
WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
No nabiera kształtów szybko ci to idzie życze powodzenia 

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
pomysł miałeś naprawdę super:) prezentuje się świetnie:D a jak złożysz będzie jeszcze lepiej. pozdro
moja WueSKa:) http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/48870" target="_blank
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
dziś rozebrałem koła szprychy chyba dedą nowe bo te mocno nadgryzione przez rdze
musze tez kupic nowy korbowód z łożyskiem i sworzniem oraz tłok na 2 szlif najlepiej ZMD
musze tez kupic nowy korbowód z łożyskiem i sworzniem oraz tłok na 2 szlif najlepiej ZMD
Ekipa Północ
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
a powoli do przodu teraz miałem praktyke wiec nie miałem czasu
ale juz wakacje wiec powoli na ile $$ starcza robie
zozszprychowałem koła czyszcze bębny i dekielki ,szprychy i obrecze
i miałem regeneowac wał ale cyba kupie nowy lub uzywke w dobrym stanie
a pozatym bak domończyc
w tygodniu powinienem mieć nowe fotki
ale juz wakacje wiec powoli na ile $$ starcza robie
zozszprychowałem koła czyszcze bębny i dekielki ,szprychy i obrecze
i miałem regeneowac wał ale cyba kupie nowy lub uzywke w dobrym stanie
a pozatym bak domończyc
w tygodniu powinienem mieć nowe fotki
Ekipa Północ
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Wał koniecznie zregeneruj w profesjonalnym zakładzie. Nie żałuj kasy na ten element bo potem będziesz bardzo żałował.
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
mam niedaleko siebie dobry warsztat/szlifiernie i tam pracuje zaufany pan który robi tanio i dobrze robił mi wał od kobuza zrobił idealnie i tylko 50zł płaciłem
Ekipa Północ
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Swoją drogą podoba mi się ta kolorystyka. Szparunek jakiś na bak kładziesz? Masz może jakieś fotki jak to wygląda w całości?
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
na baku zamieżam dac szparunek koloru ramy
ale jeszcze nie zrobiony jak zrobie beda fotki
ale jeszcze nie zrobiony jak zrobie beda fotki
Ekipa Północ
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Na prawdę Panowie nie wiem czym się zachwycacie... WSK "remontowana" po najmniejszej linii oporu. Jak można pomalować rame z założonym wahaczem? Przecież tam są punkty smarowania! Teraz wszystko zostało pomalowane i na kolejne długie lata zostanie w takim stanie. Miski głowki ramy zostały pokryte lakierem... Gumowe tylejki amortyzatorów także... i Wy się zachwycacie takim remontem? Zobaczcie na podstawkę centralna - mocowania muszą być juz bardzo wyrobione. Na prawde rozumiem, ze często budżet remontu nie jest wysoki, ale pomimo finansowych ograniczeń, takich błedów można uniknąc. Niedoróbek jest jeszcze dużo więcej. Zdumiewające, że wielu z Was ma tak małe wymagania odnośnie remontu...
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
-
Ostatnio zmieniony 2010-08-05, 17:10 przez Szczepan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Widocznie nie przeczytaleś mojego posta ze zrozumieniem. Czy wybicie misek główki ramy, wyciśnięcie gumowych tulejek z amortyzatorów albo wybicie osi wahacza wymaga wielkich nakładów finansowych? Nie, wymaga jedynie chęci. Moze według Ciebie remont tak właśnie powinien wyglądać?Borewicz pisze:Wyremontował na tyle ile było go stać
Z Ciebie jest niezły komentator, wystarczy przejrzeć Twoje posty, które z reguły nic nie wnoszą do tematu, tak jak powyższy.Borewicz pisze:niezły krytyk z Ciebie
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: .......
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Ciekawa kolorystyka, choć jestem raczej zwolennikiem restauracji zgodnie z oryginałem, to lubię popatrzeć na sprzęty z ingerencją w kolorystykę, chromy itp. zawsze takie motocykle się wyróżniają z "tłumu", oczywiście jeżeli są zrobione ze smakiem.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Ten kolor jest oryginalny*, aczkolwiek mało spotykany.jarek_moto pisze:Ciekawa kolorystyka, choć jestem raczej zwolennikiem restauracji zgodnie z oryginałem.
* tutaj nie pasuje kolor biały, w oryginale był szary
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Dla siebie zrobił bym to inaczej robiłbym to żeby wyszło jak najlepiej.
Niech sobie robi tak jak chce w końcu robi to on dla siebie i on będzie ten sprzęt użytkował.
Koniec spamu
.
Niech sobie robi tak jak chce w końcu robi to on dla siebie i on będzie ten sprzęt użytkował.
Koniec spamu

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: .......
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
WSK pisze:Ten kolor jest oryginalny*, aczkolwiek mało spotykany.jarek_moto pisze:Ciekawa kolorystyka, choć jestem raczej zwolennikiem restauracji zgodnie z oryginałem.
* tutaj nie pasuje kolor biały, w oryginale był szary
No właśnie coś znajome wydawało mi się to zestawienie kolorów, tak czy siak nie wiedziałem że były tak malowane oryginalnie

- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
dzieki za krytyke natepnym razem jak bede robił m21w2 zrobie wszystko lepiej i dokładniej
a co do wybicia wahacza to pisałem ze nie chciał wogulee ruszyc
a miski główki ramy były posmarowane cienko smarem wiec farba sie ztarła razem z nim
a co do wybicia wahacza to pisałem ze nie chciał wogulee ruszyc
a miski główki ramy były posmarowane cienko smarem wiec farba sie ztarła razem z nim
Ekipa Północ
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
Wszelakie rzeczy (tulejki,sworznie,łożyska) przed wybijaniem/wbijaniem (czy inną formą wymiany) się podgrzewa.I to należy WBIC sobie do głowy.Oczywiście w przypadku osi wahacza jest to oczywiste zaniedbanie smarowania,które zemściło się w przypadku chęci rozbiórki.Zostawiając to tak jak jest,albo dodasz pracy albo sobie albo komuś,kto za xx lat będzie ten motocykl odnawiał.Polecam potraktowac oś i nakrętki wszelakimi dostępnymi środkami chemicznymi o działaniu penetrująco-odrdzewiającym i podgrzewając starac się delikatnie wybijac oś,dbając o to,aby nie rozklepac jej czubka.Zakładam oczywiście że problemy są spowodowane zapieczeniem,aczkolwiek w przypadku skrzywionej osi procedura jest podobna: wybic i zregenerowac.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
witam
ostatnio nie było zbyt dużo czasu bo przygotowania do żniw 2009 trwały i już sie zaczeły zniwa
wiec narazie motory czekją
ale troche zrobiłem przy b3



tylko nie śmiejcie sie z moich szparunków na baku pierwszy raz w zyciu robiłem je ręcznie pędzlem
i koła są tylko tak założoone zeby wystawić z garage
wiec czekam na wasze komenarze i sugestie
ostatnio nie było zbyt dużo czasu bo przygotowania do żniw 2009 trwały i już sie zaczeły zniwa
wiec narazie motory czekją
ale troche zrobiłem przy b3



tylko nie śmiejcie sie z moich szparunków na baku pierwszy raz w zyciu robiłem je ręcznie pędzlem
i koła są tylko tak założoone zeby wystawić z garage
wiec czekam na wasze komenarze i sugestie
Ekipa Północ
- Biper
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-06-08, 14:09
- GG: 189531
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 GARBUSKA MATEUSZA 46
łoj no szparunki to troszkę dałeś za dużo procentów przed rozpoczęciem 
trzeba było najpierw wykropkować delikatnie ołówkiem miejsca prowadzenia szparunka i starać się ciągnąć jak najdłużej linie bez przystanków co 2 cm
ja robię tak że mocze pędzel w farbie i lecę lecę prawie cały zbiornik przelecę ,aż już farby nie ma na pędzlu
,mocze i zaczynam dalej i tak po 3 warstwie jest równo bez "chropowania" itp

trzeba było najpierw wykropkować delikatnie ołówkiem miejsca prowadzenia szparunka i starać się ciągnąć jak najdłużej linie bez przystanków co 2 cm
ja robię tak że mocze pędzel w farbie i lecę lecę prawie cały zbiornik przelecę ,aż już farby nie ma na pędzlu
,mocze i zaczynam dalej i tak po 3 warstwie jest równo bez "chropowania" itp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości