WSK M06B1 1968

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-21, 09:36

400 PLN

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-22, 22:49

Kolejne fanty - trochę nierdzewki do starej WSKi :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
lis235
Posty: 463
Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
GG: 0
Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: lis235 » 2013-11-23, 13:15

Co do filtra w oryginale był szary młotek -kolor taki jak felgi.Możesz dać namiary na tego fachowca co Ci robił remont silnika. Przydało by się też parę fotek silniczka:)

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-23, 15:13

Fotki silnika wrzucę jak będzie wypolerowany :). Namiary na gościa od silnika wyślę ci po weekendzie, bo jestem poza domem a mam je zapisane na kartce w domu.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: miuosh1 » 2013-11-25, 17:14

Śrubki z allegro te za ponad 100zł ? :D Jeśli tak to pociesze Cię, że w sklepie ze śrubami zapłaciłem za to samo 40zł hehe

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-25, 18:28

No i niestety kolego nie udało ci się zgadnąć :) śrubki mam za darmo z roboty. Szef pozwolił mi zamówić przy okazji zamówienia innych śrub na produkcję. W sumie to dużo jadę na gratisie. Ocynk - 0 PLN, piaskowanie 0- PLN, malowanie proszkowe - może uda się 0 albo całkowicie po kosztach. Bak i błotniki pistoletem pomaluję mi kolega - kiedyś mu odrobię robociznę a materiały po kosztach.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: miuosh1 » 2013-11-25, 22:08

Achh , no nic to dobrze! Ładnie, ładnie za dobrze Ci to idzie hehe powodzenia w remoncie ! :)

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-02, 21:27

Kolejna cześć pracy za mną :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: krzysiek200 » 2013-12-02, 22:25

Puszka filtra powinna być pomalowana. Cynkowanie odbłyśnika też nie jest trafionym pomysłem, jedynie chromowanie a najlepiej kupić nowy żeby nie oślepiać innych.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-02, 22:29

Odbłyśnik kupię pewnie nowy, widziałem że ktoś napiszę jakąś uwagę na ten temat :). Ocynk mam za darmo dlatego dałem żeby zobaczyć co z tego wyjdzie. Co do puszki to też chciałem zobaczyć jak wyjdzie po ocynku. Mam bezproblemowy dostęp do lakierni proszkowej, tak że zawszę mogę dać do pomalowania a ocynk zostanie jako zabezpieczenie.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-03, 11:00

Odebrałem dziś ocynk, wszystko wyszło naprawdę fajnie - oprócz obudowy filtra. Na szczęście obudowa już pojechała do malowania - będzie szara zgodnie z wolą ludu :). Po pracy dodam fotki.

Awatar użytkownika
Halski
Posty: 209
Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
...
Lokalizacja: LPU
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Halski » 2013-12-03, 12:22

Mógłbyś podać numer lakieru z komarka, jeśli pamiętasz?

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-03, 18:33

Lakier na komarku to FSO POLONEZ 126 Toledo red met firmy MOTIP. Poniżej zdjęcia elementów po ocynku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
marian6666
Posty: 120
Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang
Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: marian6666 » 2013-12-03, 19:06

A odbłyśnik to nie jest czasem w chromie orginalnie??
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-03, 23:23

Odbłyśnik jest w oryginale chromowany. Ja swój oddałem do ocynku żeby zobaczyć co z tego wyjdzie. Za chromowanie tego nie chciałem płacić bo wolałem kupić nowy. Ten zostanie zachowany jako oryginalny razem z rafkami które wypiaskuję i pomaluję. Ne wszystko chcę ratować na siłę. Niektóre elementy są po prostu wyeksploatowane i trzeba się z tym pogodzić.

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: fuel123 » 2013-12-04, 09:57

Baracuzzz pisze:Odbłyśnik jest w oryginale chromowany. Ja swój oddałem do ocynku żeby zobaczyć co z tego wyjdzie. Za chromowanie tego nie chciałem płacić bo wolałem kupić nowy
A gdzie kupisz nowy. Przerabiałem ten temat i nowego nie kupisz. Przymierzałem się do odbłyśnika WESEM od ciągnika Ursus, ale szczegóły go zdyskwalifikowały. Jakbyś miał jednoramówkę to na biedę mógłby być.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-04, 10:21

To żaden z tych dostępnych na allegro elementów optycznych do dwu-ramówki nie pasuje?

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: fuel123 » 2013-12-04, 11:12

Ja nie znalazłem. Ale nie jeden z forumowiczów śledzi twój wątek, więc może ktoś coś wykombinował. Tu masz jak poradzono sobie z innym gniazdem na żarówkę:
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=82&t=8043&p=519399
Jakby ci to nie przeszkadzało mogłbyś spróbować odkleić szkło od odbłyśnika i złożyć z oryginalnym od twojej.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-04, 11:51

Ja raczej gniazda na żarówkę zmieniał nie będę. Poszukam jeszcze jakiegoś zamiennik ale na oryginalne mocowanie żarówki. Jak nie znajdę to złoże na razie tak jak jest w ocynku. W nocy nie jeżdżę a na niedzielne przejażdżki z dziewczyną nie będzie mi to przeszkadzało. Przy remoncie kolejnego motoru który mam w planach podrzucę go do chromowania.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Savier » 2013-12-04, 12:12

Z odbłyśnikiem to nie jest tak hop siusiak. Z tego co czytałem kiedyś to nie jest to chrom tylko coś specjalnego - są na to zakłady, które zajmują się odnową takich rzeczy.
Panie, ale zębatkę to mogłeś przed ocynkowaniem zdjąć. Wygląda jakby potrzebowała wymiany :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości