WSK M06B1 1968
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
400 PLN
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Kolejne fanty - trochę nierdzewki do starej WSKi 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Co do filtra w oryginale był szary młotek -kolor taki jak felgi.Możesz dać namiary na tego fachowca co Ci robił remont silnika. Przydało by się też parę fotek silniczka:)
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Fotki silnika wrzucę jak będzie wypolerowany
. Namiary na gościa od silnika wyślę ci po weekendzie, bo jestem poza domem a mam je zapisane na kartce w domu.

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Śrubki z allegro te za ponad 100zł ?
Jeśli tak to pociesze Cię, że w sklepie ze śrubami zapłaciłem za to samo 40zł hehe

- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
No i niestety kolego nie udało ci się zgadnąć
śrubki mam za darmo z roboty. Szef pozwolił mi zamówić przy okazji zamówienia innych śrub na produkcję. W sumie to dużo jadę na gratisie. Ocynk - 0 PLN, piaskowanie 0- PLN, malowanie proszkowe - może uda się 0 albo całkowicie po kosztach. Bak i błotniki pistoletem pomaluję mi kolega - kiedyś mu odrobię robociznę a materiały po kosztach.

- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Achh , no nic to dobrze! Ładnie, ładnie za dobrze Ci to idzie hehe powodzenia w remoncie ! 

- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Kolejna cześć pracy za mną 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Puszka filtra powinna być pomalowana. Cynkowanie odbłyśnika też nie jest trafionym pomysłem, jedynie chromowanie a najlepiej kupić nowy żeby nie oślepiać innych.
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Odbłyśnik kupię pewnie nowy, widziałem że ktoś napiszę jakąś uwagę na ten temat
. Ocynk mam za darmo dlatego dałem żeby zobaczyć co z tego wyjdzie. Co do puszki to też chciałem zobaczyć jak wyjdzie po ocynku. Mam bezproblemowy dostęp do lakierni proszkowej, tak że zawszę mogę dać do pomalowania a ocynk zostanie jako zabezpieczenie.

- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Odebrałem dziś ocynk, wszystko wyszło naprawdę fajnie - oprócz obudowy filtra. Na szczęście obudowa już pojechała do malowania - będzie szara zgodnie z wolą ludu
. Po pracy dodam fotki.

- Halski
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
... - Lokalizacja: LPU
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Mógłbyś podać numer lakieru z komarka, jeśli pamiętasz?
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Lakier na komarku to FSO POLONEZ 126 Toledo red met firmy MOTIP. Poniżej zdjęcia elementów po ocynku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- marian6666
- Posty: 120
- Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang - Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
A odbłyśnik to nie jest czasem w chromie orginalnie??
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Odbłyśnik jest w oryginale chromowany. Ja swój oddałem do ocynku żeby zobaczyć co z tego wyjdzie. Za chromowanie tego nie chciałem płacić bo wolałem kupić nowy. Ten zostanie zachowany jako oryginalny razem z rafkami które wypiaskuję i pomaluję. Ne wszystko chcę ratować na siłę. Niektóre elementy są po prostu wyeksploatowane i trzeba się z tym pogodzić.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
A gdzie kupisz nowy. Przerabiałem ten temat i nowego nie kupisz. Przymierzałem się do odbłyśnika WESEM od ciągnika Ursus, ale szczegóły go zdyskwalifikowały. Jakbyś miał jednoramówkę to na biedę mógłby być.Baracuzzz pisze:Odbłyśnik jest w oryginale chromowany. Ja swój oddałem do ocynku żeby zobaczyć co z tego wyjdzie. Za chromowanie tego nie chciałem płacić bo wolałem kupić nowy
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
To żaden z tych dostępnych na allegro elementów optycznych do dwu-ramówki nie pasuje?
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Ja nie znalazłem. Ale nie jeden z forumowiczów śledzi twój wątek, więc może ktoś coś wykombinował. Tu masz jak poradzono sobie z innym gniazdem na żarówkę:
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=82&t=8043&p=519399
Jakby ci to nie przeszkadzało mogłbyś spróbować odkleić szkło od odbłyśnika i złożyć z oryginalnym od twojej.
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=82&t=8043&p=519399
Jakby ci to nie przeszkadzało mogłbyś spróbować odkleić szkło od odbłyśnika i złożyć z oryginalnym od twojej.
- Baracuzzz
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Ja raczej gniazda na żarówkę zmieniał nie będę. Poszukam jeszcze jakiegoś zamiennik ale na oryginalne mocowanie żarówki. Jak nie znajdę to złoże na razie tak jak jest w ocynku. W nocy nie jeżdżę a na niedzielne przejażdżki z dziewczyną nie będzie mi to przeszkadzało. Przy remoncie kolejnego motoru który mam w planach podrzucę go do chromowania.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B1 1968
Z odbłyśnikiem to nie jest tak hop siusiak. Z tego co czytałem kiedyś to nie jest to chrom tylko coś specjalnego - są na to zakłady, które zajmują się odnową takich rzeczy.
Panie, ale zębatkę to mogłeś przed ocynkowaniem zdjąć. Wygląda jakby potrzebowała wymiany
Panie, ale zębatkę to mogłeś przed ocynkowaniem zdjąć. Wygląda jakby potrzebowała wymiany

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości