

Rozwiązanie jest bardzo proste! Wystarczy wyjąć sztycę z półki MZ a w jej miejsce wprasować sztycę z zawieszenia WSK KOS i po kłopocieRogu1 pisze:zapowiada sie ciekawie.
jak rozwiązałeś kwestie półek z mz przecież sztyca mz jest dużo grubsza i nawet nie mieści sie w miski wski ?
Albo dorobić sztycę do półek MZ wg mojego rysunkuRogu1 pisze:zapowiada sie ciekawie.
jak rozwiązałeś kwestie półek z mz przecież sztyca mz jest dużo grubsza i nawet nie mieści sie w miski wski ?
Co wymyśliłeś z licznikiem? Ja doszedłem do wniosku, że założę jakiś wyświetlacz rowerowyrobik pisze: Zmieniła się koncepcja i na pokład wlatuje hamulec tarczowy, ponieważ będzie mi łatwiej zrobić napęd licznika![]()
U mnie napęd licznika będzie po prostu z WSK-iGrzaniec pisze:Co wymyśliłeś z licznikiem? Ja doszedłem do wniosku, że założę jakiś wyświetlacz rowerowyrobik pisze: Zmieniła się koncepcja i na pokład wlatuje hamulec tarczowy, ponieważ będzie mi łatwiej zrobić napęd licznika![]()
Są takie, gdzie można wpisać obwód koła, a do tego mają sporo bajerów (dystans, średnia prędkość, temperatura itp)
Prace powoli ale do przodu na szczęście idą. W sumie wczorajszy dzień można nawet uznać za przełomowy, ponieważ dotarł do mnie zapłon CDI i dzięki temu moja WSK będzie już prawie w komplecieAudioBas pisze:Jak tam prace idą?
No to widocznie miałem jakiś prehistoryczny zawias MZ gdzie półki są węższe.jannex pisze:Półki Mz pod tarczę i pod bęben są identyczne![]()
Różnice to laga i oś koła.
Tak. Wystarczy sztyca plus nakrętka do niej oczywiście.Sierra Leone pisze:Mam pytanko odnośnie zawieszenia. Planuje wpakować do mojej WSKi 125(trójki) zawieszenie od ETZ 251. Czy wystarczy tylko nowa sztyca?
Skąd?mIcHaL_027 pisze:Sorry za Off-topic ale ja też posiadam takiego Kubasa
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w następną sobotę będziemy działać z Iron Bird'em w tym temacie.AudioBas pisze:Kiedy odpalasz CDI?
Na silnik już niestety w sobotę mi czasu brakłoRogu1 pisze:polerka ci ładnie wyszła, jeszcze silnik wypoleruj i będzie miodzioczekam na efekt końcowy.
Nie jest nowy. Bardzo dbałem o niego i starałem się nie zaliczyć żadnej gleby podczas moich młodzieńczych wojażyTomek W. pisze:Ładna maszyna i ten tłumikgdzie on się uchował??
no chyba że nówka?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości