-
Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
- Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Savier » 2011-05-13, 20:31
rafalgb pisze:Savier pisze:A ja w sprawie koloru proponuję podobnie jak Ty - wiśniowo na bak i boczki, reszta w czarno-białych barwach

. Będzie miodzio.
jeszcze losy się ważą jak będzie czerwony to górna cześć amortyzatorów i tylna lampa będzie czerwona i tyle było by ze ze zmian reszta raczej czarna i wszystko plus szparunki tylko nie wiem jak one wyjdą

W takiej specyfikacji już nie będzie ładnie

. Ze szparunkami rzeczywiście trudna sprawa. Nad jakimi metodami myślałeś?
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-13, 20:37
Szparunki :
kupujesz taśmę do szparowania polecam 3M choć inne firmy też są dobre jak źle przykleisz to odkleja się jak masło nie da się uszkodzić lakieru klej klei długo więc spokojnie bez nerwów wyklejasz szparunki.Kupujesz pisak NA PRAWDZIWĄ EMALIĘ! taki z wciskaną końcówką z zaworkiem.Musisz dobrać tak żeby się nie pogryzł z lakierem - co się rzadko zdarza ja tylko raz taki zanabyłem przypadkowo.Tym pisakiem jedziesz szparunki jak wyschnie odklejasz taśmę i jedziesz bezbarwnym lakierem najpierw przypruszasz a później już normalnie jedziesz.
wot i wsio.100 razy prostsze niż naklejane szparunki.Można poprawić raz po razie pisakiem ale musi być końcówka nasączona żeby nie zetrzeć tego co już narysowałeś.Wydaje się skomplikowane ale nie jest.Poćwicz na jakimś przedmiocie takie szparowanie a zobaczysz że to nietrudne i nie będziesz się bał potraktować tak blacharki motocykla. pisak ma być dobrej jakości !!! taśma ma być PRAWDZIWA DO SZPARUNKÓW pytaj w sklepach lakierniczych i w lakierniach !
taką taśmą wykleisz co chcesz jest elastyczna i się rozciąga pięknie.
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-05-13, 20:51
W takiej specyfikacji już nie będzie ładnie

. Ze szparunkami rzeczywiście trudna sprawa. Nad jakimi metodami myślałeś?
myślałem nad naklejanymi już takie nabyłem ale tu kolega volksturm pisze że bardzo prosto malowane zrobić więc potrenuję może na czymś i zobaczę jak wyjdzie

-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-13, 20:59
Nie ma sensu się męczyć w naklejanie szparunków ! bo 100 razy łatwiej jest wykleić odp. taśmą i pomalować .
W necie jest kilka przykladów jak się maluje szparunki "moim" sposobem ale trzeba poszukać.Ręczę za tą metodę jest bdb naklejane szparunki to jest lipa w porównaniu z takimi wg tej metody co podałem.Popróbuj a szybko załapiesz co i jak i będziesz fumflom robił na fuchy

-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-05-14, 16:44
no a to dzisiejsze prezenty dla garbatej i nie tylko

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-14, 17:19
Masz stare tarcze?? Mogę Ci powiedzieć jak zrobić tarcze które są nie do zajechania i wytrzymują 3-4 razy tyle co korkowe i żeby było śmieszniej mogą chodzić nawet bez oleju.Mianowicie do tego potrzebne Ci będą stare tarcze oraz jedna okładzina tarczy sprzęgłowej z jakiegoś starego wozu typu syrena/trabant/żuk/warszawa itp.. ale muszą być to tarcze starego typu tzw. azbestowe - nie muszą być zbrojone choć zwykle są .
wygląda ona tak
http://allegro.pl/nowa-okladzina-sprzeg ... 78009.html
Jest taka żółtawa w kolorze czym włókna są drobniejsze tym lepiej.Wycinasz z tego klocuszki takie jak były z korka później szlifujesz do odp. grubości całą tarczę , Okładzina taka daje się ciąć zwykłą piłką do metalu wyżynarką z drobnym brzeszczotem można piłować pilnikiem i szlifować papierami ściernymi.Twardością jest trochę twardsze niż drewno bukowe/dębowe więc nie jest tragicznie ale trochę się trzeba naszlifować.Tarcza taka może chodzić na sucho lub w oleju bez różnicy .W oleju trwałość jest bardzo wysoka przynajmniej 4 komplety tarcz korkowych zajeździsz w przy takim samym przebiegu.Kleić do tarcz można klejem odpornym na oleje i chemikalia - polecam zwykły distal ale może być inny mocny epoksyd.
UWAGA !!! PYŁ AZBESTOWY JEST RAKOTWÓRCZY NALEŻY SZLIFOWAĆ W MASECZCE P-PYŁOWEJ LUB Z JAKĄŚ CHUSTĄ NA TWARZY !!
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2011-05-14, 17:24
Volk opisz ten patent w usprawnieniach

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-05-14, 18:51
volksturm pisze:Masz stare tarcze?? Mogę Ci powiedzieć jak zrobić tarcze które są nie do zajechania i wytrzymują 3-4 razy tyle co korkowe i żeby było śmieszniej mogą chodzić nawet bez oleju.Mianowicie do tego potrzebne Ci będą stare tarcze oraz jedna okładzina tarczy sprzęgłowej z jakiegoś starego wozu typu syrena/trabant/żuk/warszawa itp.. ale muszą być to tarcze starego typu tzw. azbestowe - nie muszą być zbrojone choć zwykle są .
wygląda ona tak
http://allegro.pl/nowa-okladzina-sprzeg ... 78009.html
Jest taka żółtawa w kolorze czym włókna są drobniejsze tym lepiej.Wycinasz z tego klocuszki takie jak były z korka później szlifujesz do odp. grubości całą tarczę , Okładzina taka daje się ciąć zwykłą piłką do metalu wyżynarką z drobnym brzeszczotem można piłować pilnikiem i szlifować papierami ściernymi.Twardością jest trochę twardsze niż drewno bukowe/dębowe więc nie jest tragicznie ale trochę się trzeba naszlifować.Tarcza taka może chodzić na sucho lub w oleju bez różnicy .W oleju trwałość jest bardzo wysoka przynajmniej 4 komplety tarcz korkowych zajeździsz w przy takim samym przebiegu.Kleić do tarcz można klejem odpornym na oleje i chemikalia - polecam zwykły distal ale może być inny mocny epoksyd.
UWAGA !!! PYŁ AZBESTOWY JEST RAKOTWÓRCZY NALEŻY SZLIFOWAĆ W MASECZCE P-PYŁOWEJ LUB Z JAKĄŚ CHUSTĄ NA TWARZY !!
dzięki za przypomnienie teraz sobie przypomniałem ze kiedyś z kumplem do jego junaka coś takiego kombinowaliśmy tylko mieliśmy tarcze znalezioną u niego w piwnicy i nie wiedzieliśmy od czego jest na pewno zrobię se taki zestaw na starych tarczach.
jeszcze raz dzięki

-
volksturm
- Posty: 63
- Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
- Lokalizacja: Stolp
Post
autor: volksturm » 2011-05-14, 18:59
Ja na ten patent wpadłem kiedyś jak musiałem przerobić sprzęgło z jawki 50ccm na suche

później okazało się że pracuje tak samo dobrze jako mokre a żywotność w kąpieli olejowej ma o wiele wyższą niż korkowe wkładki.
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-05-31, 22:41
no w końcu zrobili ramę i parę pierdół w malarni proszkowej w między czasie zrobilem kapitalny remont silnika w innej wuesce

KOSie

myślałem ze szybciej to pójdzie

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
kwasyl
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-05-12, 00:42
- GG: 4835379
- Moje maszyny: WSK 125 1981 rok
WSK 175
1981 rok
MZ TS 250/1
1980 rok
- Lokalizacja: Szkocja
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kwasyl » 2011-06-01, 00:18
pochwal się ile taka przyjemność kosztuje

-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-06-01, 11:52
za tę ramę i te parę pierdół wzięli 100pln. ale wydaje mi się że ładnie wyszło i chyba warto zainwestować tę 100 jakość jest na pewno na wiele wiele lat.
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-06-06, 21:31
no i tak w wolnej chwili rundka na kos-ie
http://www.youtube.com/watch?v=PjiO_GZCibM
do czwórki wracam za 2 tygodnie

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-07, 01:54
sebastian440 pisze:niema jak to mama w tle schabowe ubja xD
O tym samym pomyślałem

+ szczekanie psa

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-06-09, 16:19
nie mama tylko żona

i schabowe w niedzielny obiad były naprawdę pyszne

Te nie niesforne psy to sąsiada, hałas na całą ulice robią

-
Klima_ll
- Posty: 40
- Rejestracja: 2011-05-08, 19:42
- GG: 5182106
- Moje maszyny: SHL M06u 1958r
SHL M11W
1973r
- Lokalizacja: Trzebinia mdzy. Krak./Katow.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Klima_ll » 2011-06-09, 22:45
rafalgb pisze:nie mama tylko żona

i schabowe w niedzielny obiad były naprawdę pyszne

Te nie niesforne psy to sąsiada, hałas na całą ulice robią

No dokładnie, nie każdy ma już 16 lat i długie włosy

Ride to live, live to Ride!!!
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-12-23, 19:17
no trochę roboty stanęły no ale coś się ruszyło sprzęt jest wstępnie pomalowany podkładem i czeka na odpowiednia porę do malowania na gotowo;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
mIcHaL_027
- Posty: 188
- Rejestracja: 2009-09-25, 15:58
- GG: 5187115
- Moje maszyny: WSK m21w2 175, new edition, 74r.
- Lokalizacja: Kamienowola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mIcHaL_027 » 2011-12-23, 20:39
Widzę alufelgi do Opla jak się nie mylę, na jaki kolor będziesz malował swoją 175-ke??
-
rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
- Lokalizacja: 64-980 trzcianka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rafalgb » 2011-12-26, 21:38
zdecydowalem juz bedzie czerwono czarna to juz jest ostateczna wersja mniej wiecej tak

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości