WSK M21W2 73r. Krzysiek

Odpowiedz
Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-03-23, 22:04

Przez okres zimowy zadnych rewolucji nie poczyniłem. Zająłem się zdobytym fabrycznym klaksonem, który zajmie miejsce współczesnego zamiennika. Ponieważ jego stan był słaby, postanowiłem nadać mu powiedzmy - customowy wygląd:
P3022057.jpg
Mnie sie podoba. Front pokryłem lakierem bezbarwnym, więc rudzielec mi nie grozi.

Zamówiłem tez kolanko wydechowe, od Hartmana. Jeszcze nie mierzyłem, ale jak na razie jestem zadowolony.
P3232113.jpg
Licze ze wszystko bedzie pasować, a wydech w koncu bedzie szczelny i nie kombinowany.

No i na koniec obowiązkowe foty skarpet z Lidla.
P3232114.jpg
Tylko niech już ta zima sobie pójdzie..
P3242116.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-03-24, 17:18 przez krzysiek127, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: peter125-175 » 2013-03-23, 22:09

Te kolanko jest dłuższe od org.

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-03-23, 22:16

peter125-175 pisze:Te kolanko jest dłuższe od org.
I całe szczescie. Kupiłem własnie dlatego, że moje jest za krótkie. ;)

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: SEBA » 2013-03-24, 13:45

Kolanko eleganckie :) ile taka przyjemność kosztuje?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: AudioBas » 2013-03-24, 14:12

Pewnie powyżej 100 zl.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-03-24, 20:41

AudioBas pisze:Pewnie powyżej 100 zl.
Kosztował równe 100zł. Ciekawe jak prędko złapie przebarwienia :)
Ktoś kupował srubki od OLDTIMERYLENY?
http://moto.allegro.pl/wsk-175-kobuz-sr ... 38292.html
I czy wogóle warto.. czy np w Metalpolu są takie po 50gr ...? Ktoś się orientuje?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: Savier » 2013-03-24, 20:43

Tłumik się nie przebarwi, u mnie w lelku super ciągle jest :). A w dupe dostawał.

www. art-nierdzewne.pl <- tutaj taniej

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-04-07, 18:58

Dzis spedziłem cały dzien czyszcząc motocykl po zimie. Nalałem paliwa, ubrałem sie i w droge.
Bezproblemowo ujechałem 200 metrów po czym motocykl "zdechł". Zginął prąd, zupełnie nagle.
Nie swieca światła, nie ma iskry. Na elektryce zupełnie sie nie znam. Wszystkie kable sa na swoim miejscu.
Próbowałem miernikiem: akumulator jest ok, kable zasilające tez. Prąd jest przy bezpieczniku, w puszce pradow tez.
Na zasilaniu cewki tez, ale iskty nie dawała. Nie ma tez pradu w stacyjce..

Zdaje sobie sprawe, że nikt z Was nie wskaże mi palcem co zawiniło, ale zwyczajnie rece mi opadły i nie mam pomysłu jak do tego podejśc...

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek200 » 2013-04-07, 19:33

schemat i miernik w rękę i jazda, niestety musisz prześledzić całą instalację, posprawdzać czy nic się nie odpięło czy nie urwał się jakiś kabel, pociesze Cię że w piątek miałem to samo w ogarze ale na szczęście u mnie była winna świeca

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-04-08, 20:21

Po pracy za wiele nie zwojowałem.
Dziwna sprawa sie dzieje z odczytem akumulatora. Aku przed podłączeniem wskazywał 11 Volt z hakiem, natomiast podłączony w instalacje tylko 2 Volty.. Bezpiecznik cały, nie strzelił..
Prosze mi potwierdzić, czy kabel plusowy, idący prosto od akumulatora w puszcze prądów łączy sie z dwoma zielonymi - z czego jeden zielony idacy do stacyjki?

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: KoSzU » 2013-04-08, 20:25

Po podłączeniu do instalacji taki spadek występuje mierząc bezpośrednio na AQ? jeśli tak to AQ wyzioną ducha...
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-04-12, 22:47

Co prawda nie naprawiona, ale Wska bierze udział w wystawie poswięconej motoryzacji w PRL'u w Galerii Łódzkiej:
P4122173.jpg
Z ciekawostek, jest Mikrus:
P4122178.jpg
Oraz najstarsza zarejestrowana Warszawa. Niebawem pojadę nią do slubu :)
P4122179.jpg
Wiecej zdjęc tutaj: http://classiccarslodz.pl/index.php/cod ... -w-galerii
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kapitan zbik
Posty: 63
Rejestracja: 2008-01-14, 14:13
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz
Romet Ogar 200
Romet Pony 50-M-2
Jawa 638-0
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: kapitan zbik » 2013-04-13, 09:19

Hehe, ja do ślubu jechałem swoją Syreną :)
Jak będziesz sprawdzał instalację to zwróć uwagę na "puszkę prądów". Najlepiej ją wymontować, oczyścić i wówczas sprawdzić czy na nitach mocujących blaszki bezpiecznika nie pojawiły się luzy. U mnie tak właśnie się stało i motor potrafił zgasnąć w nieoczekiwanym momencie. Nity zeszlifowałem, wybiłem, a w ich miejsce wstawiłem małe śrubki fi 3mm, zakręciłem silnie nakrętką i na końcu zeszlifowałem wystające kawałki śrubek na równo z zakręconą nakrętką -> nakrętka jest wyższa niż nit i prawie dotyka blaszki w ramie do której mocuje się puszkę. Na koniec właśnie z tego powodu wyciąłem kawałek gumki z dętki i podłożyłem pod puszkę.
Półgodzinna jazda próbna i problem już nie wystąpił.

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-07-09, 22:37

Zrobiłem przegląd. Niby pierdoła, ale w tej posranej łodzi wymagali ode mnie zamalowania numerow rejestracyjnych (tych 4 generacje wstecz!), a nawet zamontowania kierunkowskazów. Nic nie dawały tłumaczenia ze przepisy mówią inaczej, w tym (73) roku były i wróć jak zamontujesz. Pan i władca i pocałuj mnie w dupe.
Dzis sie udało. Po normalnemu, a nawet lepiej. Stempel i tekst "do zobaczenia na zlocie". Można być człowiekiem?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: AudioBas » 2013-07-10, 19:09

Co do numerów to mi też koleś powiedział, że mam je zakleić taśmą u niego na miejscu :)

Kierunkowskazy nie były wymagane :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

krisco
Posty: 201
Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
Lokalizacja: Lipowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krisco » 2013-07-12, 20:45

to gdzie wy przeglądy robicie??
Że tak restrykcyjnie. Gościom po prostu żal dupy ściska że nie maja
wiec robią pod góre jak mogą.
U mnie przegląd to były wspomnienia pana diagnosty...
Ehhh fajne 1,5godziny ;)

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: Mateusz WSK » 2013-07-12, 21:15

U mnie też diagnosta w tamtym roku proponował żebym coś wymodził i zamontował kierunki ( tzn. się nie tylko zamontował ale żeby one działały ). Nie chciałem się wdawać w dyskusję więc powiedziałem że postaram się to ogarnąć :P.
Po za tym to u mnie nie przyczepiają się, pogadają i też powspominają.
Garbuske masz świetną :oops:

Awatar użytkownika
oskarmokwa
Posty: 78
Rejestracja: 2011-10-31, 13:55
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR 50
WSK M21W2
Komar 2350
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: oskarmokwa » 2013-09-02, 20:53

Klima_ll pisze:Ciężko znaleźć Garbuskę w takim oryginale jak Twoja. Co do zmian to ja czepiał bym się klaksonu, powinna być chromowana belma (wedle rocznika :) ), chlapacz tylny zamontuj pod błotnikiem a nie na nim (będzie widać cały szparunek :) ), Obszycie można wymienić ale to kwestia gustu, a na koniec moich spostrzeżeń to wywal te paski z boczków i będzie pięknie :D
Wielki szacun!!
P.S. już nie długo założę temat z moją Garbatą muchą w kolorze ciemnego borda :)
Nie powinna być chromowana Belma, mam z tego samego rocznika i mam 100% pewności że klakson w tym roczniku nie był chromowany tylko czarny
Jest Bóg, czy Go nie ma ?
Nie ma Boga, jest Motór !

Awatar użytkownika
oskarmokwa
Posty: 78
Rejestracja: 2011-10-31, 13:55
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR 50
WSK M21W2
Komar 2350
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: oskarmokwa » 2013-09-02, 21:02

Karlicek pisze:Tak, przez otwór w osłonie powinno przechodzić pokrętło kranika. Z tego co mi wiadomo to oryginalny kranik powinien wyglądać następująco:
NIE, to nie jest ten kranik, oryginalny kranik był jeszcze z blaszkami a nie przykręcany, i miał odstojnik wykonany z zwykłej miedzianej rurki, https://www.google.pl/search?q=kranik+w ... B400%3B300 taki
Jest Bóg, czy Go nie ma ?
Nie ma Boga, jest Motór !

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek

Post autor: krzysiek127 » 2013-09-14, 21:06

Jak ktoś ma to zanabede chetnie taki kranik.

Zaczyna mnie wk@rwiać bilans pradu w motocyklu. Po dluzszej jeździe, szczegolnie przez miasto, kiedy zapala sie czerwone, wiadomo hamulec, odpuszcza sie gaz, obroty spadają podczas gdy swieci sie wszystko co możliwe. Efekt wiadomy - gaśnie.
Czym sobie zaradzić?

Dziś byłem na garażowisku u grupy Junakowej. Motocykl ten stanowi moje niespełnione marzenie, dziś chociaż troche skosztowałem jak to jest, bowiem umożliwiono mi odbyć przejażdzkę.
P9143076.JPG
Pamietam, gdy kupilem M21W2 i stanęła obok poliftowej b3, ta druga wygladała niepowaznie,rozmiar mniejsza.
To samo poczułem dziś patrząc na Wske przy Junaku...
P9143078.JPG
Mimo wszystko motocykl wzbudził pozytywne emocje, padły pomysły przemian :)
P9143065.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości