WSK M21W2 73r. Krzysiek
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Przez okres zimowy zadnych rewolucji nie poczyniłem. Zająłem się zdobytym fabrycznym klaksonem, który zajmie miejsce współczesnego zamiennika. Ponieważ jego stan był słaby, postanowiłem nadać mu powiedzmy - customowy wygląd:
Zamówiłem tez kolanko wydechowe, od Hartmana. Jeszcze nie mierzyłem, ale jak na razie jestem zadowolony. Licze ze wszystko bedzie pasować, a wydech w koncu bedzie szczelny i nie kombinowany.
No i na koniec obowiązkowe foty skarpet z Lidla. Tylko niech już ta zima sobie pójdzie..
Mnie sie podoba. Front pokryłem lakierem bezbarwnym, więc rudzielec mi nie grozi.Zamówiłem tez kolanko wydechowe, od Hartmana. Jeszcze nie mierzyłem, ale jak na razie jestem zadowolony. Licze ze wszystko bedzie pasować, a wydech w koncu bedzie szczelny i nie kombinowany.
No i na koniec obowiązkowe foty skarpet z Lidla. Tylko niech już ta zima sobie pójdzie..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-03-24, 17:18 przez krzysiek127, łącznie zmieniany 2 razy.
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Te kolanko jest dłuższe od org.
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
I całe szczescie. Kupiłem własnie dlatego, że moje jest za krótkie.peter125-175 pisze:Te kolanko jest dłuższe od org.

Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- SEBA
- Posty: 285
- Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
- Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6 - Lokalizacja: Hajnówka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Kolanko eleganckie
ile taka przyjemność kosztuje?

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Pewnie powyżej 100 zl.
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Kosztował równe 100zł. Ciekawe jak prędko złapie przebarwieniaAudioBas pisze:Pewnie powyżej 100 zl.

Ktoś kupował srubki od OLDTIMERYLENY?
http://moto.allegro.pl/wsk-175-kobuz-sr ... 38292.html
I czy wogóle warto.. czy np w Metalpolu są takie po 50gr ...? Ktoś się orientuje?
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Tłumik się nie przebarwi, u mnie w lelku super ciągle jest
. A w dupe dostawał.
www. art-nierdzewne.pl <- tutaj taniej

www. art-nierdzewne.pl <- tutaj taniej
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Dzis spedziłem cały dzien czyszcząc motocykl po zimie. Nalałem paliwa, ubrałem sie i w droge.
Bezproblemowo ujechałem 200 metrów po czym motocykl "zdechł". Zginął prąd, zupełnie nagle.
Nie swieca światła, nie ma iskry. Na elektryce zupełnie sie nie znam. Wszystkie kable sa na swoim miejscu.
Próbowałem miernikiem: akumulator jest ok, kable zasilające tez. Prąd jest przy bezpieczniku, w puszce pradow tez.
Na zasilaniu cewki tez, ale iskty nie dawała. Nie ma tez pradu w stacyjce..
Zdaje sobie sprawe, że nikt z Was nie wskaże mi palcem co zawiniło, ale zwyczajnie rece mi opadły i nie mam pomysłu jak do tego podejśc...
Bezproblemowo ujechałem 200 metrów po czym motocykl "zdechł". Zginął prąd, zupełnie nagle.
Nie swieca światła, nie ma iskry. Na elektryce zupełnie sie nie znam. Wszystkie kable sa na swoim miejscu.
Próbowałem miernikiem: akumulator jest ok, kable zasilające tez. Prąd jest przy bezpieczniku, w puszce pradow tez.
Na zasilaniu cewki tez, ale iskty nie dawała. Nie ma tez pradu w stacyjce..
Zdaje sobie sprawe, że nikt z Was nie wskaże mi palcem co zawiniło, ale zwyczajnie rece mi opadły i nie mam pomysłu jak do tego podejśc...
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
schemat i miernik w rękę i jazda, niestety musisz prześledzić całą instalację, posprawdzać czy nic się nie odpięło czy nie urwał się jakiś kabel, pociesze Cię że w piątek miałem to samo w ogarze ale na szczęście u mnie była winna świeca
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Po pracy za wiele nie zwojowałem.
Dziwna sprawa sie dzieje z odczytem akumulatora. Aku przed podłączeniem wskazywał 11 Volt z hakiem, natomiast podłączony w instalacje tylko 2 Volty.. Bezpiecznik cały, nie strzelił..
Prosze mi potwierdzić, czy kabel plusowy, idący prosto od akumulatora w puszcze prądów łączy sie z dwoma zielonymi - z czego jeden zielony idacy do stacyjki?
Dziwna sprawa sie dzieje z odczytem akumulatora. Aku przed podłączeniem wskazywał 11 Volt z hakiem, natomiast podłączony w instalacje tylko 2 Volty.. Bezpiecznik cały, nie strzelił..
Prosze mi potwierdzić, czy kabel plusowy, idący prosto od akumulatora w puszcze prądów łączy sie z dwoma zielonymi - z czego jeden zielony idacy do stacyjki?
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Po podłączeniu do instalacji taki spadek występuje mierząc bezpośrednio na AQ? jeśli tak to AQ wyzioną ducha...
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Co prawda nie naprawiona, ale Wska bierze udział w wystawie poswięconej motoryzacji w PRL'u w Galerii Łódzkiej:
Wiecej zdjęc tutaj: http://classiccarslodz.pl/index.php/cod ... -w-galerii
Z ciekawostek, jest Mikrus:
Oraz najstarsza zarejestrowana Warszawa. Niebawem pojadę nią do slubu 
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- kapitan zbik
- Posty: 63
- Rejestracja: 2008-01-14, 14:13
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz
Romet Ogar 200
Romet Pony 50-M-2
Jawa 638-0 - Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Hehe, ja do ślubu jechałem swoją Syreną 
Jak będziesz sprawdzał instalację to zwróć uwagę na "puszkę prądów". Najlepiej ją wymontować, oczyścić i wówczas sprawdzić czy na nitach mocujących blaszki bezpiecznika nie pojawiły się luzy. U mnie tak właśnie się stało i motor potrafił zgasnąć w nieoczekiwanym momencie. Nity zeszlifowałem, wybiłem, a w ich miejsce wstawiłem małe śrubki fi 3mm, zakręciłem silnie nakrętką i na końcu zeszlifowałem wystające kawałki śrubek na równo z zakręconą nakrętką -> nakrętka jest wyższa niż nit i prawie dotyka blaszki w ramie do której mocuje się puszkę. Na koniec właśnie z tego powodu wyciąłem kawałek gumki z dętki i podłożyłem pod puszkę.
Półgodzinna jazda próbna i problem już nie wystąpił.

Jak będziesz sprawdzał instalację to zwróć uwagę na "puszkę prądów". Najlepiej ją wymontować, oczyścić i wówczas sprawdzić czy na nitach mocujących blaszki bezpiecznika nie pojawiły się luzy. U mnie tak właśnie się stało i motor potrafił zgasnąć w nieoczekiwanym momencie. Nity zeszlifowałem, wybiłem, a w ich miejsce wstawiłem małe śrubki fi 3mm, zakręciłem silnie nakrętką i na końcu zeszlifowałem wystające kawałki śrubek na równo z zakręconą nakrętką -> nakrętka jest wyższa niż nit i prawie dotyka blaszki w ramie do której mocuje się puszkę. Na koniec właśnie z tego powodu wyciąłem kawałek gumki z dętki i podłożyłem pod puszkę.
Półgodzinna jazda próbna i problem już nie wystąpił.
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Zrobiłem przegląd. Niby pierdoła, ale w tej posranej łodzi wymagali ode mnie zamalowania numerow rejestracyjnych (tych 4 generacje wstecz!), a nawet zamontowania kierunkowskazów. Nic nie dawały tłumaczenia ze przepisy mówią inaczej, w tym (73) roku były i wróć jak zamontujesz. Pan i władca i pocałuj mnie w dupe.
Dzis sie udało. Po normalnemu, a nawet lepiej. Stempel i tekst "do zobaczenia na zlocie". Można być człowiekiem?
Dzis sie udało. Po normalnemu, a nawet lepiej. Stempel i tekst "do zobaczenia na zlocie". Można być człowiekiem?
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Co do numerów to mi też koleś powiedział, że mam je zakleić taśmą u niego na miejscu 
Kierunkowskazy nie były wymagane

Kierunkowskazy nie były wymagane

-
- Posty: 201
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lipowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
to gdzie wy przeglądy robicie??
Że tak restrykcyjnie. Gościom po prostu żal dupy ściska że nie maja
wiec robią pod góre jak mogą.
U mnie przegląd to były wspomnienia pana diagnosty...
Ehhh fajne 1,5godziny
Że tak restrykcyjnie. Gościom po prostu żal dupy ściska że nie maja
wiec robią pod góre jak mogą.
U mnie przegląd to były wspomnienia pana diagnosty...
Ehhh fajne 1,5godziny

- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
U mnie też diagnosta w tamtym roku proponował żebym coś wymodził i zamontował kierunki ( tzn. się nie tylko zamontował ale żeby one działały ). Nie chciałem się wdawać w dyskusję więc powiedziałem że postaram się to ogarnąć
.
Po za tym to u mnie nie przyczepiają się, pogadają i też powspominają.
Garbuske masz świetną

Po za tym to u mnie nie przyczepiają się, pogadają i też powspominają.
Garbuske masz świetną

- oskarmokwa
- Posty: 78
- Rejestracja: 2011-10-31, 13:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR 50
WSK M21W2
Komar 2350 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Nie powinna być chromowana Belma, mam z tego samego rocznika i mam 100% pewności że klakson w tym roczniku nie był chromowany tylko czarnyKlima_ll pisze:Ciężko znaleźć Garbuskę w takim oryginale jak Twoja. Co do zmian to ja czepiał bym się klaksonu, powinna być chromowana belma (wedle rocznika), chlapacz tylny zamontuj pod błotnikiem a nie na nim (będzie widać cały szparunek
), Obszycie można wymienić ale to kwestia gustu, a na koniec moich spostrzeżeń to wywal te paski z boczków i będzie pięknie
Wielki szacun!!
P.S. już nie długo założę temat z moją Garbatą muchą w kolorze ciemnego borda
Jest Bóg, czy Go nie ma ?
Nie ma Boga, jest Motór !
Nie ma Boga, jest Motór !
- oskarmokwa
- Posty: 78
- Rejestracja: 2011-10-31, 13:55
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR 50
WSK M21W2
Komar 2350 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
NIE, to nie jest ten kranik, oryginalny kranik był jeszcze z blaszkami a nie przykręcany, i miał odstojnik wykonany z zwykłej miedzianej rurki, https://www.google.pl/search?q=kranik+w ... B400%3B300 takiKarlicek pisze:Tak, przez otwór w osłonie powinno przechodzić pokrętło kranika. Z tego co mi wiadomo to oryginalny kranik powinien wyglądać następująco:
Jest Bóg, czy Go nie ma ?
Nie ma Boga, jest Motór !
Nie ma Boga, jest Motór !
- krzysiek127
- Posty: 136
- Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: WSK M21W2 73r. Krzysiek
Jak ktoś ma to zanabede chetnie taki kranik.
Zaczyna mnie wk@rwiać bilans pradu w motocyklu. Po dluzszej jeździe, szczegolnie przez miasto, kiedy zapala sie czerwone, wiadomo hamulec, odpuszcza sie gaz, obroty spadają podczas gdy swieci sie wszystko co możliwe. Efekt wiadomy - gaśnie.
Czym sobie zaradzić?
Dziś byłem na garażowisku u grupy Junakowej. Motocykl ten stanowi moje niespełnione marzenie, dziś chociaż troche skosztowałem jak to jest, bowiem umożliwiono mi odbyć przejażdzkę.
Pamietam, gdy kupilem M21W2 i stanęła obok poliftowej b3, ta druga wygladała niepowaznie,rozmiar mniejsza.
To samo poczułem dziś patrząc na Wske przy Junaku...
Mimo wszystko motocykl wzbudził pozytywne emocje, padły pomysły przemian
Zaczyna mnie wk@rwiać bilans pradu w motocyklu. Po dluzszej jeździe, szczegolnie przez miasto, kiedy zapala sie czerwone, wiadomo hamulec, odpuszcza sie gaz, obroty spadają podczas gdy swieci sie wszystko co możliwe. Efekt wiadomy - gaśnie.
Czym sobie zaradzić?
Dziś byłem na garażowisku u grupy Junakowej. Motocykl ten stanowi moje niespełnione marzenie, dziś chociaż troche skosztowałem jak to jest, bowiem umożliwiono mi odbyć przejażdzkę.
Pamietam, gdy kupilem M21W2 i stanęła obok poliftowej b3, ta druga wygladała niepowaznie,rozmiar mniejsza.
To samo poczułem dziś patrząc na Wske przy Junaku...
Mimo wszystko motocykl wzbudził pozytywne emocje, padły pomysły przemian

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Moja Wueska -> viewtopic.php?f=72&t=10182
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości