
Po kilku latach jazdy na codzień moją 125 postanowiłem wymienić ją na sprzęt, który będzie potrafił bezproblemowo przewieźć dwie osoby w 700-kilometrową trasę, z bagażami. Tegoroczna próba wyjazdu na 125 zakończyła się niepowodzeniem, więc postanowiłem w końcu wymienić sprzęt na trochę mocniejszy. W grę wchodziła zamiana na CZ 175, MZ, ale w końcu stwierdziłem, że chciałbym zostać przy WSK. Zatem, chciałbym się dowiedzieć, czy: "czwórka" temu podoła, oraz jak jest z jakością w porównaniu do silnika 125 (ze 175 nigdy nie miałem do czynienia). Szukałbym od razu 175 przerobionej pod zapłon elektroniczny. Wiem tyle, że z dostępnością części do 175 jest lepiej, oraz łatwiej znaleźć mniej zajechany egzemplarz.
Zatem do sedna:
- Jak silnik czwórki w porównaniu do S01 radzi sobie na długich trasach?
- Jak jest z trwałością tego silnika?
- Czy celować w zwykły silnik 175, czy raczej poszukać wiatra? Czytałem, że "wiatr" ma dłuższe przełożenia.
I pytanie dodatkowe do użytkowników "czwórek" - czy ten silnik ma takie problemy ze "znaczeniem terenu" jak S01?