Strzał spod głowicy - co to mogło być?
- Michal_TM
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontaktowanie:
 
Strzał spod głowicy - co to mogło być?
Odpaliłem dzisiaj swoją WSK, pochodziła trochę (nie chciała się wkręcić na obroty) w końcu weszła i był tylko strzał i nic więcej.. straciła kompresje, zauważyłem że spod głowicy wylatuje powietrze, więc chciałem dokręcić ale była dobrze dokręcona, więc odkręciła i była tu papierowa uszczelka (jej szczątki) Jaka tam powinna być uszczelka? Mogę ją zrobić z aluminium? I czy ten "strzał" to mogła być ta uszczelka? Proszę o szybką odp. Pozdrawiam.
			
									
									polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/28631
						- luk@sz
 - Posty: 181
 - Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
 - Lokalizacja: Golinka
 - Kontaktowanie:
 
pod głowica powinna taka uszczelka http://www.skuterdebica.hg.pl/wsk_125/f ... lowicy.jpg 
najlepiej udaj się do najbliższego sklepu i kup gotową uszczelkę i przed skręcaniem głowicy sprawdź czy jest równa najlepiej połóż ją na równej powierzchni najlepiej na szybie i zobacz czy sie nie kołysze na boki jeśli się kołysze to trzeba ja wyrównać. i tu masz 2 wyjścia albo udać się z tym do odpowiedniego fachowca albo spróbować samemu. bierzesz szybę kładziesz na niej papier ścierny gradacji ok 240 i próbujesz wyrównać umiejętnie pocierając o papier.Uprzedzam potrzebne jest tutaj sporo cierpliwości i czasu. Ogólnie nie polecam tego sposobu ale jak nie ma wyjścia to dobre i to
			
									
									
						najlepiej udaj się do najbliższego sklepu i kup gotową uszczelkę i przed skręcaniem głowicy sprawdź czy jest równa najlepiej połóż ją na równej powierzchni najlepiej na szybie i zobacz czy sie nie kołysze na boki jeśli się kołysze to trzeba ja wyrównać. i tu masz 2 wyjścia albo udać się z tym do odpowiedniego fachowca albo spróbować samemu. bierzesz szybę kładziesz na niej papier ścierny gradacji ok 240 i próbujesz wyrównać umiejętnie pocierając o papier.Uprzedzam potrzebne jest tutaj sporo cierpliwości i czasu. Ogólnie nie polecam tego sposobu ale jak nie ma wyjścia to dobre i to
- Michal_TM
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontaktowanie:
 
- luk@sz
 - Posty: 181
 - Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
 - Lokalizacja: Golinka
 - Kontaktowanie:
 
- Michal_TM
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontaktowanie:
 
- luk@sz
 - Posty: 181
 - Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
 - Lokalizacja: Golinka
 - Kontaktowanie:
 
- soltys_16
 - Posty: 252
 - Rejestracja: 2007-07-15, 13:21
 - GG: 1961551
 - Lokalizacja: Ełk / Białystok
 - Kontaktowanie:
 
- Michal_TM
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontaktowanie:
 
- 
				loony
 
Miałem coś podobnego, tyle, że silnik był zimny i dostał od razu wysokie obroty. Miedziana obręcz po prostu się rozerwała 
 (po remoncie załozyłem nowy cylinder i nie wyregulowałem obrotów).
Taka uszczelka kosztuje może z 1,5 pln. Jest to zwykły kartonik tyle, że ma miedzianą obręcz. Mozna kupić cąły komplet to silnika albo pojedyncze sztuki.
Zakładasz pod głowicę i jeździsz ;]
			
									
									
						Taka uszczelka kosztuje może z 1,5 pln. Jest to zwykły kartonik tyle, że ma miedzianą obręcz. Mozna kupić cąły komplet to silnika albo pojedyncze sztuki.
Zakładasz pod głowicę i jeździsz ;]
- Viper
 - Posty: 125
 - Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Świdnik
 - Kontaktowanie:
 
- luk@sz
 - Posty: 181
 - Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
 - Lokalizacja: Golinka
 - Kontaktowanie:
 
- Viper
 - Posty: 125
 - Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Świdnik
 - Kontaktowanie:
 
Re: Strzeliło i.. i koniec..
Moim zdaniem brzmi to jednoznacznie.Michal_TM pisze:(...)nie chciała się wkręcić na obroty) w końcu weszła i był tylko strzał i nic więcej.. straciła kompresje(...)
- 
				loony
 
- Viper
 - Posty: 125
 - Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
 - GG: 0
 - Lokalizacja: Świdnik
 - Kontaktowanie:
 
- Michal_TM
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontaktowanie:
 
- Wężu
 - Posty: 1149
 - Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
 - Lokalizacja: Rdziostów
 - Kontaktowanie:
 
- Michal_TM
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
 - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
 - Kontaktowanie:
 
50 zł to na dzień dzisiejszy dla mnie b. dużo ... Mam na głowie remont Simsona więc wszystkie pieniążki idą w niego, wsk zasile dopiero na wiosne, teraz dużo jeżdżenia już nie mam wsk'ą więc na tych pierścieniach 100% wytrzyma. : ) Wężu byłeś kiedyś na forum simsony.net? Jakoś Cię kojarze.
			
									
									polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/28631
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość