Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
- tazu
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-09-03, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Łódź kaliska
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Drutowanie śrub itp jest wymagane na wyścigach, nazwijmy je, wyższej rangi (czyt. Czechy Poznań). Bywają również imprezy gdzie jedynie wymagane jest aby moto było sprawne czyli na przykład Biłgoraj w czerwcu (o ile się nic nie zmieni). Aby moto mogło jechać w wyścigu to przede wszystkim musi być skończone;). Jeśli chcesz to taką owiewkę mogę dla ciebie wykonać. Więcej na PW jeśli chcesz. PS. Tak ostre kąty gaźnika jak masz mogą generować spore problemy w regulacji sprzętu. Jeśli będzie marudzić podczas odpału to zacznij od tego właśnie. Co do odpalania z pycha to akurat WSK powinieneś samemu odpalać bez najmniejszego problemu - czy wszystkie wałki obracają się bez oporu (skrzynia biegów / wał korbowy) bo z tego tez może wynikać problem....
Pozdro from Taz
Pozdro from Taz
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Dokładnie jeśli po owiewkę to uderzaj do Taza. Co mogę powiedzieć. Jeśli chcesz pośmigać tym w tygodniu i w weekend to nie przystosujesz tego na tor. Musiał byś się w tym momencie zdecydować w jakim kierunku idziesz 

- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
W tygodniu i weekend można pośmigać wokół komina, a tak to raczej wolałbym tego sprzęta na tor. 

- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Tym razem prawa strona kierownicy z nowym rol-gazem.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Od czego rolgaz ?
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Jestem pełen podziwu, świetny projekt. IMO nie planowałbym głowicy, za bardzo obciąży to silnik a mocy z tego nie będzie dużo.
Koniecznie przyjeżdżaj w sierpniu do Poznania
Koniecznie przyjeżdżaj w sierpniu do Poznania
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Tamto foto jest stare, razem z cylindrem Glutek dostał projekt głowicy zaprojektowanej pod silnik ze świecą na środku :->
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Coś więcej o takiej owiewce można ?tazu pisze:Drutowanie śrub itp jest wymagane na wyścigach, nazwijmy je, wyższej rangi (czyt. Czechy Poznań). Bywają również imprezy gdzie jedynie wymagane jest aby moto było sprawne czyli na przykład Biłgoraj w czerwcu (o ile się nic nie zmieni). Aby moto mogło jechać w wyścigu to przede wszystkim musi być skończone;). Jeśli chcesz to taką owiewkę mogę dla ciebie wykonać. Więcej na PW jeśli chcesz. PS. Tak ostre kąty gaźnika jak masz mogą generować spore problemy w regulacji sprzętu. Jeśli będzie marudzić podczas odpału to zacznij od tego właśnie. Co do odpalania z pycha to akurat WSK powinieneś samemu odpalać bez najmniejszego problemu - czy wszystkie wałki obracają się bez oporu (skrzynia biegów / wał korbowy) bo z tego tez może wynikać problem....
Pozdro from Taz
- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Rolgaz nie jest dedykowany do konkretnego moto, przynajmniej nic nie jest napisane na opakowaniu. A producentem jest firma KYOTO.
Co do wyścigów, to Poznań na tą chwile jest raczej nie osiągalny, prędzej zastanawiałem się nad Biłgorajem.
Co do wyścigów, to Poznań na tą chwile jest raczej nie osiągalny, prędzej zastanawiałem się nad Biłgorajem.

- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
W Biłgoraju jest mały tor,ale można wsk pośmigać.glutek21 pisze:Rolgaz nie jest dedykowany do konkretnego moto, przynajmniej nic nie jest napisane na opakowaniu. A producentem jest firma KYOTO.
Co do wyścigów, to Poznań na tą chwile jest raczej nie osiągalny, prędzej zastanawiałem się nad Biłgorajem.
Ps:Jak wpadniesz na tor to wcześniej pisz chciałbym zobaczyć jak to śmiga.Mam tam praktyki na warsztatach

- toiman
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-02-03, 18:55
- GG: 11049564
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Potok Górny
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
O tak, również czekam na cynk, kiedy masz zamiar Biłgo odwiedzić 

- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Głowica o której wspomniał Muciek już gotowa, a oto fotki.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
No pięknie komora półkolista bez przesunięcia, idealne rozwiązanie w celu lepszego rozprzestrzeniania się płomienia zapalonej mieszanki.
Ostatnio zmieniony 2014-02-25, 16:43 przez 125 arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ekipa Południe®
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Że co ?125 arek pisze:płomienia mieszanki.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Jakie korzyści niesie za sobą zastosowanie centralnej komory spalania???
Destroyers of the system
- raflo87
- Posty: 357
- Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
- Moje maszyny: WSK LC
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
grzechu212 pisze:Jakie korzyści niesie za sobą zastosowanie centralnej komory spalania???
idealne rozwiązanie w celu lepszego rozprzestrzeniania się płomienia zapalonej mieszanki.
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Czyli po twoim poście mam rozumieć że tylko takie korzyści płyną z przeróbki?
, może pozwól wypowiedzieć się jakiemuś majstrowi z forum na ten temat bo samym cytatem, który pojawił się 5 postów wyżej nic sensownego nie wnosisz 


Destroyers of the system
- raflo87
- Posty: 357
- Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
- Moje maszyny: WSK LC
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Odpowiadam tak dlatego , że jak pytałem o tłoka do przeróbki, to nie smiałęś powiedzieć a sam zamawiałem Ci łożysko pod ten tłok, teraz jak szukasz informacji co do ulepszeń Wski to jesteś na czele by czegoś się dowiedzieć.grzechu212 pisze:Czyli po twoim poście mam rozumieć że tylko takie korzyści płyną z przeróbki?, może pozwól wypowiedzieć się jakiemuś majstrowi z forum na ten temat bo samym cytatem, który pojawił się 5 postów wyżej nic sensownego nie wnosisz
Ale dobra nic nie wniosłem , może ktoś wrzuci sensowny wywód i Ci pomoże bo ja nie jestem majstrem, ale z tego co mogę Ci powiedzieć to jeszcze kilka miesięcy jest potrzebne by to potestować, wtedy będzie można więcej powiedzieć.
Poresztą ten post arka jest bardzo ważny i dokładnie obrazuje korzyść a jeśli jest właśnie tak to wiadome jest że moc i jej przebieg będzie lepszy a samo spalanie mieszanki bardziej wykorzystane...
Napewno nie będę tego ukrywał i może powiem Ci coś sensowniej , jakie to ma plusy. Bez żadnych tajemnic.
Ostatnio zmieniony 2014-02-27, 20:29 przez raflo87, łącznie zmieniany 4 razy.
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Gdyby to było takie oczywiste to po co w ogóle produkowano by głowice typu czapka jokeja ? Przecież z centralną komorą jest zdecydowanie łatwiej wykonać forme do odlewu itp... ja mam na to inną teorię, ale poczekam jak się ktoś wypowie kto ma większe pojęcie ode mnie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości