Witam
Zupełnie przypadkowo niedawno stałem się posiadaczem WeeSKi.
Na pewno będę się do Was zwracał o różne podpowiedzi, bo nie mam
specjalnie pojęcia o motocyklach.
Motocykl zgodnie z oświadczeniem sprzedawcy po remoncie technicznym,
wymianie łożysk itd
Wizualnie jeszcze dużo mi zostało ...
Mam już kilka "kłopotów":
- czasami motor nie ma mocy [ja mu w gaz a on zdycha], nagle ją odzyskuje
- po kilku jako takich jazdach nagle zaczął strzelać w tłumik
- jak stoi na centralnej stopce to przednie koło jest BARDZO wysoko,
do tego w tedy leci paliwo z gaźnika do tej gumy od strony filtra powietrza
i tą gumę rozpuszcza. Wyciek musiał być i za poprzedniego właściciela,
bo aż wyżarło farbę na ramie tam gdzie ciekło.
- wydaje mi się, że nie zawsze wysprzęgla - po kilku jazdach wrzucam luz,
chcę dalej jechać i nie mogę wrzucić 1szego biegu.
Szukam kogoś w Szczecinie kto potrafiłby wszystko ładnie poustawiać.
pozdrawiam
Marek
WSK 125 MO6B3 1981 r.
- Marko_ZS
- Posty: 1
- Rejestracja: 2015-04-29, 12:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK MO6B3 '81
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
WSK 125 MO6B3 1981 r.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 MO6B3 1981 r.
Cześć!
WSK fajna sprawa do nauki
zacznij od pościągania sobie książek http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=123&t=18031 z instrukcji obsługi dowiesz się podstawowych rzeczy a z biblii Załęskiego bardziej dogłębnie innych kwesti.
Zacząłbym od wyregulowania zapłonu i gaźnika :->.
Nie pamiętam dokładnie, ale tam z G20 to mi leciało przez gumę troszkę zawsze
.
WSK fajna sprawa do nauki

Zacząłbym od wyregulowania zapłonu i gaźnika :->.
Nie pamiętam dokładnie, ale tam z G20 to mi leciało przez gumę troszkę zawsze

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości