WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Szczepan » 2009-07-08, 10:37

No nabiera kształtów szybko ci to idzie życze powodzenia :D
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
wskocyklista04
Posty: 282
Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
GG: 8553257
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: wskocyklista04 » 2009-07-08, 10:39

pomysł miałeś naprawdę super:) prezentuje się świetnie:D a jak złożysz będzie jeszcze lepiej. pozdro

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: mateusz 46 » 2009-07-08, 18:54

dziś rozebrałem koła szprychy chyba dedą nowe bo te mocno nadgryzione przez rdze
musze tez kupic nowy korbowód z łożyskiem i sworzniem oraz tłok na 2 szlif najlepiej ZMD
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Szczepan » 2009-07-19, 16:45

I jak postępy?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: mateusz 46 » 2009-07-19, 16:51

a powoli do przodu teraz miałem praktyke wiec nie miałem czasu
ale juz wakacje wiec powoli na ile $$ starcza robie
zozszprychowałem koła czyszcze bębny i dekielki ,szprychy i obrecze
i miałem regeneowac wał ale cyba kupie nowy lub uzywke w dobrym stanie
a pozatym bak domończyc
w tygodniu powinienem mieć nowe fotki
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Stary » 2009-07-19, 18:54

Wał koniecznie zregeneruj w profesjonalnym zakładzie. Nie żałuj kasy na ten element bo potem będziesz bardzo żałował.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: mateusz 46 » 2009-07-19, 20:12

mam niedaleko siebie dobry warsztat/szlifiernie i tam pracuje zaufany pan który robi tanio i dobrze robił mi wał od kobuza zrobił idealnie i tylko 50zł płaciłem
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Stary » 2009-07-19, 20:52

Swoją drogą podoba mi się ta kolorystyka. Szparunek jakiś na bak kładziesz? Masz może jakieś fotki jak to wygląda w całości?

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: mateusz 46 » 2009-07-19, 21:39

na baku zamieżam dac szparunek koloru ramy
ale jeszcze nie zrobiony jak zrobie beda fotki
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Gaceczkos
Posty: 203
Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Gaceczkos » 2009-07-21, 10:57

Na prawdę Panowie nie wiem czym się zachwycacie... WSK "remontowana" po najmniejszej linii oporu. Jak można pomalować rame z założonym wahaczem? Przecież tam są punkty smarowania! Teraz wszystko zostało pomalowane i na kolejne długie lata zostanie w takim stanie. Miski głowki ramy zostały pokryte lakierem... Gumowe tylejki amortyzatorów także... i Wy się zachwycacie takim remontem? Zobaczcie na podstawkę centralna - mocowania muszą być juz bardzo wyrobione. Na prawde rozumiem, ze często budżet remontu nie jest wysoki, ale pomimo finansowych ograniczeń, takich błedów można uniknąc. Niedoróbek jest jeszcze dużo więcej. Zdumiewające, że wielu z Was ma tak małe wymagania odnośnie remontu...
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Szczepan » 2009-07-21, 11:55

-
Ostatnio zmieniony 2010-08-05, 17:10 przez Szczepan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Gaceczkos
Posty: 203
Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Gaceczkos » 2009-07-21, 12:44

Borewicz pisze:Wyremontował na tyle ile było go stać
Widocznie nie przeczytaleś mojego posta ze zrozumieniem. Czy wybicie misek główki ramy, wyciśnięcie gumowych tulejek z amortyzatorów albo wybicie osi wahacza wymaga wielkich nakładów finansowych? Nie, wymaga jedynie chęci. Moze według Ciebie remont tak właśnie powinien wyglądać?
Borewicz pisze:niezły krytyk z Ciebie
Z Ciebie jest niezły komentator, wystarczy przejrzeć Twoje posty, które z reguły nic nie wnoszą do tematu, tak jak powyższy.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: jarek_moto » 2009-07-21, 14:26

Ciekawa kolorystyka, choć jestem raczej zwolennikiem restauracji zgodnie z oryginałem, to lubię popatrzeć na sprzęty z ingerencją w kolorystykę, chromy itp. zawsze takie motocykle się wyróżniają z "tłumu", oczywiście jeżeli są zrobione ze smakiem.

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: WSK » 2009-07-21, 15:23

jarek_moto pisze:Ciekawa kolorystyka, choć jestem raczej zwolennikiem restauracji zgodnie z oryginałem.
Ten kolor jest oryginalny*, aczkolwiek mało spotykany.

* tutaj nie pasuje kolor biały, w oryginale był szary
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Szczepan » 2009-07-21, 16:08

Dla siebie zrobił bym to inaczej robiłbym to żeby wyszło jak najlepiej.
Niech sobie robi tak jak chce w końcu robi to on dla siebie i on będzie ten sprzęt użytkował.
Koniec spamu :D.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: jarek_moto » 2009-07-21, 18:40

WSK pisze:
jarek_moto pisze:Ciekawa kolorystyka, choć jestem raczej zwolennikiem restauracji zgodnie z oryginałem.
Ten kolor jest oryginalny*, aczkolwiek mało spotykany.

* tutaj nie pasuje kolor biały, w oryginale był szary

No właśnie coś znajome wydawało mi się to zestawienie kolorów, tak czy siak nie wiedziałem że były tak malowane oryginalnie :roll:, były o ile się nie mylę też niebiesko szare? i chyba nawet ktoś taką tutaj prezentował kiedyś.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: mateusz 46 » 2009-07-21, 20:04

dzieki za krytyke natepnym razem jak bede robił m21w2 zrobie wszystko lepiej i dokładniej
a co do wybicia wahacza to pisałem ze nie chciał wogulee ruszyc
a miski główki ramy były posmarowane cienko smarem wiec farba sie ztarła razem z nim
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Anzel » 2009-07-21, 20:25

Wszelakie rzeczy (tulejki,sworznie,łożyska) przed wybijaniem/wbijaniem (czy inną formą wymiany) się podgrzewa.I to należy WBIC sobie do głowy.Oczywiście w przypadku osi wahacza jest to oczywiste zaniedbanie smarowania,które zemściło się w przypadku chęci rozbiórki.Zostawiając to tak jak jest,albo dodasz pracy albo sobie albo komuś,kto za xx lat będzie ten motocykl odnawiał.Polecam potraktowac oś i nakrętki wszelakimi dostępnymi środkami chemicznymi o działaniu penetrująco-odrdzewiającym i podgrzewając starac się delikatnie wybijac oś,dbając o to,aby nie rozklepac jej czubka.Zakładam oczywiście że problemy są spowodowane zapieczeniem,aczkolwiek w przypadku skrzywionej osi procedura jest podobna: wybic i zregenerowac.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: mateusz 46 » 2009-08-02, 14:33

witam
ostatnio nie było zbyt dużo czasu bo przygotowania do żniw 2009 trwały i już sie zaczeły zniwa
wiec narazie motory czekją
ale troche zrobiłem przy b3
Obrazek
Obrazek
Obrazek
tylko nie śmiejcie sie z moich szparunków na baku pierwszy raz w zyciu robiłem je ręcznie pędzlem
i koła są tylko tak założoone zeby wystawić z garage
wiec czekam na wasze komenarze i sugestie
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Biper
Posty: 89
Rejestracja: 2009-06-08, 14:09
GG: 189531
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46

Post autor: Biper » 2009-08-05, 19:36

łoj no szparunki to troszkę dałeś za dużo procentów przed rozpoczęciem ;)
trzeba było najpierw wykropkować delikatnie ołówkiem miejsca prowadzenia szparunka i starać się ciągnąć jak najdłużej linie bez przystanków co 2 cm

ja robię tak że mocze pędzel w farbie i lecę lecę prawie cały zbiornik przelecę ,aż już farby nie ma na pędzlu
,mocze i zaczynam dalej i tak po 3 warstwie jest równo bez "chropowania" itp

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości