Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
- tazu
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-09-03, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Łódź kaliska
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Drutowanie śrub itp jest wymagane na wyścigach, nazwijmy je, wyższej rangi (czyt. Czechy Poznań). Bywają również imprezy gdzie jedynie wymagane jest aby moto było sprawne czyli na przykład Biłgoraj w czerwcu (o ile się nic nie zmieni). Aby moto mogło jechać w wyścigu to przede wszystkim musi być skończone;). Jeśli chcesz to taką owiewkę mogę dla ciebie wykonać. Więcej na PW jeśli chcesz. PS. Tak ostre kąty gaźnika jak masz mogą generować spore problemy w regulacji sprzętu. Jeśli będzie marudzić podczas odpału to zacznij od tego właśnie. Co do odpalania z pycha to akurat WSK powinieneś samemu odpalać bez najmniejszego problemu - czy wszystkie wałki obracają się bez oporu (skrzynia biegów / wał korbowy) bo z tego tez może wynikać problem....
Pozdro from Taz
Pozdro from Taz
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Dokładnie jeśli po owiewkę to uderzaj do Taza. Co mogę powiedzieć. Jeśli chcesz pośmigać tym w tygodniu i w weekend to nie przystosujesz tego na tor. Musiał byś się w tym momencie zdecydować w jakim kierunku idziesz ![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
W tygodniu i weekend można pośmigać wokół komina, a tak to raczej wolałbym tego sprzęta na tor. ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Tym razem prawa strona kierownicy z nowym rol-gazem.
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Od czego rolgaz ?
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Jestem pełen podziwu, świetny projekt. IMO nie planowałbym głowicy, za bardzo obciąży to silnik a mocy z tego nie będzie dużo.
Koniecznie przyjeżdżaj w sierpniu do Poznania
Koniecznie przyjeżdżaj w sierpniu do Poznania
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Tamto foto jest stare, razem z cylindrem Glutek dostał projekt głowicy zaprojektowanej pod silnik ze świecą na środku :->
- bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Coś więcej o takiej owiewce można ?tazu pisze:Drutowanie śrub itp jest wymagane na wyścigach, nazwijmy je, wyższej rangi (czyt. Czechy Poznań). Bywają również imprezy gdzie jedynie wymagane jest aby moto było sprawne czyli na przykład Biłgoraj w czerwcu (o ile się nic nie zmieni). Aby moto mogło jechać w wyścigu to przede wszystkim musi być skończone;). Jeśli chcesz to taką owiewkę mogę dla ciebie wykonać. Więcej na PW jeśli chcesz. PS. Tak ostre kąty gaźnika jak masz mogą generować spore problemy w regulacji sprzętu. Jeśli będzie marudzić podczas odpału to zacznij od tego właśnie. Co do odpalania z pycha to akurat WSK powinieneś samemu odpalać bez najmniejszego problemu - czy wszystkie wałki obracają się bez oporu (skrzynia biegów / wał korbowy) bo z tego tez może wynikać problem....
Pozdro from Taz
- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Rolgaz nie jest dedykowany do konkretnego moto, przynajmniej nic nie jest napisane na opakowaniu. A producentem jest firma KYOTO.
Co do wyścigów, to Poznań na tą chwile jest raczej nie osiągalny, prędzej zastanawiałem się nad Biłgorajem.![:)](./images/smilies/smile.gif)
Co do wyścigów, to Poznań na tą chwile jest raczej nie osiągalny, prędzej zastanawiałem się nad Biłgorajem.
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
W Biłgoraju jest mały tor,ale można wsk pośmigać.glutek21 pisze:Rolgaz nie jest dedykowany do konkretnego moto, przynajmniej nic nie jest napisane na opakowaniu. A producentem jest firma KYOTO.
Co do wyścigów, to Poznań na tą chwile jest raczej nie osiągalny, prędzej zastanawiałem się nad Biłgorajem.
Ps:Jak wpadniesz na tor to wcześniej pisz chciałbym zobaczyć jak to śmiga.Mam tam praktyki na warsztatach
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- toiman
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-02-03, 18:55
- GG: 11049564
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Potok Górny
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
O tak, również czekam na cynk, kiedy masz zamiar Biłgo odwiedzić ![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- glutek21
- Posty: 257
- Rejestracja: 2010-12-13, 16:04
- GG: 266895
- Moje maszyny: WSK M21W2S Dudek
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Głowica o której wspomniał Muciek już gotowa, a oto fotki.
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
No pięknie komora półkolista bez przesunięcia, idealne rozwiązanie w celu lepszego rozprzestrzeniania się płomienia zapalonej mieszanki.
Ostatnio zmieniony 2014-02-25, 16:43 przez 125 arek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ekipa Południe®
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Że co ?125 arek pisze:płomienia mieszanki.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Jakie korzyści niesie za sobą zastosowanie centralnej komory spalania???
Destroyers of the system
- raflo87
- Posty: 357
- Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
- Moje maszyny: WSK LC
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
grzechu212 pisze:Jakie korzyści niesie za sobą zastosowanie centralnej komory spalania???
idealne rozwiązanie w celu lepszego rozprzestrzeniania się płomienia zapalonej mieszanki.
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Czyli po twoim poście mam rozumieć że tylko takie korzyści płyną z przeróbki?
, może pozwól wypowiedzieć się jakiemuś majstrowi z forum na ten temat bo samym cytatem, który pojawił się 5 postów wyżej nic sensownego nie wnosisz ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Destroyers of the system
- raflo87
- Posty: 357
- Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
- Moje maszyny: WSK LC
- Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Odpowiadam tak dlatego , że jak pytałem o tłoka do przeróbki, to nie smiałęś powiedzieć a sam zamawiałem Ci łożysko pod ten tłok, teraz jak szukasz informacji co do ulepszeń Wski to jesteś na czele by czegoś się dowiedzieć.grzechu212 pisze:Czyli po twoim poście mam rozumieć że tylko takie korzyści płyną z przeróbki?, może pozwól wypowiedzieć się jakiemuś majstrowi z forum na ten temat bo samym cytatem, który pojawił się 5 postów wyżej nic sensownego nie wnosisz
Ale dobra nic nie wniosłem , może ktoś wrzuci sensowny wywód i Ci pomoże bo ja nie jestem majstrem, ale z tego co mogę Ci powiedzieć to jeszcze kilka miesięcy jest potrzebne by to potestować, wtedy będzie można więcej powiedzieć.
Poresztą ten post arka jest bardzo ważny i dokładnie obrazuje korzyść a jeśli jest właśnie tak to wiadome jest że moc i jej przebieg będzie lepszy a samo spalanie mieszanki bardziej wykorzystane...
Napewno nie będę tego ukrywał i może powiem Ci coś sensowniej , jakie to ma plusy. Bez żadnych tajemnic.
Ostatnio zmieniony 2014-02-27, 20:29 przez raflo87, łącznie zmieniany 4 razy.
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Projekt WSK 175 + membrana - glutek21
Gdyby to było takie oczywiste to po co w ogóle produkowano by głowice typu czapka jokeja ? Przecież z centralną komorą jest zdecydowanie łatwiej wykonać forme do odlewu itp... ja mam na to inną teorię, ale poczekam jak się ktoś wypowie kto ma większe pojęcie ode mnie ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości