Zajrzyj pod głowicę czy nie ma wycieku benzyny, nieszczelność tam ujawnia po rozgrzaniu silnika i zuboża mieszankę.
Możliwe, że zła regulacja gaźnika. Masz za bogatą lub za ubogą mieszankę w gaźniku.
Inna sprawa to świeca. Może masz za ciepłą świece i silnik przegrzewa się. Musi być Iskra F100 lub inna 240-260 (wg. licznika Bosha).
Możliwe, że twój silnik jest przytarty (prawie uległ zatarciu) i zaraz po nagrzaniu zaczyna puchnąć tłok.
wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- macin2
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc
ponkol pisze:co jest mojej wsce 175 ?? jak jest zimna odpale ja to ma swoja moc kopie ma odryw jest git wyjade na droge zagrzeje sie i zaczyna brzeczec w silniku tak jak by cos stukalo i traci moc nie da sie nawet zrywa zrobic ,ledwo co ciagnie jak sie zagrzeje . Oco chodzi ?????????
Ja stawiam na ostatnią hipotezę Żbika czyli puchnący tłok
Wsk M21W2 Kobuz,Shl M11W,Mz Trophy es250/2,Romet Kadet
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
Re: wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc
Ty chłopie nie zakładaj nowego tłoka do starego cylindra tylko wreszcie daj ten cylinder do szlifu, potem będziesz mógł nareszcie powiedzieć że trafił Ci się pierwszy dobry silnik co nie zwalnia jak się zagrzeje .
Aż wstyd czytać że ktoś zakłada nowy tłok do starego cylindra, a co dopiero takie coś napisać!!!!
Aż wstyd czytać że ktoś zakłada nowy tłok do starego cylindra, a co dopiero takie coś napisać!!!!
- macin2
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-11-25, 11:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: wsk 175 po zagrzaniu silnika motor traci moc
Kolego coś nam nieprawdę piszesz,najpierw mówisz że "jak jest zimna odpale ja to ma swoja moc kopie ma odryw jest git wyjade na droge zagrzeje sie i zaczyna brzeczec w silniku tak jak by cos stukalo i traci moc nie da sie nawet zrywa zrobic ",takie objawy wskazują na puchnięcie tłoka,potem piszesz że zdjołeś cylinder tłok jest ułamany i pęknięty pierścień-zastanów się co piszesz bo przy ułamanym tłoku i na jednym pierścieniu motocykl nawet na zimnym silniku nie będzie ci "git"jechał
Wsk M21W2 Kobuz,Shl M11W,Mz Trophy es250/2,Romet Kadet
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości