam że zdjęcia dodaję w ten sposób ale już 3 razy próbowałem je dodać przez forum i za każdym razem się nie dało
Liczę na waszą pomoc

-
kacper123190
- Posty: 35
- Rejestracja: 2013-05-02, 20:39
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kacper123190 » 2014-10-11, 23:31
WFM ma koła 19-stki a ws 18-stki.
-
kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
- Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuba063 » 2014-10-15, 19:46
W Wfm koła 19 na półbębnach. Błotniki płytkie. Rocznik napewno powyżej 1962. Co do silnika to w zalezności od konkretnego rocznika.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
-
dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20
- Lokalizacja: Grudziądz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dąbek » 2014-10-15, 22:17
Straszny składak, połowa WFM, połowa WSK M06 Z. Gdzie ma nr ramy wybity?
-
Orzeł9158
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-08-01, 17:13
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 '79
jawa 50 '82 sprzedana
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Orzeł9158 » 2014-10-27, 15:39
WFM ma numery z boku na profilu
WSK ma nr na główce
Jaki silnik był montowany do WFM na koniec produkcji? Bo zastanawiam się czy nie sprzedać WSK i kupować części do WFM .
-
DarekRz
- Posty: 35
- Rejestracja: 2014-03-18, 15:41
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 S01-Z 1965
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: DarekRz » 2014-11-24, 10:44
Na twoich zdjęciach widzę najpierw WFM z błotnikiem tylnym od WSK M06-Z, podobnie cały przód (zawieszenie, błotnik) jest od WSK. Także dokręcone od WSK trójkątne blachy - osłony komory akumulatora. Z tym numerem ramy (koniec 1965 r - może nawet sprzedaż z 1966, choć nie podoba mi się krój numeratora)to był montowany silnik S01-Z1, identyczny jak w twojej WSK (tylko wydech typu SHL, tłumik czarny). Z twojej WSK-i powinieneś przełożyć przednie zawieszenie i tylny błotnik do WFM (zamienić je) - byłoby poprawniej. Boczki (blachy trójkątne) do WSK. Koła - jak napisał Kuba WFM 19" WSK 18"
Pozdrawiam,
Darek
-
Orzeł9158
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-08-01, 17:13
- GG: 0
- Moje maszyny: Jawa 50 '79
jawa 50 '82 sprzedana
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Orzeł9158 » 2014-11-26, 20:17
WSK sprzedałem już chyba 2 tygodnie temu. Powiem tylko tyle że bez właściwie żadnego wkładu finansowego zarobiłem na niej 500zł. Rama z WFM i kilka rzeczy pójdą na sprzedaż ponieważ zakupiłem ramę WFM z 1958r. Za jakiś czas będę zakładał temat związany z odbudową WFM którą muszę najpierw skompletować

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości