Odświeże troche temat
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Wsk obecnie stoi bez silnika. Silnik rozkręcony w drobny mak, teraz na czasie będę wysyłał wał do regeneracji i szkiełkował kartery. Dzisiaj odebrałem ocynk znów z firmy WAJAX koło Częstochowy.. i znów mnie zdenerwowali ponieważ oddałem im bardzo dużo drobnicy i to co miałem na drucie to nie zgineło, ale z drobiazgów zgubili mi 4 elementy... 2 śruby( nie bede za nimi płakał) i śrube komory korbowej i przelotke od instalacji ten taki prencik
Kilka zdjęć ocynku (szału nie ma jak i wcześniej, ale na tym co mi zależało wygląda jak należy)
Zdjęcie0512.jpg
Zdjęcie0513.jpg
Tutaj gotowy ocynk
Zdjęcie0517.jpg
Poza ocynkiem to udało mi się znaleźć stary dowód od wsk
![:)](./images/smilies/smile.gif)
teraz to tylko może zostać na pamiątke bo już wcześniej udało mi sie wyrobić nowe dokumenty..
Zdjęcie0519.jpg
Zdjęcie0518.jpg
Chciałbym sie was jeszcze zapytać ponieważ kupiłem miseczke, sprężyne i zabezpieczenie do kosza sprzęgłowego obecnej produkcji... kosz też jest obecnej produkcji i po złożeniu wygląda to tak:
Zdjęcie0509.jpg
Zabezpieczenie trzyma tak jak należy jednak nie moge wgl. przekręcić teraz tą zębatką od startera ;/ na chama się da przekręcić, ale to ledwo ledwo.. czy tak ma zostać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.