wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc

Odpowiedz
Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc

Post autor: ŻbiKu » 2008-05-02, 17:49

Zajrzyj pod głowicę czy nie ma wycieku benzyny, nieszczelność tam ujawnia po rozgrzaniu silnika i zuboża mieszankę.

Możliwe, że zła regulacja gaźnika. Masz za bogatą lub za ubogą mieszankę w gaźniku.

Inna sprawa to świeca. Może masz za ciepłą świece i silnik przegrzewa się. Musi być Iskra F100 lub inna 240-260 (wg. licznika Bosha).

Możliwe, że twój silnik jest przytarty (prawie uległ zatarciu) i zaraz po nagrzaniu zaczyna puchnąć tłok.

Awatar użytkownika
macin2
Posty: 41
Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
GG: 0
Lokalizacja: Lubelskie
Kontaktowanie:

Re: wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc

Post autor: macin2 » 2008-05-02, 21:03

ponkol pisze:co jest mojej wsce 175 ?? jak jest zimna odpale ja to ma swoja moc kopie ma odryw jest git wyjade na droge zagrzeje sie i zaczyna brzeczec w silniku tak jak by cos stukalo i traci moc nie da sie nawet zrywa zrobic ,ledwo co ciagnie jak sie zagrzeje . Oco chodzi ?????????

Ja stawiam na ostatnią hipotezę Żbika czyli puchnący tłok
Wsk M21W2 Kobuz,Shl M11W,Mz Trophy es250/2,Romet Kadet

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Re: wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc

Post autor: andi » 2008-05-03, 08:02

Ty chłopie nie zakładaj nowego tłoka do starego cylindra tylko wreszcie daj ten cylinder do szlifu, potem będziesz mógł nareszcie powiedzieć że trafił Ci się pierwszy dobry silnik co nie zwalnia jak się zagrzeje .
Aż wstyd czytać że ktoś zakłada nowy tłok do starego cylindra, a co dopiero takie coś napisać!!!!

Awatar użytkownika
macin2
Posty: 41
Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
GG: 0
Lokalizacja: Lubelskie
Kontaktowanie:

Re: wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc

Post autor: macin2 » 2008-05-04, 23:47

Kolego coś nam nieprawdę piszesz,najpierw mówisz że "jak jest zimna odpale ja to ma swoja moc kopie ma odryw jest git wyjade na droge zagrzeje sie i zaczyna brzeczec w silniku tak jak by cos stukalo i traci moc nie da sie nawet zrywa zrobic ",takie objawy wskazują na puchnięcie tłoka,potem piszesz że zdjołeś cylinder tłok jest ułamany i pęknięty pierścień-zastanów się co piszesz bo przy ułamanym tłoku i na jednym pierścieniu motocykl nawet na zimnym silniku nie będzie ci "git"jechał
Wsk M21W2 Kobuz,Shl M11W,Mz Trophy es250/2,Romet Kadet

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości